- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de Telegraaf gaan ze in de volgende opstelling spelen:
Cilessen, van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, de Jong, Blind, Serero, Andersen, Kolbein, Fischer.
Gedurfd omdat dat uit tegen Twente te proberen, maar lijkt mij een prima opstelling.
Blind op het midden , ik ben benieuwd.. hij kan het zeker wel......

Ajax verdiende te winnen zonder echt goed te voetballen - ik vond Twente erg tegenvallen
Fischer gelooft dat Ajax twee keer van Celtic kan winnen
Ajax gaat dinsdag bij Celtic drie punten pakken. Daar gelooft Viktor Fischer heilig in. Het zelfvertrouwen van de buitenspeler is toegenomen na de wedstrijd tegen FC Twente (1-1) waarin zijn ploeg volgens hem 'heel, heel goed' speelde.
''We hebben het hartstikke goed opgelost en mogen heel tevreden zijn over ons spel. Ik vond ons het beste team, helaas leverde dat niet meer op dan één punt. Maar we nemen een goed gevoel mee naar Celtic.''
''Dat we twee keer winnen vind ik wel een reële gedachte. Wij hebben een beter voetballende ploeg. En Celtic is een team waartegen je goed aan voetballen toekomt. Hopelijk geven ze veel ruimtes weg tussen de linies."
Zou ook wel raar zijn als hij zei dat ze twee keer gingen verliezen.
Wij zijn Ajax wij zijn de beste. **** Celtic.
Die wankers spelen maar in de Schotse competitie.
Wij zijn Ajax wij zijn de beste. **** Celtic.
Die wankers spelen maar in de Schotse competitie.