MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Danny Hoessen naar Groningen. Zivko naar jullie. Was dit een soort ruil? Weten jullie dat mss?

ja de bank warm houden - type boogarde schat ik zo - 5 jaar op de bank en goed verdienen - niet slecht
voor onze tobert

Niet zo gek dat Alderweireld op de bank zit. Atletico had dit seizoen het beste centrale duo van Europa. Wat een beesten. En maakt toch nog af en toe minuten. Zelfs in de CL finale. Dan doe je het prima.

Danny Hoessen naar Groningen. Zivko naar jullie. Was dit een soort ruil? Weten jullie dat mss?

waarschijnlijk wel, denk wel dat het een goede deal is. Hoesen is het slachtoffer geworden van voetbalpolitiek naar mijn mening. Het draaide met hem voorin een stuk beter maar omdat Sigthorsson en De Jong verkocht moeten worden moesten deze 2 spelers speeltijd krijgen om zichzelf in de schijnwerpers te spelen. Zijn keuze om naar PAOK te gaan was een verstandig besluit geweest als Huub Stevens het niet verknald had voor hem. Anders had die afgelopen seizoenshelft wel de kans gehad die hem toe zou komen. En nu Milik en Zivkovic onze kant op komen was het helemaal een kansloze onderneming om nog de strijd aan te gaan om de spitspositie want met zijn 23 jaar moet die gewoon spelen om zich nog enigzins te ontwikkelen. Gelukkig is groningen daar een goede ploeg voor

Niet zo gek dat Alderweireld op de bank zit. Atletico had dit seizoen het beste centrale duo van Europa. Wat een beesten. En maakt toch nog af en toe minuten. Zelfs in de CL finale. Dan doe je het prima.

vind ik niet - ik vind dat onze toby altijd spelen - staat hij nog wel bij de 1e elf bij onze buren ?

Ik vind ook dat jullie toby altijd spelen

4always coca cola

Wat een groot nieuws.. Verwachtte een nieuwe hoofdsponsor of het oude logo terug.

ja vind het ook niet echt spectaculair ofzo...

Muric tekent voor vier jaar bij Ajax

De selectie heeft nu al een flinke kwaliteitsinjectie gekregen. Komend seizoen wordt top! :D

Alleen hopen dat wij de WK-gangers niet kwijt raken. Alleen 20 miljoen voor Blind of zo :p

mooi verhaal weer in de telegraaf - ze hebben zelfs real madrid afgetroefd - denk je nou echt dat die met ajax bezig zijn
wat een lachertje weer en misplaatste telegraafse humor

Wat kan jou dat nou schelen man :roflol::roflol:
t*ring waar mensen zich druk om maken.........

John kreeg gister te horen gekregen, dat hij niet meer welkom is in de riool afvoer van Nederland.

Die gozer is echt zo sneu he :roflol:

John kreeg gister te horen gekregen, dat hij niet meer welkom is in de riool afvoer van Nederland.

Bedoel je het Ajax-topic - relativerende onrust -
Ben echt blij voor jullie , weer een echte Ajax-speler gekocht - gelijk heb je want eigen jeugd heb je niet
Is dit te sneu

Wat kan 15 jaar geen kampioen worden een mens verbitterd maken.

Haha

Tristan Alif Naufal nu woonachtig in Badhoevedorp.

346e963fc5.jpg

Gezien zijn leeftijd (10) een grote kans op een debuut over een jaar of 7 :D

http://www.youtube.com/watch?v=eBdpFvChqdE
We zijn wel zo'n waanzinnige hoeveelheid talent voor de jeugd aan het binnenhalen! :bow:

Terug
Naar boven