AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

ik dacht effe - hee ajax kan inlopen , maar die wedstrijd vanmiddag hebben jullie nog niet gewonnen - allebei de strfschoppen was één grote farce - schandalig optreden van die scheids - goedmakertje voor zijn eerste fout

Allebei de strafschoppen zijn erg makkelijk gegeven inderdaad. Maar dat hij hem ook nog geeft in de 93e minuut is echt extra zuur. Het verschil tussen Ajax en PSV is dat PSV hier wel van profiteert en Ajax niet, zoals tegen Roda JC.

PSV krijgt een strafschop in de 93 minuut tegen Excelsior. Ongelooflijk.

Allebei de strafschoppen zijn erg makkelijk gegeven inderdaad. Maar dat hij hem ook nog geeft in de 93e minuut is echt extra zuur. Het verschil tussen Ajax en PSV is dat PSV hier wel van profiteert en Ajax niet, zoals tegen Roda JC.

gaan we hier spreken van lucky psv ? ik denk het wel
succes vandaag tegen az zonder el hammie

gaan we hier spreken van lucky psv ? ik denk het wel
succes vandaag tegen az zonder el hammie

Lucky PSV gaat wat ver. Elk jaar heb je wel zo'n team, vorig jaar won Twente vaak met goals in de laatste minuut. Is deels geluk, maar dwing je toch ook wel af.

Goeie wedstrijd. Middenveld functioneert veel beter zonder Enoh. Goed effectief ook. Donderdag krijg Spartak nog een hele kluif aan Ajax.

Lekker middagje gehad. Die kleine was niet zelfzuchtig bij de laatste goal. En die doorgebakken ham mag lekker wegblijven

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Blind was soms goed maar ook een paar slechte momenten. Vertongen was de beste speler

Ajax speelde goed, AZ had weinig in te brengen. Anita speelde uitstekend, ik heb Enoh totaal niet gemist. Nu nog Lodeiro er in als hij weer fit is voor de Zeeuw en Ajax kan er tegen aan.

El Hamdaoui is er a.s. donderdag ook niet bij. De Boer zei dat hij eerst rust in de groep wilde hebben en na donderdag verder ging kijken.

Wauw 3 man voorbij in het strafschopgebied en dan de bal nog tussen twee spelers schieten. Ik denk dat hij heel succevol (is) gaat worden in Engeland.

Vanavond Ajax-Moskou. Zijn er nog DBB'ers bij? Ik denk dat Ajax een goede kans heeft om deze ronde door te gaan, maar het moet vanavond wel gebeuren. Ik denk dat ze in Moskou geen goede wedstrijd gaan spelen, dus ik hoop op minimaal 2-0.:)

Ook nog minder nieuws: Een 18jarige fanatieke 410'er is overleden. Herdenking 18e minuut...

Nou ik ben erbij in ieder geval, 425. Heb er weer zin in.

You are my AJAX
My only AJAX
You make me happy
When skies are grey
You never noticed
How much I love you
Please don't take
My AJAX away!!!

Ik ben er helaas niet bij. Ik vrees een zware avond, Spartak is een goede ploeg. Zowel fysiek goed in orde en enkele technische spelers. Ze hebben een redelijk snelle rechtsbuiten, hopelijk let Blind dus een beetje op.

Ajax heeft trouwens Branco van den Boomen gehaald, groot Nederlands talent. Woont zowat tegen het PSV jeugdcomplex aan en zijn ouders zijn fanatieke PSV supporters, maar van den Boomen zegt dat hij bij Ajax zichzelf beter kan ontwikkelen. Zijn ouders zijn niet zo blij met z'n keuze :D Ook is Ajax bezig met een 16-jarige spits uit Denemarken. Schijnt een erg groot talent te zijn, onder andere Bayern Munchen en Man City willen hem ook. Ajax is met zijn adviseurs aan het praten en normaal gesproken komen ze er deze week uit. De compensatie ligt rond de 1,6 miljoen euro.

Ik ben er helaas niet bij. Ik vrees een zware avond, Spartak is een goede ploeg. Zowel fysiek goed in orde en enkele technische spelers. Ze hebben een redelijk snelle rechtsbuiten, hopelijk let Blind dus een beetje op.

Ajax heeft trouwens Branco van den Boomen gehaald, groot Nederlands talent. Woont zowat tegen het PSV jeugdcomplex aan en zijn ouders zijn fanatieke PSV supporters, maar van den Boomen zegt dat hij bij Ajax zichzelf beter kan ontwikkelen. Zijn ouders zijn niet zo blij met z'n keuze :D Ook is Ajax bezig met een 16-jarige spits uit Denemarken. Schijnt een erg groot talent te zijn, onder andere Bayern Munchen en Man City willen hem ook. Ajax is met zijn adviseurs aan het praten en normaal gesproken komen ze er deze week uit. De compensatie ligt rond de 1,6 miljoen euro.

Mmz, ik heb nog niets gezien van Spartak, maar ik las dat de verdediging niet zo heel sterk stond. Dus ik hoop dat Ajax vanaf het begin druk kan zetten en zich idd niet fysiek laten overrompelen. En ben ook benieuwd naar die Deen ja, hoop dat hij komt. Denen bij Ajax is altijd goed.:D

BTW: The Rock, heb je een seizoenkaart eigenlijk/waar zit je dan?

Ik ben er ook helaas niet. Hoop op een goede aflooop!

Dit is wel andere koek dan AZ en Anderlecht natuurlijk.

Mmz, ik heb nog niets gezien van Spartak, maar ik las dat de verdediging niet zo heel sterk stond. Dus ik hoop dat Ajax vanaf het begin druk kan zetten en zich idd niet fysiek laten overrompelen. En ben ook benieuwd naar die Deen ja, hoop dat hij komt. Denen bij Ajax is altijd goed.:D

BTW: The Rock, heb je een seizoenkaart eigenlijk/waar zit je dan?

Nee, heb geen seizoenkaart. Ik vind de prijzen een beetje te gek. Het is niet alleen de seizoenkaart, maar ook het parkeren/benzine et cetera.

Ze spelen echt super goed, enkel het doelpunt ontbreekt nog.

gvd die wedstrijd van vandaag was om te janke. goed spel en nog verlieze ook :(

En weer kun je concluderen dat Ajax een fatsoenlijke spits mist. Ze domineren de hele wedstijd, spelen goed positiespel, een paar geweldige aanvallen, maar dan heb je De Jong als eindpunt van die aanval ???. Die jongen kan echt geen bal goed raken... Met hem erin speelt het team beter, maar kun je de doelpunten vergeten..

Natuurlijk is het gewoon zonde dat die ene kans van Spartak erin gaat (ook al kun je die goal ook grotendeels toeschrijven aan die verdedigend-gehandicapte Anita en Blind), maar ze hadden gewoon zelf minimaal 2 doelpunten moeten maken. Echt zonde! Ik begrijp trouwens ook niet waarom je Enoh inbrengt voor De Zeeuw wanneer je met 1-0 achterstaat. Hij was de enige die aanvallend nog iets kon presteren.

Blind moet eens leren schoppen, p*ssy.

blind was slecht vond ik jah, was als een p*ssy aant voetballe.

Huntelaar !

Terug
Naar boven