AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Wie gaat dit gat opvullen nu Anita weg is? Ben wel benieuwd..wat voor talent zit er voor die positie aan te komen?

Klopt voor 8.5 mil. Had liever. Jong of Sulejmani voor dat bedrag weg zien gaan maarja deze transfer maakt wel weer een weg vrij voor nieuw talent

Nieuw zecker ng jonger jeugd talent.. Leuk dat ze de jeugd willen laten spelen maar zo ga je geen kampioen worden.. Weten jullie wanneer die Catalanen naar Amsterdam komen?

Bocarra, die ze van PSG hebben gehaald!

Waarschijnlijk mag die met Enoh gaan concurreren op die positie en hopelijk wint hij het. Helaas wordt Blind ook genoemd als kandidaat voor die positie :sad:

Het zou mij dan ook verbazen als ze Dos Santos van Barcelona gaan huren, alhoewel ik die liever zou zien spelen dan 2 van de 3 genoemde Ajacieden.

Grotere zorg lijkt mij de opvolger van Jan. Afgaande op de wedstrijd tegen AZ is het wat dat betreft echt alarmfase 1!:fire: Die centrumverdediger van Barca had al aan te geven geen heil te zien in een verhuur aan Ajax, dus dat gaat hem ook niet worden.

Hoop nog steeds dat het rond gaat komen met Assaidi.

Assaidi wss naar Liverpool. Hopelijk halen ze Wildschut nu.

Waar haal je dat vandaan? Heb op VI wel gelezen over Fulham. Liverpool is nieuw voor mij ???

Waar haal je dat vandaan? Heb op VI wel gelezen over Fulham. Liverpool is nieuw voor mij ???

Ajax1.nl

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 20:19 ----------

Nieuw zecker ng jonger jeugd talent.. Leuk dat ze de jeugd willen laten spelen maar zo ga je geen kampioen worden.. Weten jullie wanneer die Catalanen naar Amsterdam komen?

Klopt idd.. Verwacht wel dat ze iemand nieuw halen anders word t wel een chaos denk ik. We zullen zien

Tjonge tjonge die vertonghen hij is wel echt goed geworden gister ook hij kwam knap vaak op.
Die jongen gaat nog ver komen zonde dat die weg is.

Wildschut gaan ze nooit halen. VVV vraagt altijd belachelijke prijzen voor hun spelers en dat betaalt Ajax nooit.

Vooralsnog kunnen Boerrigter, Fischer en Sana linksbuiten spelen. Lukoki, Sana en Sulejmani rechtsbuiten. Zo zal Ajax ook beredeneren, denk ik. Ik zou het vreemd vinden als ze een Viergever gaan kopen. Dan kun je beter die Denswil inpassen, toch? Ik zie Ajax zomaar helemaal niemand meer halen. Gewoon talentjes inschuiven en richting de toekomst. Dat zal dit seizoen helaas wel een vierde plek betekenen.

Assaidi dus toch voor het geld gekozen. Eerst een grote mond van; ja ik doe het niet voor het geld, maar zijn zaakwaarnemer heeft zijn kop op hol gebracht.

Ik heb er een hard hoofd in dit seizoen. Zeker nu Anita weg is en Jantje ook nog niet is vervangen..
Voor de vleugels maak ik me niet heel veel zorgen eerlijk gezegd. Als Boerrigter weer fit is, en Sana de indruk die hij de eerste wedstrijd maakte waarmaakt komt dat wel goed.

Hoezo voor het geld? Liverpool is een ontzettend mooie club en als hij daar aan spelen toekomt, heeft gij een uitstekende zaak gedaan.

Wildschut gaan ze nooit halen. VVV vraagt altijd belachelijke prijzen voor hun spelers en dat betaalt Ajax nooit.

Vooralsnog kunnen Boerrigter, Fischer en Sana linksbuiten spelen. Lukoki, Sana en Sulejmani rechtsbuiten. Zo zal Ajax ook beredeneren, denk ik. Ik zou het vreemd vinden als ze een Viergever gaan kopen. Dan kun je beter die Denswil inpassen, toch? Ik zie Ajax zomaar helemaal niemand meer halen. Gewoon talentjes inschuiven en richting de toekomst. Dat zal dit seizoen helaas wel een vierde plek betekenen.

Snap sws niet dat ze naar aanvallers zoeken daar hebben we juist redelijke talenten ajax maak je is zorgen over de vervanger van jantje blind is echt geen keus

Snap sws niet dat ze naar aanvallers zoeken daar hebben we juist redelijke talenten ajax maak je is zorgen over de vervanger van jantje blind is echt geen keus

Blind is dramatisch, snap niet dat zie die kerel nog opstellen. Goede voetballer voor VVV etc maar niet voor Ajax....

Nog 2 weken te gaan.

Hoezo voor het geld? Liverpool is een ontzettend mooie club en als hij daar aan spelen toekomt, heeft gij een uitstekende zaak gedaan.

Natuurlijk is Liverpool ook een hartstikke mooie club.
Maar hij heeft eerst aangegeven dolgraag naar Ajax te willen, omdat het voor hem in de buurt is en hij het een mooie club vindt. Tevens is de kans om aan spelen te toe te komen bij Ajax veel groter en speelt hij in de CL.

Wel jammer, maar Liverpool vind ik nog wel te billijken. Denk ook wel dat hij daar aan spelen zal toekomen. Carriere 'zelfmoord' plegen bij een Italiaanse (sub)topper was een ander verhaal geweest...

Ik vind Liverpool serieus geen verbetering ten opzichte van Ajax. Ik heb Liverpool vorig jaar een paar keer zien spelen tegen laagvliegers in de PL. Echt dramatisch voetbal. En dan speel je ook niet eens Champions League.

Hij is dus echt voor het geld gegaan, ja.

Liever dat hij voor het geld gaat bij Liverpool dan dat Ajax toch water bij de wijn gedaan zou hebben en hem een te hoog salaris gegeven had.

Terug
Naar boven