Ibracadabra9
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 88kg
Daaaaaag El HamDOEI.
Niet meer opstellen, laat hem maar lekker op maandagavond egocentrisch in de weg lopen.
Durft de Boer niet...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daaaaaag El HamDOEI.
Niet meer opstellen, laat hem maar lekker op maandagavond egocentrisch in de weg lopen.
Wisselen is iets anders dan niet opstellen kompaan
Duidelijk signaal van de Boer. Weg met El Hamdaoui, wie zich niet kan gedragen mag vertrekken. Kunnen we hem niet in Moskou achterlaten? Daar is de transfermarkt nog open.
Ik heb overigens enkele posts verwijderd, discussies over nationaliteit hebben hier niets mee te maken.
Ik heb overigens enkele posts verwijderd, discussies over nationaliteit hebben hier niets mee te maken.
Je snapt toch dat hij hier ook jou mee bedoelt? Enfin, laat ook maar zitten. Mounir is idd een prutser, laten we vooral voetballers van het niveau Enoh en De Zeeuw opstellen, daar wordt het voetbal zoveel beter van.
Een prutser is het, die Mounir.
http://www.youtube.com/watch?v=sh5jAb0qCJk&feature=related
El Hamdaoui: 'Ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond'
Vrijdag, 4 maart 2011 om 15:40
Mounir El Hamdaoui is het niet eens met de beslissing van Frank de Boer om hem uit de selectie te zetten. De aanvaller van Ajax moet zich bij de beloften melden, omdat hij volgens De Boer ‘ontoelaatbaar gedrag’ had vertoond. El Hamdaoui ontkent dit echter tegenover NUSport: “Dat is echt onzin. Ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond."
De Boer wilde niet prijsgeven wat er in de kleedkamer was gebeurd tijdens de rust van het bekerduel tussen Ajax en RKC, maar El Hamdaoui doet dat wel. “Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is. De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal”, begon de Marokkaan. “Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen."
"Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. Daar kon hij niet tegen”, vervolgde El Hamdaoui. “Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit.' Na het duel gaf de trainer voor de camera aan dat hij me had gewisseld omdat de middenvelders te diep stonden. Ik snapte er niets meer van. Was dat ook al mijn schuld?"
De Boer gaf op de persconferentie toe dat zijn geduld opraakt: “De vorige keer na Milan-uit was hij ziek, geblesseerd, niet tevreden. Nu dit. Het moet niet te lang duren”, zei de oefenmeester, die daaraan toevoegde dat hij de spits nog niet heeft opgegeven. Hoe het verder moet, weet El Hamdaoui niet. “Ik meld me bij de beloften en voor de rest wil ik er niets over kwijt.”
El Hamdaoui is geen prutser, alleen past hij simpelweg niet bij Ajax. Hij staat diep als hij moet inzakken, zakt in als hij diep moet staan, zet geen druk wanneer het moet, kaatst wanneer het niet kan et cetera. Dit gecombineerd met z'n gedrag was blijkbaar de druppel voor de Boer.
Nou, als je het niet erg vindt lees ik.
Hhhm, volgens teletekst 819 gaat op dit moment zowel PSV als Twente boven Ajax.
En dat baseer op de 5 a 6 wereldgoals die hij dit jaar voor Ajax gemaakt heeft? Of de 50 voor AZ? Wie was toch die nummer 9 toch die AZ het kampioenschap schonk 2 jaar geleden? Pelle? hhm nee, Ari dan? Nee ook niet, verrek hoe heette die gast nu toch...
Nee! Ga weg joh! Een egoistische spits? Bel de krant anders even met dit wereldnieuws!

Dit klopt allemaal, maar dat moet Ajax/Jol van te voren geweten hebben, dat Mounir niet de typische Ajax spits is en dat je hem niet met allemaal opdrachten moet belasten. Mounir moet gewoon een vrije rol hebben, en bij wijze van kunnen doen wat hij wil, dat betaalt hij terug met goals. Naar mijn mening moet dat ook kunnen met een geweldenaar als Erikssen achter hem die hem voedt met steekpasjes. En dat hij vreselijk irritant kan zijn ontken ik ook niet, maar toch vergeef ik hem dat voor die paar briljantje acties die hij per wedstrijd (kan) maken. Voor zulke momenten kijk ik namelijk voetbal.
Die paar momentjes mag hij houden. Ik erger me de rest van de wedstrijd dood aan die kerel. Behalve die paar mooie goals heb ik zijn genialiteit niet tot nauwelijks gezien bij Ajax.
The Rock geeft al een goede samenvatting van alles wat hij wel doet tijdens een wedstrijd. Wat een ergenis. Je moet gewoon beseffen dat het een mislukte samenwerking is. El Hamdaoui past niet bij Ajax en Ajax niet bij El Hamdoui, voor hem 100 anderen die wel op hun positie kunnen blijven staan en die niet gaan lopen zeiken op anderen terwijl ze zelf al het mogelijke fout doen. Laat hem alsjeblieft gaan...
