XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ik vind Ebecilio echt legendarisch slecht. Niet te geloven dat zo iemand bij Ajax speelt. Ik blijf bij Ebecilio. Al is Blind ook wel de slechtste linksback, die ik ooit bij Ajax heb zien spelen.

Ik vind Koppers ook echt verschrikkelijk slecht. Vooral verdedigend, hij kan er echt geen hout van. Aanvallend kiest hij soms nog wel de goede momenten, maar het vervolg is dan weer k*t. Die jongen straalt ook echt helemaal niets uit. Dijks van de A1 is al beter, ik begrijp niet waarom de Boer hem niet er bij haalt. Net zoals dat Denswil al beter is dan Blind, maar er ook nog niet bij zit. De Boer blijft maar energie steken in spelers die het toch nooit gaan redden. Het is de bedoeling dat Denswil, Dijks en Fischer volgend jaar bij de selectie komen. Denswil en vooral Fischer zijn heel talentvol.

Ebecilio is overigens zeker slechter dan Soetaers. Vroeger had je nog spelers als Brutil Hose, Pius Ikedia en Kofi Mensah die het eerste haalden en waarvan je je afvroeg hoe dat ooit kon gebeuren, maar met spelers als Ebecilio is een nieuw dieptepunt bereikt. Maar het meest erge is nog dat er in Jong Ajax of de A1 er geen 1 rondloopt die aantoonbaar beter is. Lukoki zit er nog het dichtst bij, die heeft tenminste nog snelheid en lef. Spelers als Lesley de Sa en Nick de Bondt van de A1 kunnen er niet veel van. Nick de Bondt is nog met veel bombarie weggehaald bij de jeugdopleiding van Vitesse/AGOVV, maar stelt tot nu toe verschrikkelijk teleur. Het is wachten tot de doorbraak van Ricardo Kishna voordat we weer echt kunnen genieten van een vleugelspits die zelf is opgeleid, al heeft hij tot zijn 14e bij ADO Den Haag gezeten. Maar eerst afwachten hoe hij terugkomt van zijn knieblessure.

Ik weet niet na welke wedstrijden jij kijkt, maar ik vind Koppers het toch wel goed doen.

En hij heeft tot nu toe alleen gespeeld tegen grote tegestanders, 010, Manu en afgelopen zondag toevallig tegen Excelsior.

Ik weet niet na welke wedstrijden jij kijkt, maar ik vind Koppers het toch wel goed doen.

En hij heeft tot nu toe alleen gespeeld tegen grote tegestanders, 010, Manu en afgelopen zondag toevallig tegen Excelsior.

Ik kijk elke wedstrijd. Die jongen kan er niks van.

voor ajax-begrippen zijn Koppers/Blind/Ebicilio echt niet slecht. Denk dat jullie nog in de jaren 90 leven.

Ik kijk elke wedstrijd. Die jongen kan er niks van.

Zijn 1e wedstrijd in het eerste was geloof ik tegen 010. Dat is al een beladen wedstrijd. Daarna is hij geloof ik niet meer in de basis gestart, tot Manu.
Dat zijn toch pittige wedstrijden voor iemand die nog niet in het eerste heeft gespeeld. Dan sta je stijf van de zenuwen.

Gun hem de tijd. Hij heeft in ieder geval niet zo'n wannaby superstar karakter als twitterk*tje van der Wiel.

Ik maak mij zelf meer zorgen wie Verthongen gaat vervangen volgend jaar. Daarnaast zal er een fatsoenlijke linker en rechter middelvelder moeten worden aangetrokken, want die lopen er ook niet in de jeugd.
Want Janssen en de Jong gaat hem niet worden.

Ik vind dat je Koppers nog niet mag meten met faalhazen als Ebicilio en Blind, die jongen komt pas net kijken.

voor ajax-begrippen zijn Koppers/Blind/Ebicilio echt niet slecht. Denk dat jullie nog in de jaren 90 leven.

Dat we niet in de jaren 90 meer leven weten we donders goed. Maar Blind en Ebecillo zijn Ajax echt niet waardig.

Al hoewel ik Ebecillo vorig jaar in het begin wel leuk vond spelen, met lef en zijn tegenstander willen passeren en de achterlijn. Maar geen idee wat er met die gozer is gebeurt.

Blind had ook wel een leuke periode bij Groningen

Ozbiliz gescoord voor Armenie. 't Zou toch wat zijn als deze jongen wel doorbreekt? Was de eerste helft tegen Man U niet slecht en tegen NEC ook niet. Hopen dat hij het lijntje door kan trekken. Want Sulejmani, dat kan echt niet meer. Zo snel mogelijk lozen.

Heerenveen verliest 2 punten maar AZ pakt er wel helaas 3.

Morgen wacht Roda voor ons aller Ajax.

Theo Janssen weer in de basis, hahaha.

Zit net de opstelling te bekijken. WTF waar is de Boer mee bezig.

3 verdedigers, waar van 1 Ooijer?????????

Jahooor...daar komt de inspiratieloze imbicilio :roflol:

Het is weer niet om aan te zien.

Snap niet dat er een aantal spelers gaan roepen dat ze weer meedoen om het kampioenschap.

Sterke wissel is sterk :cool:

Jezus:mad::mad::mad::mad:

Ooijer, Janssen en Ebecilio in het team. de Boer is echt een clown. Ajax speelt zo ongekend slecht. Ozbiliz op links vind ik trouwens tot nu toe wel erg geslaagd.

Ebecillio zorgt voor de kanteling in de wedstrijd. Oh wacht, hij speelt voor Ajax!

Ooijer, Janssen en Ebecilio in het team. de Boer is echt een clown. Ajax speelt zo ongekend slecht.

Helemaal met je eens. Toen ik op de opstelling zag dacht ik WTF de Boer waar ben je mee bezig.

Waarom staat Lodero er ook niet in. Er is geen enkele vorm van beweging voorin.

Terug
Naar boven