MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Zelfs wanneer Eriksen slecht speelt is hij nog de beste man op het veld. Niet zo gek lullen jongens.

'Tis in ieder geval duidelijk dat Schone in ieder geval NIET als VM moet en kan spelen. Poulsen en Boccara hebben daar toch duidelijk de voorkeur.

wat was babel trouwens weer gruwelijk!

Ik kan niet geloven dat ik gewoon weg niet wist dat er gisteren beker voetbal was :mad::o
Babel is toch nog maar 25/26 ofzo ?

Ik hoop eigenlijk dat ie blijft maar dat zit er niet in,
aangezien hij zijn 3 mil wil terug verdienen :p

Ik kan niet geloven dat ik gewoon weg niet wist dat er gisteren beker voetbal was :mad::o
Babel is toch nog maar 25/26 ofzo ?

Ik hoop eigenlijk dat ie blijft maar dat zit er niet in,
aangezien hij zijn 3 mil wil terug verdienen :p
waar staat dat?

Dan liever sport1 :)

Gaat niet meer lang duren..

Bizar dat Ajax in die grote belangrijke wedstrijden zo goed kan presteren.

En des te triester dat dit niet tegen Heerenveen en ADO kan...

Sulejmani er weer een paar weken uit met een enkelblessure. Sjonge, jonge, jonge.

Wordt, als naar stadion gaand supporters wel moe van die laffe wedstrijdjes.

Ik hou van het voetbal dat wordt gespeeld als je met 30 minuten te gaan net de 0-1 tegenkrijgt.

Pressie, snel naar voren geen tijd te verliezen en aanvallen. Die instelling moet voor 80% standaard worden bij menigeen.

Maar goed...

Ik hou van het voetbal dat wordt gespeeld als je met 30 minuten te gaan net de 0-1 tegenkrijgt.

Pressie, snel naar voren geen tijd te verliezen en aanvallen. Die instelling moet voor 80% standaard worden bij menigeen.

Maar goed...

woensdag tegen real,we gaan het zien......

Maar goed...
Was idd saai, leek wel het NL elftal. Maar goed ging om de 3 punten, je hebt er niks aan als je volledig op de aanval gaat spelen en Twente je eruit countert + 9 punten achterstand.

Was idd saai, leek wel het NL elftal. Maar goed ging om de 3 punten, je hebt er niks aan als je volledig op de aanval gaat spelen en Twente je eruit countert + 9 punten achterstand.

Dat counteren zal ook wel niet zijn gebeurd. Zal wel niet mogen van Steve. Wat werd er ontzettend laf ''gevoetbald'' door Twente :mad:
Ze hadden net zo goed niet naar Amsterdam kunnen afreizen als je toch niet wil voetballen

Eerste helft was gewoon treurig. Eriksen was de enige die probeerde te voetballen. Natuurlijk is het verschil enorm. Het scheelt een half miljard geloof ik. Maar dan kun je het nog wel proberen. In de tweede helft probeerde Ajax het tenminste. Als Hoesen die bal erin had geschoten had ik het nog wel willen zien.

Eerste helft was gewoon treurig. Eriksen was de enige die probeerde te voetballen. Natuurlijk is het verschil enorm. Het scheelt een half miljard geloof ik. Maar dan kun je het nog wel proberen. In de tweede helft probeerde Ajax het tenminste. Als Hoesen die bal erin had geschoten had ik het nog wel willen zien.

T gebrek aan kwaliteit word echt zwaar duidelijk bij t zien van dit soort wedstrijden. Real speelde kinderlijk eenvoudig spelers van Ajax weg & speelde veel geconcentreerder... Ajax had echt veel slechte passes die niet aankwamen bij de man of gwn regelrecht in een van de voeten van Real werd gespeeld. Veel onnodig balverlies & een gebrek aan inzet. (uitgezonderd van 55-75ste min ongeveer.)

Ajax kan dit soort wedstrijden alleen winnen door bluf & strijdlust.. En als dat ontbreekt.. Tja dan is een verlies zeker.

Laatst bewerkt:
mooi is dat.. ze geven je weer even het idee dat je kan stunten en binnen twee minuten lig je weer op je gat, kijk je op het scorebord en word je weer wakker

als real de hele wedstrijd aanzette werd het wel 10-1

Terug
Naar boven