Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig om die kakkerlakken feest te zien vieren alsof ze de champions league hadden gewonnen. Zo blijkt maar weer hoe erg ze tegen Ajax opkijken en hoe ze ons beschouwen als goden, en dat het een eer en een wonder is om een keer van ons te winnen.
Weet je wat het mooie is. Er reageren altijd kakkerlakken in dit topic.
Waarom weet ik niet.
Er reageren nooit Ajacieden in het 010 topic.
Blijkbaar is de haat en jaloezie hoog vanuit de 010 kant
Toch wel leuk dat ze ons als Goden zien.
Weet je wat het mooie is. Er reageren altijd kakkerlakken in dit topic.
Waarom weet ik niet.
Er reageren nooit Ajacieden in het 010 topic.
Blijkbaar is de haat en jaloezie hoog vanuit de 010 kant
Toch wel leuk dat ze ons als Goden zien.

Om in een Ajax topic te reageren. Wees gewoon lekker met je eigen club bezig. Dat doen wij ook.

c1000 - je bent een sippe zak![]()
Ga ik niet allemaal lezen
ik vind jou reactie's altijd vermakelijk Z-1000
gelukkig vertegenwoordig jij niet de meerderheid
komt wel weer goed met je cluppie
het is nu effe gewoon net niet

Jongen het interesseert me werkelijk geen moer, maar als je zegt ze beschouwen ons als godenzonen... dan ben je maar een sippe zak.
'Ontbinding contract El Hamdaoui oorzaak afketsen'
31/01/2012 23:41
Ajax weerspreekt de lezing van Fiorentina over het afketsen van de transfer van Mounir El Hamdaoui. De Italiaanse club liet vandaag weten dat de overgang stuk liep op een door Ajax gevraagde bankgarantie, die kort voor het verstrijken van de deadline niet meer gegeven zou kunnen worden.
'Dat was het echte probleem niet', reageert technisch directeur Danny Blind. 'Het ging om de ontbinding van het contract van Mounir bij Ajax. De speler en zijn zaakwaarnemer kwamen met stevige extra financiële voorwaarden. Terwijl daar nooit sprake van is wanneer een contract vanwege een transfer wordt ontbonden. Normaliter geef je elkaar een hand en gaat ieder zijn weg.'
Ajax en Fiorentina waren het al eens over een afkoopsom van twee miljoen euro, een bedrag dat via bonussen tot drie miljoen euro had kunnen oplopen. El Hamdaoui bereikte op zijn beurt overeenstemming met Fiorentina over een contract voor drieënhalf jaar in Florence.
Volgens zijn zaakwaarnemer Sigi Lens is Ajax schuldig aan het afketsen van de deal. 'Er zijn spelletjes gespeeld bij Ajax en daar is het laatste woord nog niet over gezegd', aldus Lens. In een eerder stadium van de onderhandelingen had zijn fiscalist Albert van Werkhoven al laten weten dat El Hamdaoui in hun ogen recht heeft op schadevergoeding van Ajax vanwege beschadiging van zijn carrière.
De spits werd na een conflict met trainer Frank de Boer teruggezet naar Jong Ajax en verloor daarnaast zijn plaats in de nationale selectie van Marokko.
Blind betreurt de gang van zaken op de laatste dag van de transfermarkt: 'Ajax is de hele dag bezig geweest om tot een oplossing te komen. Mounir was rond met Fiorentina, Ajax had een akkoord met de club en die bankgarantie hadden de clubs onderling kunnen oplossen. Voor alle partijen is het spijtig dat het op deze manier is afgelopen.'
Bron: vi.nl
Bliksemtransfer van Narsingh naar Ajax van de baan
Luciano Narsingh maakt vandaag niet de overstap naar Ajax. De Amsterdamse club wilde de vleugelaanvaller contracteren, maar die laat via zijn zaakwaarnemer Mino Raiola weten bij SC Heerenveen te willen blijven.
