Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Titel geeft toegang tot CL = $$$$, heel belangrijk voor de club dus.Alsof titels nog er toe doen in deze dagen. Micky Mouse league. Beste spelers zitten in het buitenland. Het is wel vermakelijk, maar zoals vroeger is het al lang niet meer. En dus kampioen worden ook niet. Hoop ook dat Ajax het haalt. Goed voorbeeld hoe triest het voetbal is in NL.
http://www.youtube.com/watch?v=trRCz99m0_A
Toch bizar zoiets. Ajax is toch wel voorloper met zulke dingen.
Alsof titels nog er toe doen in deze dagen. Micky Mouse league. Beste spelers zitten in het buitenland. Het is wel vermakelijk, maar zoals vroeger is het al lang niet meer. En dus kampioen worden ook niet. Hoop ook dat Ajax het haalt. Goed voorbeeld hoe triest het voetbal is in NL.
Helaas niet, maar ken/spreek wel redelijk wat mensen die dichtbij Ajax of sommige (jeugd)trainers staan. Dan komt er weleens wat door.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Sowieso gaat de bedenker van dit alles, Rene Wormhoudt, aan het einde van dit seizoen weg. Daarnaast richt dit zich weer meer op het fysieke, atletische gedeelte van het voetbal. Terwijl het juist in de basiskwaliteiten de laatste jaren mis gaat. Balaanname, techniek, handelingssnelheid...dat missen de huidige jeugdspelers. Dat ga je van dit soort trainingen niet krijgen.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Sowieso gaat de bedenker van dit alles, Rene Wormhoudt, aan het einde van dit seizoen weg. Daarnaast richt dit zich weer meer op het fysieke, atletische gedeelte van het voetbal. Terwijl het juist in de basiskwaliteiten de laatste jaren mis gaat. Balaanname, techniek, handelingssnelheid...dat missen de huidige jeugdspelers. Dat ga je van dit soort trainingen niet krijgen.
serieus - alleen verthongen vind ik een goeie voetballer , voor de rest niks , nada , nothing
klopt idd wel triest , misschien pakken twente en psv zich nu ze ook zijn uitgeschakeld , europees gezien
zondag praten we verder![]()
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. In topsport zijn fysieke kwaliteiten gigantisch belangrijk. Natuurlijk is voetbal het belangrijkst, maar als je niet de (sprong)kracht hebt om een duel te winnen, ben je niets waard als verdediger of aanvaller. Als je als buitenspeler de snelheid niet hebt, ben je niets waard. Belangrijke fysieke eigenschappen zijn te trainen en dat moet ook zeker gebeuren. Het is wel topsport natuurlijk.
Anita speelt anders ook verdomd goed als CVM. Alderweireld lijkt voorzichtig ook eindelijk aan de volgende stap te beginnen. Jongens als vd Wiel, Boerrigter, Sigthorsson zijn natuurlijk erg goed, maar al erg lang geblesseerd.
Verder niet vergeten dat een speler als Siem de Jong bij elke ploeg in Nederland een aanwinst is en ook zo wordt gezien, maar door velen bij Ajax als niet goed genoeg wordt beschouwd. Dat is eigenlijk vreemd, maar ook weer niet gezien de ambities van Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=trRCz99m0_A
Toch bizar zoiets. Ajax is toch wel voorloper met zulke dingen.
Overigens is Ajax onder leiding van het "technisch hart" weer goed bezig wat betreft de jeugdscouting. Volgens Hugo Borst heeft Ajax een groot talent bij Sparta (B1) weggehaald en tevens hoorde ik net dat 2 hele grote talenten van Utrecht (E1) uitvoerig bekeken zijn. Het is wel te hopen dat Ajax dit ook over de grens trekt en bijvoorbeeld spelers als Patrick Olsen en Lucas Andersen intensief gaat volgen en hopelijk ook aantrekken. Enorme talenten uit Denemarken, die zeker open staan voor Ajax.
Wat een walgelijke opstelling tegen PSV.
Vermeer, van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Eriksen, Lukoki, de Jong, Aissati. Als Ooijer fit was geweest had hij hem volgens mij ook nog opgesteld.