XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Omdat die als trainer gelijk kan stoppen haha dan neemt niemand hem meer serieus, de spelers niet en de supporters niet

Jaaaaaaaaaaaaaaaa.

Wat is dit heerlijk opstaan.

Nu wordt alles beter.

Ik heb een idee! Gewoon een aantal spelers van Lucky Ajax in het eerste zetten. Fredje Grim voor Vermeer. Sjakie Swart en Sonny Silooy in de verdediging en Richard Witschge op het middenveld en Peter van Vossen voorin?

Waarom niet? Slechter zal het er niet op worden

+Frank en Dennis. Ik zeg doen.

Ben benieuwd wat er nu eigenlijk gaat gebeuren. Want naast het RVC zitten er nog een aantal koppige figuren binnen Ajax.

Iemand vandaag de A1 van Ajax tegen Barcelona gezien? Viktor Fischer speelde eerst dramatisch, maar heeft daarna zijn visitekaartje als grootste talent afgegeven, samen met Denswil. Ajax heeft met 3-0 gewonnen en Fischer was bij alle goals betrokken. Stond als rechtsbuiten opgesteld, wat niet zijn positie is, maar dribbelde toch meerdere malen diverse Barcelonaspelers voorbij. Enorm groot talent, mooi om te zien. De Boer doet er verstandig aan hem zo snel mogelijk bij het eerste te halen als spits.

Ik vond van dijk het ook niet gek doen als linksback overigens.

Gaan ze nu dan echt weg ? Komt er echt weer een tijd aan dat Ajax weer Ajax wordt onder Cruyff ? Supporters geen klanten meer zijn maar gewoon weer Ajacieden ? En weer mensen met een Ajax hart op diverse functies worden geplaatst ? In plaats van gasten die graag mooie baantjes hebben ?

Wordt alsnog een lastige situatie...want er is alsnog geen echt schoon schip.

Op ajaxf-side staat dat die rat is opgestapt.

Maar dat is nog redenen tot vreugde. Slop, van der Aart, Blind mogen ook opzouten.

Gisteren ook de A1 gezien, maar op sommige na vond ik de jeugd van Barca individueel wel beter als de A1 van Ajax. Het team van Ajax vond ik wel fysiek beter, maar dat komt denk ik omdat ze over het algemeen een jaar ouder waren dan het team van Barca.

Nou en..het is de jeugd van Barca.

Blind en Sturkenboom ook weg. :D

Nu nog Slop en van der Aat.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 13:21 ----------

Gisteren ook de A1 gezien, maar op sommige na vond ik de jeugd van Barca individueel wel beter als de A1 van Ajax. Het team van Ajax vond ik wel fysiek beter, maar dat komt denk ik omdat ze over het algemeen een jaar ouder waren dan het team van Barca.

Het gaat om die individuen bij de A1. Het team moet ik diens staan van Ajax 1. Want gedurende het seizoen zullen een aantal spelers van de A1 naar Ajax 1 gaan. Dus dat ze winnen is leuk meegenomen.

Komt er echt weer een tijd aan dat Ajax weer Ajax wordt onder Cruyff ? Supporters geen klanten meer zijn maar gewoon weer Ajacieden ? En weer mensen met een Ajax hart op diverse functies worden geplaatst ? In plaats van gasten die graag mooie baantjes hebben ?

Wordt alsnog een lastige situatie...want er is alsnog geen echt schoon schip.

Je weet toch de meeste dromen zijn bedrog.

"Dat gebeurde nadat de rechter deze week de voorgenomen aanstelling van Louis van Gaal tot directeur van Ajax verbood.

''Ik blijf Ajacied. Dat is een gevoel en dat gevoel is niet aangetast'', zegt Ten Have.
"

Getverdemme bleeeeh.

Bulykin basis.

Siem de Jong :roflol: fe-no-me-na-le balbehandeling.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven