- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is maar de Johan C schaal. Hecht er geen waarde aan.
En Frank ook niet
En Frank ook niet
En Frank ook niet
Dat je deze verliest maakt niet uit, maar de manier waarop wel. De Boer heeft een selectie in z'n hoofd en lijkt daar niet van af te wijken, ongeacht het veldspel en resultaat. Vorig jaar was het de koppigheid met Janssen en Anita, nu lijkt het Blind en de Jong te gaan worden. Blind hoort bij PEC Zwolle te spelen en de Jong is een spits.
Ajax heeft enkele talentvolle spelers (Eriksen, Boilesen, Fischer, Denswil) die door kunnen groeien naar een heel hoog niveau, maar momenteel lopen er te veel spelers bij die het niveau niet hebben of niet bij het speltype passen, of allebei. Daarnaast maakt de Boer ook nog eens rare keuzes. Schöne als linksbuiten inbrengen? Kom nou. De Boer houdt er de rare gewoonte op na om creatieve middenvelder te verkrachten als flankspeler. Lodeiro, Aissati, Eriksen en nu Schöne. Ongelooflijk, juist dit soort spelers heb je nodig om je middenveld. Het is sowieso belachelijk dat we rasvoetballers als Aissati en Lodeiro hebben weggestuurd en vandaag Janssen en de Jong bij elke balaanname te zien ploeteren.
Er zit best wat talent in deze ploeg, maar op enkele belangrijke posities vallen we gigantisch door de mand. Met Blind als centrale verdediger wordt je dit seizoen hooguit 4e of 5e en zul je het tegen elke ploeg met een snelle spits lastig hebben. Elke bal die vanuit het middenveld diep wordt gespeeld is levensgevaarlijk. Ebecilio en Özbiliz creëren helemaal niets, Sigthorsson kan alleen afmaken en is letterlijk vaker geblesseerd dan fit, De Jong is alleen geschikt als spits en Janssen kan het allemaal niet meer bijhouden.
Liever:Met de mogelijkheden die je nu hebt zou dus eigenlijk de meest logische opstelling zijn: Vermeer, Rhijn, Alderweireld, Denswil(?), Dijks, Anita, Eriksen, Schone, Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani .
Eigenlijk kamp je dus op de posities van Blind (LCV), Janssen (LCM), Siem (RCM), Ozbiliz (RB) en Fischer (LB) in deze opstelling met een probleem. Ik vind Vermeer ook zwak en Sigthorsson komt er ook niet uit in deze opstelling. Dat zijn zeven posities die zwak zijn. Het is ook schrijnend om te zien dat Blind vandaag hoofdverantwoordelijke was voor 2 goals.
Overigens had Dijks ook wel in mogen grijpen bij die enorme kans van Marcelo (of Hutchinson) in de eerste helft. Maar die scoorde verder erg goed en had mij bij die prachtige tackle op Narsingh. Moet zich motorisch nog wel wat ontwikkelen heb ik 't idee.
Met de mogelijkheden die je nu hebt zou dus eigenlijk de meest logische opstelling zijn: Vermeer, Rhijn, Alderweireld, Denswil(?), Dijks, Anita, Eriksen, Schone, Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani.
Al zal de Jong er altijd instaan voor Schone bij de Boer. Maargoed, op die ene positie kan het niet zodanig mislopen dat het helemaal fout gaat.
Araz Özbiliz zal geen transfer maken naar een club uit Rusland. De vleugenaanvaller staat volgens het medium Sovsport in de belangstelling van Kuban Krasnodar. Tegenover de Armeense media zegt de Ajacied gelukkig te zijn in Amsterdam.
"Ik ben niet van plan om te vertrekken. Ik wil bij Ajax blijven. Ik voel me goed bij de club en ben kampioen geworden van Nederland. Ik ga niet naar Kuban, want ik ben met alles tevreden bij Ajax", aldus de vleugelaanvaller.
De Telegraaf meldt vandaag een akkoord tussen Ajax en het Russische Krasnodar over een transfer van Aras Özbiliz. Ajax zal 1 miljoen euro ontvangen voor de rechterspits.
Krasnodar is de huidige nummer vier van de Russische competitie. De club ziet in Özbiliz een gewenste versterking op de rechter kant, waar hij bij Ajax de strijd aan moet gaan met Jody Lukoki, Miralem Sulejmani en Thobias Sana.
dat blind eruit word gelopen door lens is niet zo gek hoor , wat wel schrijnend is dat het gebeurde op begin eigen helft - de rugdekking van tony vandewereld was ook nergens - blind werd ook niet echt bijgestaan of geholpen door zijn medeverdedigers .
Ik lees net dat van der Wiel eruit werd gehaald bij Jong Ajax, omdat 'ie er niks van bakte![]()