- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen ook Enoh eruit met een hamstringblessure. En die Frank de Boer maar volhouden dat het puur ongeluk is- Wat een amateurisme.
Ja ik begrijp je punt hoor. Maar in Enoh ze geval was het misschien ook wel dikke pech.
Verder ontbreekt Janssen morgen. Er ontbreekt dus wel het nodige kracht.
Ik ben benieuwd wie er er in de spits staat. Buly heeft te weinig techniek en snelheid. Lodero te klein miss.
Het maakt allemaal niet zoveel uit. Je maakt toch geen schijn van kans. Misschien Vertonghen maar op de plek van Enoh zetten en van Rhijn en Alderweireld in het centrum.
Het maakt allemaal niet zoveel uit. Je maakt toch geen schijn van kans. Misschien Vertonghen maar op de plek van Enoh zetten en van Rhijn en Alderweireld in het centrum.
Ik zou Anita op de plek van Enoh zetten. Boilesen linksback voor een uurtje en van Rhijn rechtsback. Ik vind van Rhijn als back beter dan als centrale verdediger, ik snap niet waarom de Boer maar blijft aankloten met Anita op de backpositie.
Het maakt inderdaad niet zoveel uit. Het is te hopen dat we alles geven en met opgeheven hoofd het veld af kunnen, daar doe ik het voor. Voor de rest is het gewoon genieten van Man Utd.
Als Boilesen fit is, dan heb je weer wat meer mogelijkheden ja. Maar na zes maanden afwezigheid en een wedstrijdje tegen Jong ADO in de benen, is een basisplek tegen Manchester misschien ook wat veel gevraagd, hahaha.
Overigens snap ik de euforie rondom Boilesen niet helemaal eigenlijk. Ajax supporters doen net alsof hij Ajax uit de brand gaat helpen op de back positie, maar vergeten dat hij natuurlijk nog helemaal niet zo goed is. Het enige voordeel is meer wisselmogelijkheden. Maar Boilesen is echt geen betere linksback dan Anita.
Waarschijnlijk gaat de Boer weer beginnen met Rhijn, Alderweireld, Vertonghen en Anita achterin. Aisatti, Eriksen en Siem op het middenveld. Gezien de uitspraken van de Boer zal hij Lodeiro wel in de spits zetten. Of hij wisselt Lodeiro en de Jong om. Dat lijkt mij persoonlijk een betere optie. Als die gekke Rus er maar niet instaat. Dat wordt helemaal niks.
Overigens zie ik liever Aisatti op links dan Ebecilio. Wat is die vent slecht zeg, niet te geloven.
Dit. Bulyikin valt ook reuze mee.Op een dramatische Özbiliz na, is het best behoorlijk tot nu toe. Ik vind dat Koppers opvallend goed stand houdt tegen Nani.