GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Ik moet het allemaal maar zien.
Alles is tegenwoordig een talent.
Kijk naar Meleg en Anderessen, beide werden bestempelt als super talenten.
Heb er nog vrij weinig van terug gezien.
Ik zie liever een vervangen van Poulssen komen. Het liefst 3
Je hebt het over 2 mannetjes van 19 die respectievelijk 1 en 2 jaar bij Ajax spelen. Als je veel meer van ze had verwacht is dat niet heel realistisch. Geef ze nog een jaar de tijd voordat je ze afschrijft. Als we 10 van dit soort talenten halen voor een miljoen en er slaagt er 1, speel je quitte. Als er meer dan 1 slaagt ben je spekkoper. Ajax is de laatste 2 jaar continue spelertjes voor alle jeugdteams aan het scouten, als aanvulling op het talent dat al rondliep. Over een jaar of 2 gaat er een stroom talenten talenten doorbreken waar je stijl van achterover slaat!
Mooi werk, je hebt gastjes van 17/18 die geen heel seizoen kunnen spelen op rechtsbuiten, daarom moet er een goede rechtsbuiten bij. Wat haal je dan? Juist, gewoon nog een 18 jarige die nog niet eens een wedstrijd in het 1e heeft gespeeld.
Zelfde als met die Milik spits, ik weet niet hoeveel wedstrijden en nog geen 5 doelpunten :') Ik snap best dat Ajax geen geld uit wil geven maar kom op, dit is gewoon triest. Nu nog Moisander, Schone eruit ( Poulsen is al weg ) en je hebt een elftal met een gemiddelde leeftijd van 18. En het mooie is nog, over 3 jaar, als ze allemaal een beetje vastigheid hebben gevonden, gaan ze allemaal weg met nog een 1-jarig contract. Prutsers daar, jammer.
Je hebt een punt als je zegt dat de selectie te jong begint te worden, maar waarom 2 nieuwe spelers afbranden voordat ze een minuut gepeeld hebben? Muric is een veel groter talent op rechtsbuiten dan alle spelers die wij in huis hebben. Het is niet voor niets dat Schöne die positie al een seizoen mag invullen en ik verwacht dat hij daar komend seizoen ook start. Kishna lijkt voorlopig als linksbuiten gebruikt te worden. Becker en El-Ghazi hebben nog niets bewezen. Ik acht de kans groot dat jij je woorden over hem in de loop van het seizoen opvreet.
De statistieken over Milik zeggen niet zoveel. Diego Costa heeft de jaren voordat hij bij Atletico Madrid in de basis kwam weinig ingeschoten. Pelle was in het buitenland en bij AZ nou niet bepaald een goalgetter, maar schiet er nu 30 in een jaar in voor 010. Daarnaast is Ajax op zoek geweest naar een ander type spits (kopsterk aanspeelpunt) als aanvulling op Zivkovic (razendsnelle goaltjesdief), met als toegevoegde waarde dat hij laatstgenoemde (die nog maar 17 is) een jaar uit de wind houdt. Mocht Zivkovic meteen gaan renderen heb je een reserve op de bank, waar je in het ergste geval na een jaar vanaf bent. Prima versterking dus als huurling met optie tot koop!
schone blijft voorlopig nog een jaar, heeft die al aangegeven.
klopt maar hij zal naar verwachting volgend jaar bij jong ajax gaan spelen en een beginnend debuut gaan maken bij ajax 1 met een aantal invalbeurten dus dan krijgen we toch een voorproefje van hem. Andersen speelt veel maar heeft het probleem dat op zijn positie als rechtshalf al mensen staan dus het wordt nog maar de vraag wat die gaat doen. Overigens geblesseerd geraakt tijdens de afgelopen oefenwedstrijd. De geruchten dat die een jaar naar Groningen zou gaan heb ik ook gehoord maar daar is via de officiële kanalen nog niks over naar buiten gekomen. Het feit dat die mee mag met Ajax 1 naar Indonesië stemt wel hoopvol. Meleg is een ander verhaal: mag niet mee naar Indonesië en is niet opgeroepen voor een interland dus wat ze met hem gaan doen is een raadsel. Zijn positie als CAM zal het probleem niet zijn want dat was Eriksen ook, plus Meleg rendeert al lekker bij JA.
Als er iemand achter Schöne, Muric en Kishna een kans zal krijgen verwacht ik eerder Becker dan El-Ghazi. Die laastse schat ik overigens wel hoger in.