4everPrutser
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We verslaan Barca en Liverpool en staan in de finale van de CL voor jeagdteams: Toch de beste jeugdopleiding van de wereld?
Alle jeugdteams van Ajax staan volgens mij eerste in de competitie. Echter, dat is niet zo interessant. Wat belangrijker is, is dat er toptalenten zoals Victor Fischer tussen zitten.

Ik vond het al bizar dat hij naar ajax ging. Als je bij beerschot niet eens van de bank geraakt, heb je niks bij ajax te zoeken.
Ik vond het al bizar dat hij naar ajax ging. Als je bij beerschot niet eens van de bank geraakt, heb je niks bij ajax te zoeken.
Hij is nog jong toch? Hij deed het in de voorbereiding heel behoorlijk. Jammer om te zien dat hij zo weggezakt is. Net als die Toivomaki, die met veel bombarie werd gehaald.
Ik snap er echt geen hout van dat Lodeiro bijna nooit speelt en zo;n standbeeld als Janssen dan weer wel. Weet jij misschien waarom Rock?
Ik snap er echt geen hout van dat Lodeiro bijna nooit speelt en zo;n standbeeld als Janssen dan weer wel. Weet jij misschien waarom Rock?
Ik ook nietJanssen speelde goed. Maarja het is maar tegen Ado. Ik treur er niet om dat hij is geschorst tegen PSV.
voor psv heb je duelkracht en loopvermogen nodig.
Ik kon het helaas niet zien vandaag. Maar stel dat Janssen vandaag goed had gespeeld. Was alle kritiek over de afgelopen 40 wedstrijden dan onterecht geweest?![]()

Nee, natuurlijk niet, maar hij is niet de enige.
Hij is niet in vorm idd, maar ik denk dat dat er weer aankomt![]()