Fitness Seller

AFCA Ajax topic

2-0 N.E.C eheheh!

EDIT LOL 3-0 !

Laatst bewerkt:
Mijn god. Ozbiliz en Ebecilio zouden bij Spakenburg nog niet in de basis staan. Wat een dramatische spelers zijn dat. Echt verschrikkelijk. De ene na de andere "voorzet" tegen verdedigers aan, of gewoon over de achterlijn geschopt.

En dan ben je een buitenspeler als Ebecilio zijnde, kom je de linksback van RKC Waalwijk niet eens voorbij. Wat een complete treurnis. Niet te geloven.

Lekker weekend weer dit in positieve zin.

Heerlijk heerlijk

haha epic dit

Wat een Mickey Mouse competitie hebben we toch :o Dat Ajax met dit (op uitzonderingen na) dramatische elftal meedoet om het kampioenschap is werkelijk bespottelijk!

Wat een Mickey Mouse competitie hebben we toch :o Dat Ajax met dit (op uitzonderingen na) dramatische elftal meedoet om het kampioenschap is werkelijk bespottelijk!

AZ wint van Udinese, Twente van Schalke, Ajax van Manchester United.

Algehele teloorgang van het voetbal... Nee, daar heb je wel een punt natuurlijk.

Maakt onze selectie er in mijn ogen echter niet beter op.

Ja, ik snap er eigenlijk ook niks van.

- de Boer maakt vaak rare beslissingen in zijn opstellingen (3-4-3, Janssen, Ooijer, Enoh, Anita verkeerde posities)
- Enorm veel blessures, wat eigenlijk niet anders kan, dan dat het aan de trainingen van de Boer ligt
- Dramatische spelers in de selectie: Ozbiliz, Ebecilio, Ooijer, Enoh, Blind, Janssen
- Het spel is niet om aan te zien

En dan had je eigenlijk gewoon door moeten gaan in de CL, gewonnen van Manchester United (en nog bijna door in de EL ook), en je doet nog mee om het kampioenschap ook.

Ik begrijp er echt niets van, haha.

Je zou bijna zeggen dat als we de boel weer op de rit krijgen, we weer mee kunnen doen voor de winst in de CL :eek::D

Had iemand wedstrijd van ajax a1 nog live gezien vandaag? Scheen op EL te zijn geweest

Jawel, een stuk beter positiespel dan Ajax 1 in ieder geval. Leuke spelers ook. CV Veldman speelde een goede wedstrijd vond ik, Klaassens kwam een stuk beter uit de verf in een team waar hij leider is, en natuurlijk Fischer en Rits. Leuk team om naar te kijken.

Fischer is echt een koning.

We verslaan Barca en Liverpool en staan in de finale van de CL voor jeagdteams: Toch de beste jeugdopleiding van de wereld?

Gun mij dan even mijn momentje ;)

Terug
Naar boven