MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Het probleem ligt inderdaad vooral voorin. De gehele voorhoede is gewoon van een niveau waarmee je in de Eredivisie niet hoger komt dan plek 8 t/m 12. Bulykin, Sulejmani, Ozbiliz en Ebecilio komen echt zo ernstig tekort. Het is beschamend.

Het middenveld liep eigenlijk wel aardig, al zie ik liever Lodeiro dan Siem de Jong.

Met je eens.

Al vond ik de Jong niet zo heel slecht spelen hoor.

Ik vond Koppers ook super goed. Moet je na gaan dat ventje speelt altijd in de A1. Dan ineens tegen Manu. Ik vond dat echt super om te zien.

Nou zit ik niet in het stadion. Als ik een auto en geld had had er altijd gezeten.
Maar ik vind het echt triest dat de halve F-side 10min voor tijd weg gaat.

Het probleem ligt inderdaad vooral voorin. De gehele voorhoede is gewoon van een niveau waarmee je in de Eredivisie niet hoger komt dan plek 8 t/m 12. Bulykin, Sulejmani, Ozbiliz en Ebecilio komen echt zo ernstig tekort. Het is beschamend.

Het middenveld liep eigenlijk wel aardig, al zie ik liever Lodeiro dan Siem de Jong.

Spelers als Lodeiro of zelfs Serero zouden altijd moeten spelen in plaats van spelers als de Jong. Als iedereen fit is zou je dit team op kunnen stellen:

Vermeer

van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen

Eriksen - Aissati - Lodeiro

Sulejmani - Sigthorsson - Boerrigter

Als je dan volgend jaar nog Sulejmani kunt slijten en Narsingh kunt halen, heb je best een aardig team staan. Alleen vrees ik dat we over 2 weken weer gewoon met Enoh en Janssen gaan spelen. Jammer dat de media nooit kritische vragen richting de Boer durft te stellen over zijn opstellingen. Ook Aissati heeft vanavond weer laten zien iets veel meer toe te voegen dan Enoh.

vertonghen gaat ja zowiezo weg

over imbecillio en ozbilliz ben ik het eens maar sulemanij speelde zeker niet slecht

Vermeer komt echt een stuk slimheid tekort jongens wanneer is dat eens over ? Maakt meer fouten dat Steek in zijn hele Ajax leven.

Zal vast ergens een talent zijn geweest en het zal vast komend seizoen allemaal wat beter gaan maar hoe jammer ook, dit kan niet meer.

Vermeer komt echt een stuk slimheid tekort jongens wanneer is dat eens over ? Maakt meer fouten dat Steek in zijn hele Ajax leven.

Zal vast ergens een talent zijn geweest en het zal vast komend seizoen allemaal wat beter gaan maar hoe jammer ook, dit kan niet meer.

Ik snap Vermeer echt niet. Hij wisselt de meest fantastische reddingen af met de meest rare voortzettingen. Gisteren ook weer: haalt eerst een bal fantastisch van de lijn af, geeft daarna een hele rare pass richting Siem, die geel moet pakken om Vermeer zijn goed te maken. Er stonden drie of vier ManU spelers op randje 16 van Ajax. Een normaal mens zou die bal eroverheen schoppen. Hij lijkt altijd zo zenuwachtig.

En het gaat natuurlijk verder dan het directe balverlies. Als de keeper van een team erg zenuwachtig, krijgt het andere team meteen momentum. Ze gaan afjagen, druk zetten en zo komt Ajax vaak in de problemen. Ik denk dat het dan ook heel verstandig is om Vermeer te vervangen.

Vermeer is een geweldige keeper, maar niet voor Ajax. Ik denk dat hij bij iedere andere club in Nederland geweldig zou zijn.

Vermeer heeft voor mij afgedaan. Krediet is op.

Stekelenburg keepte de laatste 2 jaar eigenlijk pas constant op een hoog niveau. Daarvoor heeft hij ook veel fouten gemaakt, elke hoge bal was gevaarlijk. Vermeer doet meer domme dingen waardoor het vaak erger lijkt, maar Stekelenburg heeft ook niet altijd geweldige dingen gedaan.

De reflexen van Vermeer zijn echt subliem, alleen is hij te nerveus en te onzeker. Hij kan punten voor je pakken, maar ook onnodig goals weggeven.

En daar ging Bulykin z'n hamstring.

Maar da's puur ongeluk. Ligt niet aan de trainingen van de Boer.

ik snap de haat naar bulykin nooit, ja hij kan niet voetballen maar hij scoort, prima toch?

Ben ik nou achterlijk? Ajax geeft goede voorzetten tegen NEC. Logisch, want Bulykin kan die ballen erin koppen of als targetman fungeren.

Dan gaat Bulykin eruit met een blessure en zet 'ie Lodeiro van 1.65 in de spits. Er komen prachtige voorzetten, maarja. Dat slaat opzich nergens op. Waarom staat de Jong niet in de spits? Of iemand met wat lengte? Raar hoor.

En Vermeer mist weer eens een hoge bal, hahaha. Wat een prutser, sjonge jonge. Haal die vent er nou eens uit.

En door dat gepruts van Vermeer gaat NEC weer druk zetten en worden ze nog gevaarlijk ook. Dit is echt wanbeleid van de Boer.

jezus sulejmani en aisatti, noobs!

Vertonghen speelt wel echt als een koning.

vertonghen is een koning... van rhijn motm? vraag me af waarom?

Tijd voor vertonghen om te gaan.

Hopelijk kunnen we de positieve lijn doortrekken.

Koppers vind ik echt een leuke speler. Speelt met lef.

Vermeer was weer drama.

Hopelijk kunnen we de positieve lijn doortrekken.

Koppers vind ik echt een leuke speler. Speelt met lef.

Vermeer was weer drama.

Allebei de backs vind ik erg leuk spelen. Al zat van Rhijn een keer flink fout, toen die Schone uit z'n rug liet lopen. Maargoed, dat heb je met die jonge verdedigers.

Allebei de backs vind ik erg leuk spelen. Al zat van Rhijn een keer flink fout, toen die Schone uit z'n rug liet lopen. Maargoed, dat heb je met die jonge verdedigers.

Zeker. Ben erg blij omdat te zien.

Ik hoop alleen dat de Boer in de toekomst gewoon kiest voor Klaassen inplaats van Buly.

En vraag me ook af. Als Janssen weer terug komt, of het middenveld daar daadwerkelijk weer beter van wordt.

Ben ik nou achterlijk? Ajax geeft goede voorzetten tegen NEC. Logisch, want Bulykin kan die ballen erin koppen of als targetman fungeren.

Dan gaat Bulykin eruit met een blessure en zet 'ie Lodeiro van 1.65 in de spits. Er komen prachtige voorzetten, maarja. Dat slaat opzich nergens op. Waarom staat de Jong niet in de spits? Of iemand met wat lengte? Raar hoor.

En Vermeer mist weer eens een hoge bal, hahaha. Wat een prutser, sjonge jonge. Haal die vent er nou eens uit.

En door dat gepruts van Vermeer gaat NEC weer druk zetten en worden ze nog gevaarlijk ook. Dit is echt wanbeleid van de Boer.

De Boer vindt de Jong zo belangrijk als middenvelder dat hij hem daar liever laat staan. Onbegrijpelijk, Lodeiro is als middenvelder veel beter.

Terug
Naar boven