AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Theo Lucius zeg ik je, maar dan met een iets betere motoriek.

Frank de Boer passeert woedende El Hamdaoui
08-12-10

Diverse media maken woensdag melding dat er geen vuiltje aan de lucht is in de voorbereiding op het duel met AC Milan. Er werd zelfs volop gelachen tijdens de laatste training. Maar de waarheid ligt anders.

AjaxF-side.NL
Interim-trainer Frank de Boer trainde woensdagochtend nog licht in de aanloop naar de laatste groepswedstrijd van zijn ploeg in de Champions League. De nieuwe coach lichtte vervolgens zijn spelers in over de opstelling van woensdagavond. Mounir El Hamdaoui is gepasseerd, tot grote woede van de aanvaller.

Het drietal Miralem Sulejmani - Siem de Jong - Luis Suárez zal aan de aftrap verschijnen, Christian Eriksen speelt daar vlak achter. El Hamdaoui begint op de reservebank. Na deze mededeling liet hij duidelijk zijn ongenoegen blijken. Het eerste relletje dat De Boer moet zien te sussen is daarmee al een feit.

Frank de Boer passeert woedende El Hamdaoui
08-12-10

Diverse media maken woensdag melding dat er geen vuiltje aan de lucht is in de voorbereiding op het duel met AC Milan. Er werd zelfs volop gelachen tijdens de laatste training. Maar de waarheid ligt anders.

AjaxF-side.NL
Interim-trainer Frank de Boer trainde woensdagochtend nog licht in de aanloop naar de laatste groepswedstrijd van zijn ploeg in de Champions League. De nieuwe coach lichtte vervolgens zijn spelers in over de opstelling van woensdagavond. Mounir El Hamdaoui is gepasseerd, tot grote woede van de aanvaller.

Het drietal Miralem Sulejmani - Siem de Jong - Luis Suárez zal aan de aftrap verschijnen, Christian Eriksen speelt daar vlak achter. El Hamdaoui begint op de reservebank. Na deze mededeling liet hij duidelijk zijn ongenoegen blijken. Het eerste relletje dat De Boer moet zien te sussen is daarmee al een feit.

De Boer moet nu direct laten zien wie de baas is. Ik kan het zelfs nog volgen ook dat hij El Hamdaoui op de bank zet.

Mounir denkt dat hij een vedette is. Moet hem maar eens afgeleerd worden.

Urby Emanuelson is in potentie één van de beste spelers in de huidige selectie van Ajax.

Dat hij al dik 5 jaar geen pepernoot raakt, hoor je mij niet ontkennen.

Gewoon een vraag hoor.. als hij 5 jaar geen bal raakt, hoe weet jij dan dat hij in potentie een van de beste spelers is ?

Fank De Boer gaat echt wel laten zien wie de baas is.:)

Allemaal veel kijkplezier strakjes.

De Jong en Eriksen in de basis. We hebben al tegen AZ gezien hoe geweldig dat ging. Ik maak me geen zorgen meer voor straks. Het wordt sowieso 0-3. De beste voetballers van Ajax staan in ieder geval in de basis.

Dejavu ala Jan Wouters.

hoop dat de zeeuw nu eindelijk eens gaat lopen voor zijn geld.

Ik ben benieuwd vanavond! Go Frank de boer :D

nou ben benieuwd.. heb eigenlijk weinig hoop.

De Jong en Eriksen in de basis. We hebben al tegen AZ gezien hoe geweldig dat ging. Ik maak me geen zorgen meer voor straks. Het wordt sowieso 0-3. De beste voetballers van Ajax staan in ieder geval in de basis.

Dejavu ala Jan Wouters.

Een beetje positiever mag wel hoor. Sjonge jonge.

Dejavu ala Jan Wouters.

:trollface:

Wowh. Na minuten al dacht ik yeahh. Je zag duidelijk de hand van Ronald in het spel. De buitenspelers werden meer breed gehouden, van uit de achterhoede werd er meer gevoetbald inplaats van de lange bal.
Ik vond micky vandaag echt prima spelen.

Ben erg blij op dit moment.

En stoned.
:trollfacex:

Laatst bewerkt:
Wowh. Na minuten al dacht ik yeahh. Je zag duidelijk de rand van Ronald in het spel. De buitenspelers werden meer breed gehouden, van uit de achterhoede werd er meer gevoetbald inplaats van de lange bal.

En stoned.
:trollfacex:

???

Ah vandaar

1 zwaluw maakt nog geen zomer dus ik moet het nog maar even bezien of Ajax zich kan herpakken.
Het positiespel was al beter maar de terugspeelballetjes moeten echt nauwkeuriger. Opbouw van achteruit is echt een Frank de Boer dingetje en denk dat, gezien de lengte van de meeste ajacieden een verstandige keuze is.

Dejavu ala Jan Wouters.

Bijna goed..... het werd 0 - 2

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Wowh. Na minuten al dacht ik yeahh. Je zag duidelijk de hand van Ronald in het spel. De buitenspelers werden meer breed gehouden, van uit de achterhoede werd er meer gevoetbald inplaats van de lange bal.

En stoned.

Je moet niet zoveel blowen, je hersens zijn al aangetast.:D

Terug
Naar boven