XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

+1 daar gaan we zeker naar toe.

Zondag Den Haag thus. Ik zeg pak slaag en het zal geen mager Haags bakkie gaan worden.

Weer ongelofelijk hoe slap Ajax weer voetbalt. Met een man meer zelfs in het veld. Voorin gaan ze zo non chalant om met de kansen.

Compleet geen diepgang. Enoh is weer dramatisch vertragend bezig.

Wat een frustraties man, 2-0 voor doel heiligt de middelen toch.. pff

Wat denkt die Sulejmani wel niet. Hij speelt al maanden slap, vind je het gek dat die een keer wordt uitgeloten.

Ik vind het wel genieten dat hij gelijk scoorde. ADO stelde geen **** voor, 4-0 winst. Door naar de volgende pot.

Ik vind het wel genieten dat hij gelijk scoorde. ADO stelde geen **** voor, 4-0 winst. Door naar de volgende pot.

Ja mooi dat die scoort. Maar hij moet eens gaan voetballen. Hij loopt in een Ajax shirt. Hij speelt al maanden slecht. Eind vorig seizoen en in de voorbereiding speelde hij nog redelijk goed. Maar nu lijkt het nergens meer op.

Az en Twente verloren. Topweekend voor Ajax

Zeker topweekend.
Nu hopen dat in de winterstop iedereen hersteld van de blessures.
Kunnen we weer meedoen voor het kampioenschap.

Alleen psv moet nog verliezen en is het een top weekend voor ajax !!

Zeker topweekend.
Nu hopen dat in de winterstop iedereen hersteld van de blessures.
Kunnen we weer meedoen voor het kampioenschap.

waar baseer dat op dan - toen die spelers er allemaal bij waren stonden jullie bijna 10 punten achter - ik zou het lekker bij dit zooitje ongeregeld houden
slecht spelen maar wel 4-0 winnen is een kwaliteit

waar baseer dat op dan - toen die spelers er allemaal bij waren stonden jullie bijna 10 punten achter - ik zou het lekker bij dit zooitje ongeregeld houden
slecht spelen maar wel 4-0 winnen is een kwaliteit

In begin van de competitie stond Ajax toch echt bovenaan;)

3-0 en nog bijna verliezen :roflol:

Ja ik was erbij, het begint echt een soap te worden ook van de supporters.

Vind het 10x niks , maar ik heb liever dat ze weer Joden JODEN gaan roepen..........
Johan kan wat mij be4treft door de stront zakken, met zijn grapjes..........

Vind het 10x niks , maar ik heb liever dat ze weer Joden JODEN gaan roepen..........
Johan kan wat mij be4treft door de stront zakken, met zijn grapjes..........

Johan grapjes? Wat bedoel je.
Je moet er wel geloof in blijven houden, of wil je dat Ajax wordt overgenomen daar allemaal van die ratjes als ten Have.

Terug
Naar boven