Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Diep in jullie hart willen jullie eigenlijk dat maher gewoon naar Ajax toekomt - maar jullie bazelen elkaar maar na hier
In dit topic - heb eens een mening ipv totale misplaatste verafgoding van je cluppie

Altijd lachen met jou, vraag me serieus af of die gekleurde stekkertjes in je hoofd wel in de goede kleurtjes zitten...

Hele topic heb je doorgelezen met je mening over 'heb eens een mening ipv totale misplaatste verafgoding van je cluppie' ?

Maher is geen heilige dat we hem 'diep in onze harten' wel willen hebben. Prima speler maar als je je niet kunt vinden in het salaris of AZ vraagt teveel dan pech. Gaan gewoon verder met kampioenschappen pakken...

Laatst bewerkt:
Diep in jullie hart willen jullie eigenlijk dat maher gewoon naar Ajax toekomt - maar jullie bazelen elkaar maar na hier
In dit topic - heb eens een mening ipv totale misplaatste verafgoding van je cluppie
Ik hoopte inderdaad dat hij naar Ajax kwam.
maar voor iemand die z'n hekel van Ajax heeft.. ben je hier wel enorm vaak ???

Wij verwachten niet dat je het verschil tussen godenzonen en kakkerlakken ooit zal kunnen bevatten! :D

Natuurlijk zouden de meeste Ajacieden graag Maher bij Ajax zien, het is tenslotte een goede speler.
Echter niet voor dit geld. Ik ben blij dat Overmars voet bij stuk houdt, het is belangrijk om de financiën op orde te houden, en voorlopig hebben we Eriksen en De Jong nog. 8+ miljoen voor Maher neertellen is dan niet slim. Een luxeprobleem is net zo goed een probleem.

Serero mag wel eens wat vaker opdraven wat mij betreft

Altijd lachen met jou, vraag me serieus af of die gekleurde stekkertjes in je hoofd wel in de goede kleurtjes zitten...

Hele topic heb je doorgelezen met je mening over 'heb eens een mening ipv totale misplaatste verafgoding van je cluppie' ?

Maher is geen heilige dat we hem 'diep in onze harten' wel willen hebben. Prima speler maar als je je niet kunt vinden in het salaris of AZ vraagt teveel dan pech. Gaan gewoon verder met kampioenschappen pakken...

nou lul je gewoon de leiding na - dit bedoel ik dus - maar prima hoor

Ik hoopte inderdaad dat hij naar Ajax kwam.
maar voor iemand die z'n hekel van Ajax heeft.. ben je hier wel enorm vaak ???

ik heb geen hekel aan 020 hoor - ik vind jullie altijd erg grappig

Wij verwachten niet dat je het verschil tussen godenzonen en kakkerlakken ooit zal kunnen bevatten! :D

op de schaal van richter scoor je hier een 3 i guess - goedkoop joodse bullshit

Natuurlijk zouden de meeste Ajacieden graag Maher bij Ajax zien, het is tenslotte een goede speler.
Echter niet voor dit geld. Ik ben blij dat Overmars voet bij stuk houdt, het is belangrijk om de financiën op orde te houden, en voorlopig hebben we Eriksen en De Jong nog. 8+ miljoen voor Maher neertellen is dan niet slim. Een luxeprobleem is net zo goed een probleem.

alsof jij kan bepalen wat veel geld is voor een speler - maher is op dit ogenblik met van ginkel de meest talentvolle speler - maar misschien loopt er wel een topper rond in de door jullie zo bewierookte jeugdopleiding :D

Jij bent wel echt het schoolvoorbeeld van een betweter, ongelofelijk.. Als ze daadwerkelijk Maher zouden halen voor het bedrag dat wordt genoemd, dan verloochenen ze het huidige beleid, wat is daar niet aan te snappen? Dat zal een RvC nooit accepteren. En waarvoor zou je PSV, die blijkbaar weer genoeg transfergelden te besteden hebben, gaan overbieden? Om een lange neus te kunnen maken richting PSV? En als jullie jeugdopleiding zo superieur is, waarom vissen jullie dan al twee jaar achter het net?

Jij bent wel echt het schoolvoorbeeld van een betweter, ongelofelijk.. Als ze daadwerkelijk Maher zouden halen voor het bedrag dat wordt genoemd, dan verloochenen ze het huidige beleid, wat is daar niet aan te snappen? Dat zal een RvC nooit accepteren. En waarvoor zou je PSV, die blijkbaar weer genoeg transfergelden te besteden hebben, gaan overbieden? Om een lange neus te kunnen maken richting PSV? En als jullie jeugdopleiding zo superieur is, waarom vissen jullie dan al twee jaar achter het net?

Vissen we pas twee jaar achter het net ??? heb ik iets gemist? :(

Ik vind het juist heel goed dat Ajax en zijn supporters eventuele transfers verwelkomen met een gedachtegoed van "Graag of niet". De club Ajax, die al meer dan 30 kampioenschappen op zijn naam heeft staan, is een stuk groter dan een jong arrogant k*tventje, die veel te veel salaris eist en denkt dat de grote club Ajax blij mag zijn met hem.