'Het is te kort dag', zegt Raiola tegen Voetbal International. 'Daarom hebben we er een punt achter gezet. Ajax heeft pas gisteren de belangstelling voor Narsingh kenbaar gemaakt. Hij wil niet binnen een dag beslissen en moet bovendien vanavond (dinsdag) voor de beker tegen Vitesse spelen.'
'Met Ajax was ook nog nergens over gesproken. Luciano heeft het naar zijn zin in Heerenveen en wil pas over enkele maanden een beslissing over zijn toekomst nemen. We gaan dit dus niet op stel en sprong doen.'
Bron: vi.nl
En de soap gaat door, El Hamdaoui blijft bij ajax! Wat een amateurisme daar binnen Ajax, ze hadden die kerel zo spoedig mogelijk moeten lozen.![]()
Op deze manier vraag je om nog meer onrust en eventueel een rechtszaak, is het niet van de kant van El Hamdaoui dan wel van Fiorentina.
En met Narsing word het ook niks getuige dit bericht:
Ik moet zeggen, chapeau Ajax! Goed bezig!

c1000 - je bent een sippe zak![]()
Een kleine mededeling was het. Ogenschijnlijk onbelangrijk, zeker voorafgaand aan de Klassieker. Het draaide in Rotterdam en omstreken vooral om John Guidetti, de piepjonge vedette die begin vorige week nog ziek op bed lag. Gevreesd werd voor zijn inzetbaarheid. Over Stanley Brard sprak daardoor niemand. Maar de contractverlenging van het hoofd opleidingen kan Feyenoord in de toekomst wel eens de meeste punten opleveren.
Twee huurlingen beslisten gisteren de Klassieker in het voordeel van Feyenoord. De tijdig herstelde Guidetti ontpopte zich opnieuw tot de gangmaker van de Rotterdammers en schoot drie keer raak. PSV-huurling Otman Bakkal was één keer trefzeker.
Grote kans dat beide voetballers volgend seizoen niet meer in het shirt van Feyenoord spelen. Niet dat hoofdtrainer Ronald Koeman zich nu grote zorgen dient te maken. Achter de twee huurlingen ontluikt een nieuwe generatie talent, afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Tijdens de ontmoeting met aartsrivaal Ajax presenteerden zij zich als veelbelovend materiaal voor de toekomst.
Toen Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie (20) nog in de jeugd van zijn club speelde, zag hij het eerste elftal steevast worstelen tijdens de onderlinge confrontaties met Ajax. Hoe vijandig de sfeer in De Kuip ook was: vrijwel altijd keerden de Amsterdammers met een goed resultaat huiswaarts. Ter illustratie: in februari 2006 won Feyenoord voor het laatst in eigen huis van Ajax.
Als lid van het jeugdteam had Clasie heel andere ervaringen met de Klassieker. Niets Amsterdamse hegemonie, integendeel. ‘Of ik in het shirt van Feyenoord überhaupt wel een keer van Ajax verloren heb?’ De jonge middenvelder lacht. Dat wel. Maar niet vaak. ‘Het klopt dat ik als jeugdspeler vaker als winnaar van het veld ben gestapt na een wedstrijd tegen Ajax, dan als verliezer.’
Verdediger Stefan de Vrij – gisteren na maandenlang blessureleed weer invaller – heeft vergelijkbare ervaringen. ‘Als jeugdspeler van Feyenoord was ik gewend om van Ajax te winnen. Totdat ik bij het eerste kwam...’
Het tekent de groei van de jeugdopleiding van Feyenoord. Niet voor niets won de club de laatste twee seizoenen de Rinus Michels Award voor de beste jeugdopleiding van Nederland. In Rotterdam-Zuid staat het individu – in Amsterdam gepropagandeerd als het ‘model Cruijff’ – al jaren centraal, zoals dat bij veel andere BVO’s ook het geval is.
