XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Ajax past ook niet in het plaatsje van de clubs die Jol al had getraind. In Engeland en Duitsland ben je veel meer 'de grote man' terwijl je bij Ajax eigenlijk een klein gedeelte bent en je daarin moet schikken, want er lopen zoveel grote Ajacieden rond. Alleen een hele grote persoonlijkheid kan boven iedereen staan en dat was Jol nog niet.

Ajax past ook niet in het plaatsje van de clubs die Jol al had getraind.

Dat klopt helemaal. Jol heeft altijd clubs met een bepaalde ambitie en daar de bijpassende middelen voor hadden. Bij Ajax kwam hij terecht bij een club die in de veronderstelling is nog steeds vanzelfsprekend de allerbeste club van Nederland te zijn en nog een factor van betekenis kan zijn in Europa wat op zich te prijzen is maar vervolgens totaal geen oog heeft op de veranderde financiële verhoudingen in het voetbalwereldje. Hielp verder natuurlijk ook niet mee dat hij aankopen doet als die Afrikaanse uitsmijter, die Braziliaanse circusact, zwakzinnige Andre en dikke Middo.

Ofwel een club die nog niet geheel door heeft wat de hedendaagse verhoudingen zijn in het voetbal en een trainer die gewend is bij clubs te werken die hun plaats wel kennen. En dan op de achtergrond raaskallende Johan die nog steeds in de veronderstelling is dat hij buiten zijn generatiegenoten gezien wordt als een soort van Messias.

Ja, dan weet je het wel.

Ajax past ook niet in het plaatsje van de clubs die Jol al had getraind. In Engeland en Duitsland ben je veel meer 'de grote man' terwijl je bij Ajax eigenlijk een klein gedeelte bent en je daarin moet schikken, want er lopen zoveel grote Ajacieden rond. Alleen een hele grote persoonlijkheid kan boven iedereen staan en dat was Jol nog niet.

Louis van Gaal ook niet.

Ik denk ook niet dat het op korte termijn zoveel beter wordt zonder Jol. Het middenveld is onthutsend zwak. Maar voor de toekomst en de continuïteit van Ajax zou het goed zijn als er een clubman kwam. Geadviseerd door een verantwoordelijke directeur. Laat jeugdspelers doorstromen, en haal niet alleen maar van die veelverdienende prutsers.

Wel jammer dat Sulejmani net weer een beetje begon te ballen en dat Jol net ontslag neemt.

eé'n goeie voorzet met zijn buitenkant , en hij balt weer lekker mee
man man man , jij snapt het werkelijk niet he :roflol:

Laatst bewerkt:
eé'n goeie voorzet met zijn buitenkant , en hij balt weer lekker mee
man man man , jij snapt het werkelijk niet he :roflol:

Ben je een beetje debiel of doe je net alsof?
Sulejmani is samen met Emanuelson in potentie het best voetballende duo van Ajax.

Ik vind sulejmani niet in heerenveen vorm hoor

Wie zegt dat dan?
Tractortje zei dit: Wel jammer dat Sulejmani net weer een beetje begon te ballen en dat Jol net ontslag neemt.

Wie zegt dat dan?
Tractortje zei dit: Wel jammer dat Sulejmani net weer een beetje begon te ballen en dat Jol net ontslag neemt.

Jij zei dat hij in potentie met urby het best voetballende duo kan worden bij ajax. Daar heb ik mijn twijfels bij aangezien sulejmani na zo'n 1,5 jaar? nogsteeds zijn heerenveen vorm niet heeft en urby het eind van het seizoen weggaat. Ook is het maar te betwijfelen of Sulejmani er wel inkomt als Suarez terugkomt van zijn schorsing, wellicht wordt er gespeeld met Mounir - Mido - Suarez ?

Jij zei dat hij in potentie met urby het best voetballende duo kan worden bij ajax. Daar heb ik mijn twijfels bij aangezien sulejmani na zo'n 1,5 jaar? nogsteeds zijn heerenveen vorm niet heeft en urby het eind van het seizoen weggaat. Ook is het maar te betwijfelen of Sulejmani er wel inkomt als Suarez terugkomt van zijn schorsing, wellicht wordt er gespeeld met Mounir - Mido - Suarez ?

