AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Wat speelt Ajax goed zeg. Iedereen vergeet zowat dat Ajax met een B elftal speelt.

Leuk allemaal, maar deze pot maakt natuurlijk geen hol uit!

Als ze nou 2e zien te worden, dan deze zomer kan Narsing gekocht worden. En liefst nog een speler of 2

Leuk allemaal, maar deze pot maakt natuurlijk geen hol uit!

Als ze nou 2e zien te worden, dan deze zomer kan Narsing gekocht worden. En liefst nog een speler of 2

Wat dacht je van Europees aanzien? Spelers die zich in de kijker spelen, bijv een Vertonghen... Nadenken vriend.

Ik ben trots.

In zo'n stadion. Helemaal uitverkocht. Met allemaal jonge gaste . Dit is gewoon super .

Wat dacht je van Europees aanzien? Spelers die zich in de kijker spelen, bijv een Vertonghen... Nadenken vriend.

Als die paar spelers met kwaliteit in de selectie zich Europees in de kijker spelen zijn we ze eerder kwijt Sherlock :rolleyes:

Zondag Excelsior, daar gaat het om!

@z1000 manchester laat ze ook wel spelen hea.. al is het opzich wel een knappe prestatie

Als die paar spelers met kwaliteit in de selectie zich Europees in de kijker spelen zijn we ze eerder kwijt Sherlock :rolleyes:

Zondag Excelsior, daar gaat het om!

Vertonghen heeft toch een aflopend contract en vertrekt aankomende zomer. Laat hem lekker z'n eigen transfersom omhoog voetballen. Noem mij maar eens een speler die momenteel onvervangbaar is bij Ajax. In de wedstrijd van het jeugdelftal tegen Barcelona jeugd in dat toernooi heb ik beter voetbal gezien dan dit hele seizoen van het eerste elftal.

Niemand is onvervangbaar, zeker in deze selectie. Je hebt ook gelijk dat vertongen zal vertrekken en met hem waarschijnlijk van der Wiel. Aisatti ook, maar die speelde tot voorkort in het tweede en nog steeds nauwelijks. Met een beetje geluk kunnen we Sulemani slijten en vervangen door een echte vleugelspeler. Dan hoop je toch dat bijvoorbeeld een Eriksen blijft. Te veel nieuwe spelers inpassen en het komende seizoen is alweer naar de knoppen.

Ik blijf erbij dat het kwalificeren voor de champions leaugue middels de competitie veel belangrijker is, dan een (verkapte oefen)wedstrijd in de EL tegen Manchester. De miljoenen die dat oplevert kunnen weer geinvesteerd worden, mogelijk in spelers. Geld dat je niet verdiend kun je niet uitgeven en het verschil tussen CL en EL is enorm.

Niemand is onvervangbaar, zeker in deze selectie. Je hebt ook gelijk dat vertongen zal vertrekken en met hem waarschijnlijk van der Wiel. Aisatti ook, maar die speelde tot voorkort in het tweede en nog steeds nauwelijks. Met een beetje geluk kunnen we Sulemani slijten en vervangen door een echte vleugelspeler. Dan hoop je toch dat bijvoorbeeld een Eriksen blijft. Te veel nieuwe spelers inpassen en het komende seizoen is alweer naar de knoppen.

Ik blijf erbij dat het kwalificeren voor de champions leaugue middels de competitie veel belangrijker is, dan een (verkapte oefen)wedstrijd in de EL tegen Manchester. De miljoenen die dat oplevert kunnen weer geinvesteerd worden, mogelijk in spelers. Geld dat je niet verdiend kun je niet uitgeven en het verschil tussen CL en EL is enorm.

Ja ik geef je hier gelijk in. Maar de Boer heeft hier ook rekening mee gehouden. Door Ericksen al vroeg te wisselen bv.

Volledig mee eens!

Die twee jongens op de backposities doen het niet eens zo dramatisch.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 15:53 ----------

Ai, enkelbandjes van Koppers stuk. Maar gelukkig komt geweldenaar Ebecilio. Dan heb ik nog liever Serero of Aissatti op de vleugel.

Laatst bewerkt:
Wat dacht je van meer muscle op het middenveld? Hebben ze waarschijnlijk niet maar toch.

Wissels van Ajax: Andre Ooijer, Lorenzo Ebecilio en Ismael Aissatti. Wat een treurnis. Niet te geloven. Ik denk dat Ebecilio de slechtste speler, die ooit bij Ajax heeft gespeeld.

Andre Ooijer, kon die het veld nog op zonder krukken?

zelfs de samenvatting was niet om aan te zien :barf:

Het was niet goed, maar wel gewoon 1-4. Kan me nog een wedstrijd herinneren dat we 47x op doel schieten en met 0-0 gelijk spelen.

Achja we hebben gewonnen.

Wat wil je. Donderdag speel je in een geweldig stadion, met een super grasmat met maximale afmetingen.
Nu speel je in een mini stadion op kunstgras, met minimale afmetingen waar je spel dus minder goed tot ze recht komt.

Zo net bijgekomen van Manchester en gelukig alweer een 1-4 binnen.

3-3 bij AZ dus goed.

Terug
Naar boven