AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Theo Janssen hij schijnt mee te spelen, maar heb hem nog niet gezien.

ook ajax sub-top - wen er maar aan

Einde van de streep Ove, einde van de streep.

De Goey :roflol: Dudek was de enige fatsoenlijke imo.

Meerderheid heeft geen inzet en te weinig kwaliteit...

Ik zeg het al een tijd, de Boer moet zich na een tijdje rotgeschrokken zijn hoe de selectie er na een kritische blik bijstaat.

Tel daarbij een inzet van 0.0 op en je wordt geslacht....

Guidetti naait van Rhijn een kaart aan en dan geeft die Rhijn nog een lief handje ook 20 seconden daarna. Pffffffffffffffffffffffffffffff.

Laatst bewerkt:
Feyenoord heeft wel een waardeloze keeper. Al jaren trouwens hebben jullie k*tkeepers. Waar is de tijd dat er een Hiele of De Goey weer komt bij jullie?

Hij had wel een paar leuke reddingen vandaag, jammer van die ene blunder..

het gaat hiet niet over het foutje van mulder maar over de armlastige prestatie van ajax
einde van de streep T - misschien europees voetbal maar jezus wat is dit ajax slecht man
verthongen/ericsen/ - de rest is gewoon middelmaat - 4e plaats hoogst haalbare denk ik

Elham is weg:D
Heeft Ajax toch gedaan. Voor 2 mil.

Elham is weg:D
Heeft Ajax toch gedaan. Voor 2 mil.

Heerlijk, eindelijk kwijt die gast!

Lees nu dat Ajax voor Narsing gaat, en ook al 6 miljoen heeft geboden (ook al hadden ze hem gratis kunnen hebben omdat hij uit Amsterdam komt en heel makkelijk hadden kunnen scouten). Lijkt me een prima vervanger voor Sulejmani die ik toch ook dit seizoen nog steeds erg zwak vind spelen.

Heerlijke voorhoede hebben we dan als Boerrigter weer fit word.

Yes hoop het ook. Van mij mogen ze Sujelemani ook met een strikje er omheen en weg doen.
Hij is ook weer behoorlijk dik.

Grappig om die kakkerlakken feest te zien vieren alsof ze de champions league hadden gewonnen. Zo blijkt maar weer hoe erg ze tegen Ajax opkijken en hoe ze ons beschouwen als goden, en dat het een eer en een wonder is om een keer van ons te winnen.

• Like
Waarderingen: bird
grappig om die kakkerlakken feest te zien vieren alsof ze de champions league hadden gewonnen. Zo blijkt maar weer hoe erg ze tegen ajax opkijken en hoe ze ons beschouwen als goden, en dat het een eer en een wonder is om een keer van ons te winnen.
+1

is sulejmani niet geblesseerd nu? las zoiets dag terug ofsoo

Grappig om die kakkerlakken feest te zien vieren alsof ze de champions league hadden gewonnen. Zo blijkt maar weer hoe erg ze tegen Ajax opkijken en hoe ze ons beschouwen als goden, en dat het een eer en een wonder is om een keer van ons te winnen.

ons.... :roflol: dat is wel heel sip. Speel je zelf ook in het eerste?

Volgens mij zingen ze bij 010 ook iets van "Ons Feyenoord"

Gaan jullie nou maar vieren alsof je de CL heb gewonnen:roflol::roflol::roflol:

Jongen het interesseert me werkelijk geen moer, maar als je zegt ze beschouwen ons als godenzonen... dan ben je maar een sippe zak.

Terug
Naar boven