Technisch directeur Martin van Geel gaf aan dat hoofd opleidingen Brard een bepalende rol in dat proces heeft gespeeld. Om de fundering van de toekomst te waarborgen tekende diezelfde Brard vorige week een contract voor onbepaalde tijd. Een gebeurtenis die in schril contrast staat met alle ontwikkelingen op De Toekomst, Ajax’ opleidingsinstituut, waar opeens niemand zeker is van zijn positie.
Zowel Feyenoord als Ajax begon gisteren met een groot aantal zelf opgeleide spelers aan de wedstrijd: zes versus zeven. En voor het eerst waaide de macht van de Rotterdamse jeugdelftallen over naar het eerste elftal. Clasie: ‘Voor de meeste jonge jongens was dit de eerste Klassieker in De Kuip. Als je die dan ook nog kan winnen... Fantastisch! Dit belooft veel voor de toekomst.’
De Feyenoord-talenten toonden aan dat ze op dit moment verder zijn dan hun collega-pupillen uit Amsterdam. Met uitzondering van de eerste twintig minuten had de thuisploeg de wedstrijd onder controle. Zónder daarbij overigens uitzonderlijk te voetballen. Clasie haalde fijntjes aan dat Feyenoord tijdens de heenwedstrijd in Amsterdam veel beter had gevoetbald. Maar ja, dat duel was in een gelijkspel geëindigd.
Een jonge groep staat in veel gevallen gelijk aan een grillige groep. Zo verloor het elftal van Koeman een week geleden nog knullig van VVV-Venlo en waren ook ADO Den Haag en NEC al een keer te sterk. Het is de reden waarom Feyenoord niet een paar plaatsen hoger staat en voorzichtig aan de titel mag denken. Maar zeges op de topclubs PSV, FC Twente én nu ook Ajax tonen in ieder geval aan dat Feyenoord de toekomst heeft.
De Vrij: ‘Ik denk dat de jeugdopleiding van zowel Feyenoord als Ajax uitstekend is. Dat zag je ook tijdens de wedstrijd. Maar die van ons is net iets be
ik ben echt blij dat suljemani/ebinogiets - weet je ik kan er eigenlijk niet meer opkomen - zo goed zijn jullie nou
waar jullie vroeger nog een elftal hadden met blijkvangers zoals aron of jari
moeten jullie het nou doen met deze middelmaat
veel plezier ermee - wij bouwen wel door op onze topjeugd![]()
Totaal het spoor bijster die Hamdaoui/LENS:
''Het liep wel degelijk stuk op de financiële eisen van El Hamdaoui en Lens aan ons'', gaat Slop verder. ''Voor Mounir werd aanvankelijk 900.000 euro gevraagd voor de ontbinding van zijn Ajax-contract, Sigi wilde zes ton van ons.''
''Later brachten ze dat terug naar vijf ton voor Mounir en 250.000 euro voor Sigi. Wij hebben Mounir twee ton geboden en Sigi één ton. Daar gingen ze niet mee akkoord.''
Lens liet al weten er dat er volgens hem juist wél al een akkoord was met Ajax over de ontbinding van het contract van El Hamdaoui. Anders zou hij ook niet naar Florence zijn afgereisd.
Fiorentina meende daarnaast dat Ajax op de slotdag van de transfermarkt pas na 19.00 uur om een bankgarantie vroeg. De banken in Italië waren op dat moment al dicht. Ook dat ontkent Slop. ''Op 9 januari hebben we al aangegeven dat we die wilden hebben.''
ajax wilde een bankgarantie van fiorentina zegt de ene kant, ajax reageerde pas NA de deadline van 19uur gisteravond volgens de andere kant... wij weten niet wat nou de reden is, maar het is gewoon het zoveelste amateuristische tafereel bij ajax![]()
En de soap gaat door, El Hamdaoui blijft bij ajax! Wat een amateurisme daar binnen Ajax, ze hadden die kerel zo spoedig mogelijk moeten lozen.![]()
Ik moet zeggen, chapeau Ajax! Goed bezig!
Leuke verdediging morgen....
K*tijden zeg 12.30, allemaal voor de televisie....grrrrrrrrrrrrrrrrr.