Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Van dat gezeik van Maher ook af.

Overigens 5 jaar verbintenis, vrij bizar. Doen de boertjes wel goed.

Vraag mij af wanneer het beslispunt komt, van spelers verkopen.

Neem aan dat ze niet de fout maken om spelers op het laatste moment te verkopen.

Leuk dat het ajax youtube kanaal zo actief is :D

Lees net dat Ajax interesse heeft in Mike van der Hoorn. Die gast heeft persoonlijk voor de uitschakeling van Jong Oranje gezorgd afgelopen maand :roflol: - Die kan er dus echt he-le-maal niks van.

Lees net dat Ajax interesse heeft in Mike van der Hoorn. Die gast heeft persoonlijk voor de uitschakeling van Jong Oranje gezorgd afgelopen maand :roflol: - Die kan er dus echt he-le-maal niks van.

Geen enkele verdediger van Jong oranje kon er iets van.

Heeft Ajax ondertussen niet al drie keer een bod gedaan op die gast, of was dat op Duarte?

Hij stapte net te laat in joh. Scheelde niet veel of hij had de bal gewoon, iedereen kan wel eens in slaap vallen op een bepaald moment. Het zat deze jongen gewoon even tegen. Ik hoop met heel mijn hart dat Ajax hem aanschaft en een kans in de basis geeft.

Dat Liverpool slecht inkoopt de laatste jaren blijkt weer uit hun interesse in Toby terminator van een andere wereld
Deze Belg die denkt dat hij Franco baresi staat dus in de belangstelling van de reds
Voorbeeld van zelfoverschatting
( suarez en Dirk daargelaten )

Dat Liverpool slecht inkoopt de laatste jaren blijkt weer uit hun interesse in Toby terminator van een andere wereld
Deze Belg die denkt dat hij Franco baresi staat dus in de belangstelling van de reds

unsuccessful troll is unsuccessful

:roflol:
Ik vermaak me echt kosteloos met u :cool:

Beste jongetjes , kijk nou eens wat verder dan jullie rood/witte pyamabroekjes

Terug
Naar boven