MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Ik hoop op een 1-1

Volgens de Telegraaf gaan ze in de volgende opstelling spelen:
Cilessen, van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, de Jong, Blind, Serero, Andersen, Kolbein, Fischer.
Gedurfd omdat dat uit tegen Twente te proberen, maar lijkt mij een prima opstelling.

Volgens de Telegraaf gaan ze in de volgende opstelling spelen:
Cilessen, van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, de Jong, Blind, Serero, Andersen, Kolbein, Fischer.
Gedurfd omdat dat uit tegen Twente te proberen, maar lijkt mij een prima opstelling.

Goed geïnformeerd de krant.

Blind op het midden , ik ben benieuwd.. hij kan het zeker wel......

Gaat niet zo best

Boles k*t, stap dan GVD in... wat is dit nou voor verdedigen ?!

Wat een ramp die Veltman

HE he hoorde ik net , niks gebeurd >?
EDIT hmm niks sorry !...

EDIT2 wel LOL......

Laatst bewerkt:
Ajax verdiende te winnen zonder echt goed te voetballen - ik vond Twente erg tegenvallen

Ajax verdiende te winnen zonder echt goed te voetballen - ik vond Twente erg tegenvallen

Ajax speelde gewoon slecht, net als Twente inderdaad. Wat een droevige wedstrijd. Voor Celtic zal ajax heel wat beter voor de dag moeten komen. Puntendeling imo wel terecht.

De Boer, heeft helaas het nieuwe idee om Blind op links mid te zetten in de toekomst en Boilsen links back.

Anderssen is een groot talent. Maar hij is geen rechtsbuiten. Snap ook niet waarom De Boer, Anderssen er in zet inplaats van De Sa. De Sa doet het tenslotte best goed

Fischer gelooft dat Ajax twee keer van Celtic kan winnen

Ajax gaat dinsdag bij Celtic drie punten pakken. Daar gelooft Viktor Fischer heilig in. Het zelfvertrouwen van de buitenspeler is toegenomen na de wedstrijd tegen FC Twente (1-1) waarin zijn ploeg volgens hem 'heel, heel goed' speelde.

''We hebben het hartstikke goed opgelost en mogen heel tevreden zijn over ons spel. Ik vond ons het beste team, helaas leverde dat niet meer op dan één punt. Maar we nemen een goed gevoel mee naar Celtic.''

''Dat we twee keer winnen vind ik wel een reële gedachte. Wij hebben een beter voetballende ploeg. En Celtic is een team waartegen je goed aan voetballen toekomt. Hopelijk geven ze veel ruimtes weg tussen de linies."

http://www.nu.nl/sport/3607320/fischer-gelooft-ajax-twee-keer-van-celtic-kan-winnen.html (knip+plak)

Zou ook wel raar zijn als hij zei dat ze twee keer gingen verliezen.

zit je alsnog met AC milan, die punten die we vorige keer zijn kwijtgeraakt zijn dure punten geweest

Wij zijn Ajax wij zijn de beste. **** Celtic.
Die wankers spelen maar in de Schotse competitie.

Terug
Naar boven