MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Nog een uurtje! Cruciaal duel. De beslissing valt vandaag. Het is net of niemand reken houdt met het feit dat het een gelijkspel wordt, waar ik eigenlijk vanuit ga. 1-1.

Anita speelt ipv Blind vanwege de snelheid van Anita.

Blij toe!

Jammer dat het zoveel regent.

Regen en ajax is meestal een bad combinatie:(.

sopcast Channel - 106491

voorbeschouwing met kenneth perez

als je upc hebt kan je gratis kijken :)

Hoor ik nu net Perez zeggen dat hij Toivonen een betere 10 vind dan Eriksen?

@tartarus
hoeveel digitale zenders heb je bij upc

Hoop dat Greg die Dsudszak vandaag bij kan houden, gezien de vorm van Greg dit jaar..

Ajax lijkt de winnaar van vandaag te worden, gezien met Twente.

Ajax niet in beste doen, in ieder geval niet verloren. El Hamdaoui viel me weer zwaar tegen.

Vond Ajax niet slecht spelen. Had gelijkspel verwacht. ELH uit de basis. Wat een drama die vent gatverdamme!!

Hoe kan die El Hamdaoui de afgelopen seizoenen bij AZ uitstekend hebben gespeeld en er nu he-le-maal niets van bakken?

Hoe kan die El Hamdaoui de afgelopen seizoenen bij AZ uitstekend hebben gespeeld en er nu he-le-maal niets van bakken?

Vind je het gek? Hij staat alleen op een eiland. Ook vandaag weer. Bij AZ had hij werkers om zich heen voorin: Martens, Dembele, Holman.
Ebecilo en Suljemani spelen vanuit een eigen individuele actie. Ze werken niet voor El Hamdaoui. Verder komt er geen enkele voorzet aan.

Er is ook geen goede aanvoer achter hem. De Jong en Eriksen moeten ervoor zorgen dat hij bediend wordt. Maar dat gebeurt niet tot nauwelijks. Snap sowieso nog steeds niet waarom De Jong in de basis speelt. Eriksen kan wel opgehemeld worden door een paar mensen hier en in de media. Maar ik wacht nog steeds op het moment dat hij laat zien dat hij een supertalent is? Nee zo gek is het dus niet dat El Hamdaoui er niks van bakt.

Vandaag was het gewoon weer duidelijk dat dit Ajax tekort komt om kampioen te worden van Nederland. Ik wil er niet aan denken en het is krom om steeds een vergelijking te maken. Maar vandaag dacht ik zoals ook tegen Utrecht en Roda: Was Luis er maar, dan was het anders afgelopen''. Maar goed zo kan je dus niet denken. Stekelenburg red een punt voor ons. En een goede zet van De Boer om Blind op de bank te zetten, anders had je sowieso verloren vandaag. Verder vond ik Enoh en Vertonghen goed spelen vandaag. Vd Wiel speelde na rust ook sterk, weinig moeite gehad met Doedelzak. Anita heeft Lens ook aardig uit de wedstrijd gehouden.

Terug
Naar boven