MuscleMeat

AFCA Ajax topic

13th stream, sopcast

Heb geen link, gewoon via sopcast doen

OT: wat speelt lukoki slecht zeg

2-0. Over en uit!

Huppa, nu alleen AZ nog inhalen!

vennegoor of hesselink :roflol:

Ik dacht dat hij 20 jaar terug met pensioen was gegaan

VI FEIT Volgens de officiële statistieken heeft PSV deze middag nog altijd geen doelpoging geregistreerd. Aanvallende armoede bij de ploeg van trainer Phillip Cocu.
Stond bij 84e minuut ofzo, lol.

Voetballend was het niet goed, maar er werd wel enorm goed druk gezet en PSV het voetballen onmogelijk gemaakt. Dat is een goede oplossing, want alle voetballers zijn geblesseerd. Verdedigend lijkt Ajax echt goed in elkaar te zitten. Dat heeft de Boer absoluut goed gedaan. Voetballend is het allemaal nog erg magertjes.

Anita was echt weer geweldig trouwens. van Rhijn vind ik ook echt super spelen.

Anita was voor mij de man van de wedstrijd. Van Rhijn speelde ook heel erg goed, aanvallend dreigend en heeft Mertens opgegeten. Ik zie van Rhijn straks zomaar meegaan naar het EK.

Anita was voor mij de man van de wedstrijd. Van Rhijn speelde ook heel erg goed, aanvallend dreigend en heeft Mertens opgegeten. Ik zie van Rhijn straks zomaar meegaan naar het EK.

Van Rhijn was echt goed idd. Kan me Mertens tegen V.D Wiel herinneren. Dit was de omgekeerde wereld.

Dit spel hadden ze trouwens echt niet kunnen spelen met Theo erbij :P

Ik vond Eriksen vandaag echt heel goed spelen. Hij gooide er ook een paar mooie steek paasjes uit.

Terug
Naar boven