XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Lol, het komt gewoon over als het intellect van een amoebe. Ook wat het gros van de fans van "mijn" Feyenoord roept.

Verdomme, geen Moisander vanavond. Scheelt toch een hoop.

10-0 voor ajax

10x vd hoorn

Op zich geweldig dat een talent als Denswil een vaste waarde geworden lijkt te zijn, maar dan zijn onnozele overtredingen die een wedstrijd bepalen wel een inherent risico :rolleyes:

We zijn in ieder geval beter. Maar daar heb je geen **** aan op dit moment

Ajax lijdt ontzettend veel onnodig balverlies. Pases die niet aankomen of makkelijk fysiek opzij gezet door Celtic spelers.

Tactisch zijn we superieur, maar die tactische tekorten vult Celtic op door fysieke overmacht.
Wat dat betreft is het verliezen in een fysieke strijd wel typerend voor Ajax en het spelen met jonge spelers die fysiek niet genoeg ontwikkeld zijn.

Ik geloof overigens wel dat Ajax terugkomt, ben echter bang voor een gelijkspel.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 21:57 ----------

2e keer Denswil... Drama

Begin me af te vragen of je überhaupt wel verstand van voetbal heb,
aangezien Ajax net zo k*t was :o

0-0 had terecht geweest...

ach ray - tuurlijk was ajax k*t , maar ze hadden wel de betere kansen - succes tegen celtic - ooh het is 2-0 voor celtic :D

ik hoor engelen zingen

Daar heb je gelijk in.. mijn excuus, echt ongelooflijk nu ik ga maar in een hoekje zitten :treuren:

Derde worden kan nog maar dan moet tegen Milan en thuis winnen van Celtic
Het kan nog steeds - word wel lastig

Volgens Johan moest Ajax de Harvard van de jeugdopleidingen worden. Valt anders niet terug te zien in de resultaten:o

Volgens Johan moest Ajax de Harvard van de jeugdopleidingen worden. Valt anders niet terug te zien in de resultaten:o

Het is nu meer beetje het mbo van de jeugdopleidingen.

Maar ff serieus, triest dat je verliest vanavond. Ajax was beter en dat celtic creert niks behalve 2 momentn die dodelijk zijn. Fischer heeft 30 corners genomen en niet een is in de 16 gekomen, ook droevig. Thuis winnen van celtic dat moet wel lukken. Derde plaats zeker nog haalbaar. Alle subtoppers zijn nu in staat om in een vrije val te komen.

Terug
Naar boven