XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Nee. Je gaat voorbij aan de feiten dat de jeugdopleiding van Almere City een verlengstuk is geworden van de jeugdopleiding van Ajax en dat het eerste van AC (met een klein leger aan Ajax huurlingen) mag promoveren naar de Eredivisie, in tegenstelling tot Jong Ajax.

De talenten die gestald worden bij Almere City kunnen dan toch net zo goed in jong Ajax spelen.

De talenten die gestald worden bij Almere City kunnen dan toch net zo goed in jong Ajax spelen.

Ik acht het niveau van de Jupiler League hoger dan het niveau van de Reserven competitie. Het zal dus een goede ontwikkeling zijn voor de spelers van Ajax die bij Almere City spelen. Bovendien maakt Almere City dan meer kans om te promoveren naar de Eredivisie. Iets wat Ajax ook weer ten goede kan komen indien het wederom spelers verhuurt. De huurlingen zullen dan op een hoger niveau aan spelen toe komen en er zal minder verwacht van ze worden dan dat als ze bij Ajax in het eerste neergezet worden. Het lijkt me dan ook een goede ontwikkeling dat deze samenwerking tussen Ajax en Almere City versterkt.

Ik acht het niveau van de Jupiler League hoger dan het niveau van de Reserven competitie. Het zal dus een goede ontwikkeling zijn voor de spelers van Ajax die bij Almere City spelen. Bovendien maakt Almere City dan meer kans om te promoveren naar de Eredivisie. Iets wat Ajax ook weer ten goede kan komen indien het wederom spelers verhuurt. De huurlingen zullen dan op een hoger niveau aan spelen toe komen en er zal minder verwacht van ze worden dan dat als ze bij Ajax in het eerste neergezet worden. Het lijkt me dan ook een goede ontwikkeling dat deze samenwerking tussen Ajax en Almere City versterkt.

jong Ajax speelt volgend seizoen in de Jupiler league, vandaar die opmerking.

Davy Klaassen voetbalt vanavond zijn eerste wedstrijd sinds negen maanden.

Davy Klaassen voetbalt vanavond zijn eerste wedstrijd sinds negen maanden.

Het zou eens tijd worden. Paar jaar geleden werd hij vergeleken met Dennis Bergkamp, had hetzelfde gogme in z'n spel. Ben benieuwd of hij z'n niveau weer haalt en kan aansluiten bij Ajax 1. Indien hij dat haalt zal hij een welkome toevoeging zijn bij Ajax.

Overigens ben ik van mening dat Ajax Maher gewoon moet halen. Die knul heeft ontzettend veel techniek, spelinzicht en kan het spel dicteren indien hij moet. Zou hem graag in een beter draaiend elftal willen zien.

Het zou eens tijd worden. Paar jaar geleden werd hij vergeleken met Dennis Bergkamp, had hetzelfde gogme in z'n spel. Ben benieuwd of hij z'n niveau weer haalt en kan aansluiten bij Ajax 1. Indien hij dat haalt zal hij een welkome toevoeging zijn bij Ajax.

Overigens ben ik van mening dat Ajax Maher gewoon moet halen. Die knul heeft ontzettend veel techniek, spelinzicht en kan het spel dicteren indien hij moet. Zou hem graag in een beter draaiend elftal willen zien.

Ook voor de vraagprijs van 10 miljoen?

Bedoel je niet Siem de Jong? ???

Ook voor de vraagprijs van 10 miljoen?

AZ moet realistisch zijn. 10 miljoen gaan ze nooit voor hem vangen. Ajax moet tot maximaal 7 miljoen gaan. Dat verdien je sowieso wel aan die jongen terug. Sulejmani-achtige bedragen laten we achterwege. Al heeft Ajax met Overmars sowieso wel iemand die zich niet snel gek laat maken en gewoon netjes op de centen let.

Bedoel je niet Siem de Jong? ???

Nee, niet met Siem de Jong. Davy werd toentertijd in de media vergeleken met Dennis Bergkamp. Ik heb dat ik nog in Amsterdam woonde regelmatig wedstrijden bezocht van de A-jeugd en Jong Ajax. Ik zag hem toen fenomenale dingen doen. Daarom hoop ik dat die jongen zijn niveau weer haalt en dit ook laat zien bij het eerste van Ajax.

Jong Ajax nu dus in Jupiler althans naar alle waarschijnlijkheid ?

Nu alleen nog de vraag waar voetballen...Almere ? Telstar stadion ? Of mijn idee het Olympisch :-)

is al bekend dat er in het stadion van Almere City gespeeld gaat worden

Zou Vermeer nog verkocht worden?

Als jullie ajacieden het nieuw uitshirt nog willen hebben :D Maar niet teveel willen betalen. Hier is een replica te krijgen. Thuisshirt staat ook wel op de site.

[Link niet meer beschikbaar]

Als jullie ajacieden het nieuw uitshirt nog willen hebben :D Maar niet teveel willen betalen. Hier is een replica te krijgen. Thuisshirt staat ook wel op de site.

[Link niet meer beschikbaar]
Nice thanks, weet je ook hoe die shirts vallen?
Ze hebben alleen XL, ben bang dat het een beetje te klein voor mij is. :(

Nice thanks, weet je ook hoe die shirts vallen?
Ze hebben alleen XL, ben bang dat het een beetje te klein voor mij is. :(

Het shirt is al lelijk en dan ga je ook nog is de neppe kopen.

Eigen keus natuurlijk maar ik loop liever niet in een ajax shirt als een neppe.

nieuwe training thuiscollectie vind ik trouwens nog wel mooi eigenlijk, misschien de polo ervan halen, eerst even in het echt een keer bekijken hoe de kleuren echt uitvallen.

http://www.ajaxshop.nl/nl/thuiscollectie-1314/adidas/ajax-trainingspolo-thuis-1314-sr

Terug
Naar boven