Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Nu noem je ook supertalenten, alsof die nog dagelijks geboren worden.

Sonny siloy was een gewone rechtbank - niet echt bijzonder toch - hij had geluk dat hij deel uit maakte van een goeie lichting - laten we dan gewoon zeggen - een goeie rechter en linkermiddenvelder zoals r de boer en a winter ?
Je voetbalt al bijna 5 jaar met een buitenlands centrum - verthongen / Vermaelen - mijn topper Toby die redelijk veel van de wereld was en terecht op de bank zit bij atletico - simpele verdiger toch - iets voor HSV of fullham maar niet voor de top

Laat ik maar stoppen

ja jammer he - hier heb je wel een belangrijk punt en dat moeten wij ons wel bijzonder aantrekken - ook dit jaar weer - it's all in the game bro:D

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

ook gekocht - waar zijn de echte amsterdammertjes gebleven de kluivers/sjakie zwart / johan c - jhonny rep
sonny silooy om er maar een paar te noemen

Janmaat --> Ado Den Haag
Clasie--> Haarlem, wel jeugdopleiding 010
Kongolo--> jeugdopleiding 010
Martens indi--> Portugal, jeugdopleiding spartaan

Blind--> Jeugdopleiding Ajax
Veltman-->Jeugdopleiding 010
Cilisse-> Nec

Je komt met slechte feiten john:D

[Link niet meer beschikbaar]
lol ouch....

Janmaat komt gewoon van Feyenoord daarna naar via ADO en heereveen weer terug
Kongolo en indi hebben hun jeugdopleiding gewoon bij Feyenoord gehad net zoals clasie
En de vrij en vilhena - boetius en rekik bruma castiogines - laat ik maar weer stoppen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

:D Ja, dank je..
stom ik heb echt totaal over jou post heen gelezen , SORRY !!!

lol ouch....

Ach, vind dat op zich niet zo heel erg. Tuurlijk is er die gentleman's agreement. Maar die ventjes zijn nog maar ?12-13? jaar en wonen volgens mij ook in de buurt van 020. Als die jongens zich daar fijner voelen gewoon laten gaan toch? Al hun vrienden en familie is wss ook voor ajax, ze spelen nog maar in de D1. Vind 't jammer dat dat weer zo'n probleem moet worden.

Nike en AEGON ipv Adidas en Sportgehandicapten fonds

:orly:

Viergever, haha.

Kijk John, Toby in de champions league finale :)

Meestal als Toby invalt bij atleti verliezen ze ook :o

Nou was het ook niet de makkelijkste invalsbeurt. Het laatste kwartiertje, waar Real vol gas gaf.

Toby komt er wel.:D

ja de bank warm houden - type boogarde schat ik zo - 5 jaar op de bank en goed verdienen - niet slecht
voor onze tobert

jongens maak je geen zorgen - jullie snoepen tegenwoordig ook al in rotterdam qua spelers - ga eens zelf opleiden ipv al die buitenlandse pannenkoeken - jullie zijn het city van nederland aan het worden - waar zijn al die talenten van jullie ?

John, de visie van Ajax is er een waarbij sprake is van een goede scouting en jeugdopleiding. Door talentvolle spelers uit het buitenland op de jonge leeftijd van 16 t/m 21 op te kopen en op te leiden maak je meer kans op Europees succes dan wanneer je alleen maar uit de beperkte talentenpool van NL spelers wegtrekt. Op deze leeftijd zijn talenten nog goed te kneden en om te vormen tot goede spelers voor zowel buitenlandse competities als voor Ajax. Niks mis mee maar gewoon goede scouting;)

Terug
Naar boven