AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Het shirt is al lelijk en dan ga je ook nog is de neppe kopen.

Eigen keus natuurlijk maar ik loop liever niet in een ajax shirt als een neppe.

nieuwe training thuiscollectie vind ik trouwens nog wel mooi eigenlijk, misschien de polo ervan halen, eerst even in het echt een keer bekijken hoe de kleuren echt uitvallen.

http://www.ajaxshop.nl/nl/thuiscollectie-1314/adidas/ajax-trainingspolo-thuis-1314-sr
Ik had het over het rood wit shirt, niet over dat lelijke nieuwe shirt. So what hij is nep, stuk goedkoper.

Die man heeft toch wat geld gekost , Dikke Doei !

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk dus geen Maher voor Ajax. Duarte topprioriteit volgens de Telegraaf.

Een grote roze strik

Die gasten hebben natuurlijk alleen maar oud beeldmateriaal van hem gezien gekregen, die weten nog niet waar ze mee opgezadeld zitten :roflol:

Natuurlijk man , Benfica is natuurlijk ook een kleine club - die weten niet waar ze mee bezig zijn
Onwetendheid weer ten top

Natuurlijk man , Benfica is natuurlijk ook een kleine club - die weten niet waar ze mee bezig zijn
Onwetendheid weer ten top

Dus grote clubs hebben nog nooit een miskoop gedaan? Carrol bij Liverpool was inderdaad ook een uitstekende aankoop. Want bij Liverpool weten ze precies waar ze mee bezig zijn.

:roflol:

Zat carrol dan ook daarvoor 5 jaar op de bank ? Dacht het toch niet

Maher niet naar Ajax. Vraag me af of Maher teveel geld wilt of AZ teveel vraagt en met de wetenschap dat Psv weer wat heeft...

Maher schijnt 10M op te moeten brengen, veel geld voor 1 speler binnen nederland.

Boeie, had Maher maar duidelijk moeten kiezen voor Ajax.
Ik zit er niet mee.

Maher is een prima speler met potentie, maar het is nu eenmaal niet meer het beleid van Ajax om zulke spelers voor zoveel geld aan te trekken. Laat maar lekker naar PSV gaan, die geven alleen maar geld uit aan spelers.

Diep in jullie hart willen jullie eigenlijk dat maher gewoon naar Ajax toekomt - maar jullie bazelen elkaar maar na hier
In dit topic - heb eens een mening ipv totale misplaatste verafgoding van je cluppie

Terug
Naar boven