Fitness Seller

AFCA Ajax topic

de Boer wordt he-le-maal afgekraakt op Eredivisie live door Bruggink en de Mos, haha. Geweldig. Die Bruggink is ook echt een koning. Geweldig.

de Boer wordt he-le-maal afgekraakt op Eredivisie live door Bruggink en de Mos, haha. Geweldig. Die Bruggink is ook echt een koning. Geweldig.

Ja en ze hebben ook helemaal gelijk. De analyse van hun is perfect.

Snap echt niet waar de Boer mee bezig is. Erger mij helemaal kapot.

Hoe kan je zo iets lomps verzinnen.

Never change a winning team??

Mijn god, wat een fantastische keuze om Ooijer en Janssen in de basis te zetten :roflol: - Die 3-4-3 pakt ook fantastisch uit met Alderweireld die elke keer rechtsbuiten loopt en al 141 voorzetten heeft gegeven waarvan er geen een is aangekomen.

Ongelofelijk. Ik had echt gehoopt dat er werd verloren. Nu kan de Boer zich weer verschuilen achter een overwinning.

Nou de Boer zal echt wel de nodige kritiek krijgen. Hij leest neem ik aan toch ook wel kranten enz.

Aisatti ook liever lui dan moe, de t*ring zeg.

De man waarvan je het niet verwacht doet het. Prachtige goal die 2de :D

Jahoor. Nog een hattrick ook.

Hahaha, die gekke Ebecilio schiet er gewoon drie in. Niet te geloven.

Sinds wanneer weet Ebecilio dat hij de bal tussen de palen in het netje moet schoppen?

Sulejmani waarschijnlijk ernstig geblesseerd. Normaal zou ik dit niet zo erg vinden, maar nu gaat de Boer, die prutser van een Ebecilio er natuurlijk weer inzetten.

Sulejmani waarschijnlijk ernstig geblesseerd. Normaal zou ik dit niet zo erg vinden, maar nu gaat de Boer, die prutser van een Ebecilio er natuurlijk weer inzetten.
Gelukkig is boerighter een heel eind met zijn herstel zodat hij er kan staan bij de grote wedstrijden.

PSV doet het ook lekker. Dat doelpunt van Fer, vanaf de middellijn met 2 man achter/naast je naar de zestien en nog scoren ook:D

straks denkt imbicillio nog dat ie kan voetballen ook :sad:

Ze hebben het over Douglas als vervanger van Vertonghen. Bah. Dat moet je niet eens willen.

Theoretisch kan Ajax vandaag weer koploper worden.

Sowieso PSV dan voorbij op de ranglijst :D

RKC moet toch te doen zijn zou je zeggen .. maar ze hebben ons al vaker verbaasd dit seizoen. Zou mooi zijn als ze winnen!

Nice, Twente achter, Ajax voor! Zou mooi zijn als het zo blijft.

Terug
Naar boven