Fitness Seller

AFCA Ajax topic

potverdomme zeg.

Dit is toch niet normaal, als je Ajax bent behoor je niet te zeggen dat NEC en ADO spelers hebben die je goed kan gebruiken.
Je behoort de beste selectie van Nederland te hebben.

Tsja. Zolang spelers als Mido, Tainio, Lindgren, Enoh spelen, heb je gewoon een zwakke selectie. Ik denk dat als Jol niet kan accepteren dat hij geen versterkingen meer krijgt en hij het niet kan laten werken met deze selectie (die toch zeker wel top drie is), hij maar moet vertrekken.

Laatst bewerkt:
Tegen NEC, VVV en Veendam zou dat ook niet zo'n unieke prestatie moeten zijn, ben benieuwd of hij ze ook maakt in de topwedstrijden.

Nee, maar wie scoort er nou wel dan? niemand toch.
Ben allang blij dat Mido ze er dan inschiet.

Gelukkig hebben ze bij 010 wel een weergaloze spits rondlopen!

Makkelijk he om snel naar Feyenoord te wijzen, het is niet voor niets het AJAX topic !
Ik zeg dat ik benieuwd ben of Mido ze ook gaat maken in de lastige wedstrijden nu suarez er niet bij is, wat heeft castaignos daarmee te maken ?

Jol begint trouwens ook met de week kinderachtiger te worden..

Jol: 'Ook in de winterstop krijg ik geen paar miljoen om uit te geven'

Jol: 'NEC heeft spelers die wij ook kunnen gebruiken'

Gaat goed daar in amsterdam zeg ! hij heeft kwalitatief zeker een selectie die goed genoeg is om mee te draaien voor het kampioenschap maar de spelers missen gewoon instelling, creativiteit en een vast systeem.

En niet te vergeten een trainer die er verstand van heeft. Was weer huilen met de pet op gister.

Een systeem met mido kan best slagen maar dan moet je wel kloten tonen en gaan voetballen. Maarja lef tonen en voetbal gaat niet in 1 zin met Jol.
Hij is klaar bij Ajax.

Jammer, ik had echt gedacht dat Ajax dit seizoen een goed kans maakte op de landstitel.

Iedereen was benieuwd hoe El Hamdaoui het zou doen zonder Suarez naast hem. Nu zou eindelijk El Hamdaoui gaan schitteren met een speler als Mido naast zich. En wat doet Jol? Die haalt El Hamdaoui een linie naar achteren zodat hij Özbiliz op kan stellen. Wat bezielt Jol? Nu speelt Sulejmani weer vanaf rechts, en als hij daar eindelijk gewend is komt Suarez weer terug en mag Sulejmani weer naar links of op de bank gaan zitten. Emanuelson is geen back, maar toch speelt hij tegen NEC plots als back. De Jong heeft bewezen goed met een targetman voor zich te kunnen spelen, maar uitgerekend in de wedstrijd waar Jol een targetman opstelt zet hij de Jong op de bank en kiest hij voor Demy "Xavi" de Zeeuw en Eyong "Lass" Enoh. Vast omdat dit al weken zo goed loopt.

Jol stelt momenteel alleen maar Özbiliz en Zeegelaar op om na afloop te kunnen zeggen dat de selectie geen buitenspelers van niveau heeft. Heeft hij ook met Suk gedaan om te laten zien dat er een nieuwe spits moest komen. Dat hij talenten hiermee afbreekt kan hem niet schelen blijkbaar. De reactie van Jol na de wedstrijd tegen NEC sprak boekdelen: “Of we naar de winterstop snakken? Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen euro om uit te geven.” :roflol:

Iedereen was benieuwd hoe El Hamdaoui het zou doen zonder Suarez naast hem. Nu zou eindelijk El Hamdaoui gaan schitteren met een speler als Mido naast zich. En wat doet Jol? Die haalt El Hamdaoui een linie naar achteren zodat hij Özbiliz op kan stellen. Wat bezielt Jol? Nu speelt Sulejmani weer vanaf rechts, en als hij daar eindelijk gewend is komt Suarez weer terug en mag Sulejmani weer naar links of op de bank gaan zitten. Emanuelson is geen back, maar toch speelt hij tegen NEC plots als back. De Jong heeft bewezen goed met een targetman voor zich te kunnen spelen, maar uitgerekend in de wedstrijd waar Jol een targetman opstelt zet hij de Jong op de bank en kiest hij voor Demy "Xavi" de Zeeuw en Eyong "Lass" Enoh. Vast omdat dit al weken zo goed loopt.

Jol stelt momenteel alleen maar Özbiliz en Zeegelaar op om na afloop te kunnen zeggen dat de selectie geen buitenspelers van niveau heeft. Heeft hij ook met Suk gedaan om te laten zien dat er een nieuwe spits moest komen. Dat hij talenten hiermee afbreekt kan hem niet schelen blijkbaar. De reactie van Jol na de wedstrijd tegen NEC sprak boekdelen: “Of we naar de winterstop snakken? Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen euro om uit te geven.” :roflol:

Al in het begin van het seizoen stoorde ik mij enorm aan Ooier, zo langzamerhand ben ik elke dag misselijjk en kotsneigingen van die lolbroek Jol, gaat ie in de winterstop weg?????
Hij maakt idd jonge spelers kapot.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Jammer, ik had echt gedacht dat Ajax dit seizoen een goed kans maakte op de landstitel.

Dacht ik ook tot dat de eerste punten werden verspeeld. Toen dacht ik nee heh gaan we weer......

Ik denk dat Jol het spoor een beetje bijster is. Misschien moet c**k gewoon ingrijpen want anders zie ik een 5de plaats meer dan reeël in.

Ik denk dat Jol het spoor een beetje bijster is. Misschien moet c**k gewoon ingrijpen want anders zie ik een 5de plaats meer dan reeël in.

http://www.vi.nl/Achtergronden/Colu...-butler-en-sidekick-van-zijn-broer-Martin.htm

c**k Jol is zelf ook het spoor bijster.

Precies ! Exact.

Hij weet zelf van ellende ook niet meer hoe of wat. Hij kan wel roepen dat hij spelers wilt kopen maar hij heeft er al een berg gekocht en als hij nu zegt dat hij spelers mist geeft hij zichzelf weer een brevet van onvermogen omdat hij dit al had moeten zien aankomen. De 5 miljoen van Hamdaoui had hij dan beter kunnen besteden aan 2 buitenspelers. Maarja...

Laatst bewerkt:
Vanavond de Vi kijken. Normaal gesproken wordt er dikke bullshit gezegd over ajax.

Maar na dit bericht met de titel:
Jol: 'Pas crisis bij Ajax als we een punt of tien achterstaan'
06-12-10

Was ik echt in een flipmode.
De t**fus man, hoe **** durf je zoiets te zeggen Jol.

Jol wegggggggg yeahh

Sympathieke man die Jol, alleen al om die reden niet passend bij Ajax.

Meneer verlaat het zinkende schip

weg=weg Hoop dat het voetbal wederkeert.

Terug
Naar boven