Voor mij staat genialiteit gelijk aan het scoren van wereldgoals. Het feit dat hij bij Ajax mislukt ligt niet alleen aan hem, imho. Waarom is Ajax een van de weinige voetbalverenigingen waar een spits niet op zijn goals/productiviteit wordt afgerekend, maar op andere zaken? Dat dit de Ajax-cultuur is, en dat deze cultuur in het verleden tot grote succes geleid heeft weet iedereen, maar dat het de afgelopen 8 jaar niet tot een kampioenschap heeft geleid is dan ook weer een feit. Ik zeg nog steeds: Laat Mounir een jaar zijn gang gaan bij Ajax, met onbeperkt vertrouwen en geen belastende opdrachten, en hij legt er 30 in.
Voor mij staat genialiteit gelijk aan het scoren van wereldgoals. Het feit dat hij bij Ajax mislukt ligt niet alleen aan hem, imho. Waarom is Ajax een van de weinige voetbalverenigingen waar een spits niet op zijn goals/productiviteit wordt afgerekend, maar op andere zaken? Dat dit de Ajax-cultuur is, en dat deze cultuur in het verleden tot grote succes geleid heeft weet iedereen, maar dat het de afgelopen 8 jaar niet tot een kampioenschap heeft geleid is dan ook weer een feit. Ik zeg nog steeds: Laat Mounir een jaar zijn gang gaan bij Ajax, met onbeperkt vertrouwen en geen belastende opdrachten, en hij legt er 30 in.
El Hamdaoui is geen prutser, alleen past hij simpelweg niet bij Ajax. Hij staat diep als hij moet inzakken, zakt in als hij diep moet staan, zet geen druk wanneer het moet, kaatst wanneer het niet kan et cetera. Dit gecombineerd met z'n gedrag was blijkbaar de druppel voor de Boer.
Lekker slim om het meteen weer in de media te gooien.
En terecht dat hij het gewoon zegt. De Boer heeft gewoon iets tegen hem, denk dat iedereen dat wel kan zien. De Boer moet eerst keer nadenken waarom hij Daley opstelt. Behalve het feit dat hij bilmaatjes met zijn vader is en dat zijn vader Danny is. Hij was degene die schuldig was aan de treffer, zoals hij vaker schuldig is aan treffers. Het feit dat hij De Jong steeds als middenvelder opstelt en daar weinig tot geen kritiek op heeft laat zien dat hij geen toptrainer gaat worden. Gevalletje Van Basten hebben we hier mee te maken. Dat was ook al zo iemand die er niet tegen kon als hem tegensprak of iets terug zei. Alleen vriendjes worden opgesteld. Als De Boer straks weg is over een jaar of anderhalf. Dan zijn we weer 2 seizoen zonder een titel. En hebben we team over die voornamelijk uit jeugdspelers zal bestaan met weinig eredivisie ervaring. Vertonghen, Stekelenburg, Vd Wiel, El Hamdaoui zullen vertrekken. Wie nog meer? Wat blijft er over? Geen moer
Dit klopt allemaal, maar dat moet Ajax/Jol van te voren geweten hebben, dat Mounir niet de typische Ajax spits is en dat je hem niet met allemaal opdrachten moet belasten. Mounir moet gewoon een vrije rol hebben, en bij wijze van kunnen doen wat hij wil, dat betaalt hij terug met goals. Naar mijn mening moet dat ook kunnen met een geweldenaar als Erikssen achter hem die hem voedt met steekpasjes. En dat hij vreselijk irritant kan zijn ontken ik ook niet, maar toch vergeef ik hem dat voor die paar briljantje acties die hij per wedstrijd (kan) maken. Voor zulke momenten kijk ik namelijk voetbal.
En terecht dat hij het gewoon zegt. De Boer heeft gewoon iets tegen hem, denk dat iedereen dat wel kan zien. De Boer moet eerst keer nadenken waarom hij Daley opstelt. Behalve het feit dat hij bilmaatjes met zijn vader is en dat zijn vader Danny is. Hij was degene die schuldig was aan de treffer, zoals hij vaker schuldig is aan treffers. Het feit dat hij De Jong steeds als middenvelder opstelt en daar weinig tot geen kritiek op heeft laat zien dat hij geen toptrainer gaat worden. Gevalletje Van Basten hebben we hier mee te maken. Dat was ook al zo iemand die er niet tegen kon als hem tegensprak of iets terug zei. Alleen vriendjes worden opgesteld. Als De Boer straks weg is over een jaar of anderhalf. Dan zijn we weer 2 seizoen zonder een titel. En hebben we team over die voornamelijk uit jeugdspelers zal bestaan met weinig eredivisie ervaring. Vertonghen, Stekelenburg, Vd Wiel, El Hamdaoui zullen vertrekken. Wie nog meer? Wat blijft er over? Geen moer