- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand Eriksen wilt kopen voor een mooi bedrag dan zou ik als Ajax zijnde een strik erom doen en hem persoonlijk afleveren. Wat is dat mannetje slecht geworden.
Boerighter is na zijn blessure ook nooit meer de oude geworden.
Hopelijk geeft de Boer ze flink op hun kop voor dit vertoonde spel.
Boerrigter gaat echt nog wel beter spelen.
Eriksen is echt een drama zeg! Zet dan die Fischer erin.
Eriksen is gewoon niet in vorm. Die jongen loopt elke wedstrijd de meeste meters. Hij wil echt wel. Maar het lukt gewoon even niet. Dat kan. Het seizoen is nog vroeg. Vormt groeit met het seizoen. Eriksen gaat dit seizoen echt nog wel schitteren.
Alderweireld kritisch op instelling Ajax
DEN HAAG - Na afloop van ADO Den Haag-Ajax (1-1) beklaagde Ajacied na Ajacied zich over de getoonde instelling. Vooral Toby Alderweireld was zondag kritisch. "Iedereen moet zelf zijn verantwoordelijkheid nemen." “We verloren de bal veel te makkelijk, vooral op het middenveld. Daardoor moesten we steeds terug. Het begon al met die moeizame bal van Lasse Schöne, daarna verloren Lasse en Christian Eriksen te vaak de bal. Daardoor kwamen we niet in ons spel.”
Toch had Ajax de zege nog kunnen grijpen in Den Haag, meent Alderweireld. “Derk Boerrigter had veel dreiging, maar kreeg twee grote kansen en op dit niveau moet dat een goal zijn. Niklas Moisander moet in ieder geval het duel aangaan bij hun goal.”
Dat Alderweireld de boel op scherp wil zetten door zo duidelijk man en paard te noemen, zwakt hij af. “Ik ben gewoon eerlijk. Iedereen heeft gezien dat het misging op het middenveld, hoe het doelpunt bij ons erin ging en dat we op het laatst nog hadden moeten scoren. Dit is bedoeld als opbouwende kritiek.”
Alderweireld baalt ook van veel spelers van andere clubs. "Veel spelers hebben praatjes over Ajax, maar als ze een contract bij ons kunnen tekenen komen ze desnoods op de fiets naar Amsterdam. Mooi is dat", vervolgde hij. "Het zal met onze successen te maken hebben. Van rivalen als Feyenoord en PSV snap ik het nog wel. Maar ook bij kleinere clubs worden we uitgescholden alsof we vodden van de straat zijn. Daar snap ik niks van." "Maar ach, ze doen maar. Die vijandigheden maken het voor ons alleen maar mooier om met de schaal omhoog te staan. We zijn dit seizoen talloze keren afgeschreven voor de titel. Nu trekken we een lange neus", aldus Ajax.

Fischer is geblesseerd, maar ik ben het met je eens dat Eriksen is een keer op de bank gezet mag worden. Die gozer vindt zichzelf veel te fantastisch de laatste tijd