Ik vind het juist heel goed dat Ajax en zijn supporters eventuele transfers verwelkomen met een gedachtegoed van "Graag of niet". De club Ajax, die al meer dan 30 kampioenschappen op zijn naam heeft staan, is een stuk groter dan een jong arrogant k*tventje, die veel te veel salaris eist en denkt dat de grote club Ajax blij mag zijn met hem.

Amen.

Maher gaf aan, Ajax of PSV. Nou dan mag hij direct al van mij opzouten.
Spelers denken altijd aan hun eigen belang, ik zie 10x liever Klaassen straks voetballen. Een echte Amsterdammer.

Topic is dood ;) als JohnOve hier niet post, niks te lachen. Kom op johnboy.

Iets over Toby of Maher ? Kom op...

alsof jij kan bepalen wat veel geld is voor een speler - maher is op dit ogenblik met van ginkel de meest talentvolle speler - maar misschien loopt er wel een topper rond in de door jullie zo bewierookte jeugdopleiding :D

Talenten komen er zeker weten wel aan hoor. Nouri, Owusu, Efmorfides, van den Boomen, Cerny, Riedewald, Bazoer (Al komt laatstgenoemde over van PSV). Allemaal jongens die tot nu toe een meer dan prima indruk achter laten. Natuurlijk had ik graag Maher zien komen. Die jongen heeft, op Eriksen na, zo'n beetje de beste techniek van de Eredivisie. Maar AZ wil de hoofdprijs vangen voor hun talent (Geef ze eens ongelijk) en PSV wil dit graag betalen. Ajax heeft geleerd van zijn fouten de afgelopen jaren. Dus worden er niet meer van die belachelijke bedragen gespendeerd aan spelers.

Dat Ajax nu Duarte als alternatief ziet, ja.. Daar heb ik zo mijn vraagtekens bij. Maar aan de andere kant, dat had ik ook bij Schone. En die heeft mij meer dan verrast dit seizoen. Frank de Boer ziet Duarte ook als een rechtsbuiten, en ook daar heb ik mijn vraagtekens bij. De jongen is namelijk stijf links. Wat dus weer in houd dat de rechtsbuiten weer naar binnen moet gaan snijden voor de aktie. Iets waar ik niet echt een voorstander van ben. 9 van de 10 keer loopt een speler zich namelijk vast en raakt hij de bal kwijt of moet weer eens een tikkie breed doen. Als ik ergens een broertje dood aan heb, is dat het wel.

Als rechtsbuiten zie ik graag Cuenca weer terug komen. Al is hij echter net weer geopereerd aan zijn knie en zal het minstens nog 2,5e maand duren voordat hij weer inzetbaar is. Cuenca heeft een uitstekende techniek en een uitermate goed spelinzicht voor de Eredivisie. En nee, dit beoordeel ik niet zo op de 3 wedstrijden die hij bij Ajax gespeeld heeft. Maar ook uit de andere wedstrijden waarin ik hem heb zien spelen. Mocht Cuenca niet komen, dan zie ik graag Schone op de rechtsbuiten-positie. Hij deed het in de paar wedstrijden waar hij rechtsbuiten stond uitstekend.

Afijn. Ajax zal zich moeten vestigen op de hoop dat Eriksen en Alderweireld blijven en hun contract verlengen. Een opvolger voor Alderweireld zie ik zo 1,2,3 niet. Van der Hoorn word genoemd als opvolger, maar is vreselijk overschat. Dit liet hij maar weer eens zien op het jeugd-EK. Ik zou dan eerder Moisander (Is tweebenig) op rechts in het centrum zetten met Denswil naast hem.

Als Eriksen vertrekt ga je wel een hoop voetballend vermogen inleveren. En dat zal je moeten compenseren. Andersen zou je kunnen neerzetten, maar die moet gewoon rustig gebracht worden. En die zie ik liever nog een half jaar-jaar bikkelen bij Jong Ajax waar hij te maken krijgt met fysiek voetbal in de Jupiler League. Hij zal namelijk fysiek nog een hoop moeten bijspijkeren. Klaassen is ook (EINDELIJK) fit begonnen aan het seizoen. Hij liet voor zijn hardnekkige blessures veel goede dingen zien bij Jong Ajax en in de A. Verder heb je met Serero ook iemand die Eriksen zou kunnen opvolgen, maar ook hij komt nog fysiek wat tekort. Technisch heb ik Serero wel vrij hoog zitten. Zou eventueel ook als rechtsbuiten kunnen worden neergezet.

Dus, een opvolger voor Eriksen. Ajax zou eens moeten informeren bij Anderlecht voor Dennis Praet. Talentvolle speler met een zalige techniek met een heerlijk schot in zijn rechterbeen. Verder zou Ajax Dejan Meleg (Na veel getouwtrek binnen gehaald) op de positie van Eriksen kunnen neerzetten. Aan de hand van de beelden die ik van hem gezien heb, beschikt hij over een fantastisch linkerbeen.

http://www.youtube.com/watch?v=qB7jh_8p_FQ , vanaf 4:48

http://ajax.bbvms.com/view/default/2188755.html
Vandaag in de oefenmatch :).

Mogelijkheden genoeg dus voor Ajax.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven