Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens De Telegraaf veroorzaakte El Hamdaoui vanaf zijn eerste dag bij Ajax al wat problemen. In de kleedkamer aangekomen voor zijn eerste training vroeg hij aanvoerder Luis Suárez zijn plek. De Uruguayaan wees, al dan niet als een grap bedoeld, naar het toilet. Daar was El Hamdaoui niet van gediend, waarna hij Suárez bij zijn keel greep.

Lenny mclean snapt duidelijk de ajax-mentaliteit niet.
Ik vind het vreselijk kansloos, als FCT iets jodentransport (combitrein) op hun shirt zouden hebben was het weer huilen geblazen.

Nee maar gezonde rivaliteit is toch wel wat anders dan plaatjes van een bombardement op een shirtje te gaan drukken he. En wat er bij Feyenoord wordt gedaan keur ik ook niet allemaal goed hoor, maar we zijn hier nu in het ajaxtopic. Ik vind het gewoon kansloos en tevens ook niet meer origineel
Ik ben ook geen fan van Blind, maar wie moet je daar anders neerzetten? Van Anita word je ook niet vrolijk. Misschien toch Atouba maar een kans geven dan. En wie moet je op het middenveld zetten als de Zeeuw vlekken ziet? Lindgren? Eriksen? Oh, die laatste bakte er ook al niets van volgens jou. En Stekelenburg ook al niet.
Je kraakt elke zet van de Boer af, maar waarom? Het is niet dat er betere alternatieven zijn. Een hoop geblaat, meer is het niet. Je onvoorwaardelijke steun aan El Hamdaoui, die onder Jol ook al niets meer klaarspeelde, is daar een typisch voorbeeld van.
, alleen idd weer geen kampioenhebben jullie in die geweldige jeugdopleiding niet een linkspootje rondlopen in de a1 die linksback kan spelen
Ja, die hebben we. Nicolai Boilesen was het grootste verdedigende talent van Scandinavië en speelt in de Ajax A1. Al denk ik dat hij op termijn centraal achterin bij Ajax gaat spelen. Ook hebben we vanaf aankomende zomer de beschikking over de linksback Stefan Marinkovic, die zeer hoog wordt aangeschreven en ook naar Arsenal kon.
zo hoort het ook - een linkspoot op links en vice versa
dan kan je altijd openen naar beide kanten - ik ben erg benieuwd wat het nieuwe seizoen voor jullie gaat brengen - voordeel van de boer - hij kent al die jonge gasten , beter kan het niet
PSV krijgt een strafschop in de 93 minuut tegen Excelsior. Ongelooflijk.