Ik snap dat 10-0 geen brilstand is, maar misschien is een brilletje wel nodig?

Ik zei dat ze allebei in potentie de beste voetballers bij Ajax zijn, niet dat ze dat worden. Sulejmani komt er nu aan, Emanuelson is te grillig, die compenseert een 9 met 15 4'en.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Hahahaha Boschker is de debiel van Enskede.

Louis plaatst zijn persoonlijkheid toch boven die van alle anderen;)

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ik denk ook niet dat het op korte termijn zoveel beter wordt zonder Jol. Het middenveld is onthutsend zwak. Maar voor de toekomst en de continuïteit van Ajax zou het goed zijn als er een clubman kwam. Geadviseerd door een verantwoordelijke directeur. Laat jeugdspelers doorstromen, en haal niet alleen maar van die veelverdienende prutsers.

Wel jammer dat Sulejmani net weer een beetje begon te ballen en dat Jol net ontslag neemt.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zie in de Boer wel iemand die spelers beter kan maken en zorgt dat ze goed in hun vel zitten.

Als ie maar niet te vroeg in het diepen word gegooit

Ik zei dat ze allebei in potentie de beste voetballers bij Ajax zijn, niet dat ze dat worden. Sulejmani komt er nu aan, Emanuelson is te grillig, die compenseert een 9 met 15 4'en.

Pff Emanuelson (in potentie) goede voetballer ???

Onkundige voetballer en ik ben blij dat hij weggaat. Hij lijdt veel balverlies met zijn doldrieste en vreemde acties en zelfs Anita heeft nog een beter rendement dan hij. Soms heeft hij een leuke bevlieging, maar daar houdt het mee op. Het enige wat hij doet is Sulejmani uit de basis houden...

Pff Emanuelson (in potentie) goede voetballer ???

Onkundige voetballer en ik ben blij dat hij weggaat. Hij lijdt veel balverlies met zijn doldrieste en vreemde acties en zelfs Anita heeft nog een beter rendement dan hij. Soms heeft hij een leuke bevlieging, maar daar houdt het mee op. Het enige wat hij doet is Sulejmani uit de basis houden...

Onkundig?

Hij is de enige bij Ajax die een perfecte tackle heeft, de enige die enigszins bij hem in de buurt komt is Vertonghen. Als je een beetje verstand van voetbaltechniek hebt, kan je zien dat er helemaal niets mis met met de techniek van Emanuelson. Talloze voorbeelden van hem dat hij zo 3-4-5 man voorbij gaat. Dat het vervolg minder is, tja. Ik ben het met je eens dat hij niet in de basis elf van Ajax hoort, maar dat ligt meer aan het niet constant zijn. Maar dat geldt m.i. ook voor Anita, Enoh, de Zeeuw, de Jong, el Hamdoei etc etc.

Onkundig?

Als je een beetje verstand van voetbaltechniek hebt, kan je zien dat er helemaal niets mis met met de techniek van Emanuelson. Talloze voorbeelden van hem dat hij zo 3-4-5 man voorbij gaat. Dat het vervolg minder is, tja.

Samengevat je hebt niet erg veel aan Emanuelson. De energie die hij der instopt verspilt hij want hij heeft niet genoeg overzicht of inzicht om simpel een mede speler te bereiken.

Samengevat je hebt niet erg veel aan Emanuelson. De energie die hij der instopt verspilt hij want hij heeft niet genoeg overzicht of inzicht om simpel een mede speler te bereiken.

Lezen is een b*ch.

Ik zal het nog één (1) keer herhalen.

Urby Emanuelson is in potentie één van de beste spelers in de huidige selectie van Ajax.

Dat hij al dik 5 jaar geen pepernoot raakt, hoor je mij niet ontkennen.

Urby Emanuelson is juist een van de meest overgewaardeerde spelers van Ajax. Hij kan alles maar is nergens echt heel erg goed in. Soort van Theo Lucius, nou ja, maar dan wel iets beter. Jack of all trades zijn nuttig in het voetbal maar worden nooit vedettes.

sorry jongens, maar ajax word niet meer wat dit seizoen, zal jullie ff uit de dromen helpen..
vanavond nog bij twente geweest, mooie pot tegen de spurs:P

Terug
Naar boven