- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Ok, wist niet dat 'ie geblesseerd was.
Was Utrecht nou zo slecht of speelde Ajax slimmer dan afgelopen weekend?
beide

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, wist niet dat 'ie geblesseerd was.
Was Utrecht nou zo slecht of speelde Ajax slimmer dan afgelopen weekend?

waar staat dat?Ik kan niet geloven dat ik gewoon weg niet wist dat er gisteren beker voetbal was
Babel is toch nog maar 25/26 ofzo ?
Ik hoop eigenlijk dat ie blijft maar dat zit er niet in,
aangezien hij zijn 3 mil wil terug verdienen![]()

Wordt, als naar stadion gaand supporters wel moe van die laffe wedstrijdjes.
Ik hou van het voetbal dat wordt gespeeld als je met 30 minuten te gaan net de 0-1 tegenkrijgt.
Pressie, snel naar voren geen tijd te verliezen en aanvallen. Die instelling moet voor 80% standaard worden bij menigeen.
Maar goed...
Was idd saai, leek wel het NL elftal. Maar goed ging om de 3 punten, je hebt er niks aan als je volledig op de aanval gaat spelen en Twente je eruit countert + 9 punten achterstand.Wordt, als naar stadion gaand supporters wel moe van die laffe wedstrijdjes.
Ik hou van het voetbal dat wordt gespeeld als je met 30 minuten te gaan net de 0-1 tegenkrijgt.
Pressie, snel naar voren geen tijd te verliezen en aanvallen. Die instelling moet voor 80% standaard worden bij menigeen.
Maar goed...
Was idd saai, leek wel het NL elftal. Maar goed ging om de 3 punten, je hebt er niks aan als je volledig op de aanval gaat spelen en Twente je eruit countert + 9 punten achterstand.

Eerste helft was gewoon treurig. Eriksen was de enige die probeerde te voetballen. Natuurlijk is het verschil enorm. Het scheelt een half miljard geloof ik. Maar dan kun je het nog wel proberen. In de tweede helft probeerde Ajax het tenminste. Als Hoesen die bal erin had geschoten had ik het nog wel willen zien.