Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Strik erom en tot ziens nu van der Boog nog.

Lenny mclean snapt duidelijk de ajax-mentaliteit niet.

Volgens De Telegraaf veroorzaakte El Hamdaoui vanaf zijn eerste dag bij Ajax al wat problemen. In de kleedkamer aangekomen voor zijn eerste training vroeg hij aanvoerder Luis Suárez zijn plek. De Uruguayaan wees, al dan niet als een grap bedoeld, naar het toilet. Daar was El Hamdaoui niet van gediend, waarna hij Suárez bij zijn keel greep.

Suarez :roflol:

Wat een kansloze site is het toch ook weer he, jezelf eerst als joden profileren en vervolgens stoer doen over WOII.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er worden zelfs shirts van gedrukt.. in plaats dat ze dan pro-ajax shirts laten drukken :rolleyes:

Vind m eigenlijk wel leuk :D

Ik hou er ook niet echt van, maar iemand uit 010 moet niet gaan zeggen tegen Ajax dat ze zich eens met zichzelf bezig moeten houden. Feyenoorders zijn alleen maar bezig met Ajax ipv andersom.

Edit: Weet iemand nog wat er gezongen werd bij Ajax-Anderlecht?

....
Wij zijn niet te stoppen
Moskou gaat eraan..

Edit2: Ik vond het trouwens heerlijk dat afgelopen donderdag ff het nrtje over Rinus Michels, Sjakie, Bobby Haarms werd ingezet.:)

Laatst bewerkt:
Als Rotterdammer is het misschien niet leuk maar dit is nou niet echt schokkend te noemen.

Nee maar gezonde rivaliteit is toch wel wat anders dan plaatjes van een bombardement op een shirtje te gaan drukken he. En wat er bij Feyenoord wordt gedaan keur ik ook niet allemaal goed hoor, maar we zijn hier nu in het ajaxtopic. Ik vind het gewoon kansloos en tevens ook niet meer origineel

Nee maar gezonde rivaliteit is toch wel wat anders dan plaatjes van een bombardement op een shirtje te gaan drukken he. En wat er bij Feyenoord wordt gedaan keur ik ook niet allemaal goed hoor, maar we zijn hier nu in het ajaxtopic. Ik vind het gewoon kansloos en tevens ook niet meer origineel

Haha niet zo zeuren.
In de kuip zijn ze altijd zo geweldig tegen ajacieden. Nou nou. Daarnaast kunnen ze alleen maar het bekende K woord roepen.

Dus de actie van Afca valt nog wel mee. Beetje humor kan geen kwaad.

Ik ben ook geen fan van Blind, maar wie moet je daar anders neerzetten? Van Anita word je ook niet vrolijk. Misschien toch Atouba maar een kans geven dan. En wie moet je op het middenveld zetten als de Zeeuw vlekken ziet? Lindgren? Eriksen? Oh, die laatste bakte er ook al niets van volgens jou. En Stekelenburg ook al niet.

Je kraakt elke zet van de Boer af, maar waarom? Het is niet dat er betere alternatieven zijn. Een hoop geblaat, meer is het niet. Je onvoorwaardelijke steun aan El Hamdaoui, die onder Jol ook al niets meer klaarspeelde, is daar een typisch voorbeeld van.

hebben jullie in die geweldige jeugdopleiding niet een linkspootje rondlopen in de a1 die linksback kan spelen - zo niet zou ik gewoon vertongen op links zetten en de zeeuw een positie naar achteren - een beetje de blind/jonk variant - was ook toch ook niet onaardig

de boer gewoon tijd geven - komt wel goed
volgend jaar een nieuw elftal - mooi toch :D , alleen idd weer geen kampioen

Vind het eigenlijk maar kansloos.

We hebben die Toimavika ofzo nog.

hebben jullie in die geweldige jeugdopleiding niet een linkspootje rondlopen in de a1 die linksback kan spelen

Ja, die hebben we. Nicolai Boilesen was het grootste verdedigende talent van Scandinavië en speelt in de Ajax A1. Al denk ik dat hij op termijn centraal achterin bij Ajax gaat spelen. Ook hebben we vanaf aankomende zomer de beschikking over de linksback Stefan Marinkovic, die zeer hoog wordt aangeschreven en ook naar Arsenal kon.

We hebben die Toimavika ofzo nog.

Toivomaki is een rechtsback.

Ja, die hebben we. Nicolai Boilesen was het grootste verdedigende talent van Scandinavië en speelt in de Ajax A1. Al denk ik dat hij op termijn centraal achterin bij Ajax gaat spelen. Ook hebben we vanaf aankomende zomer de beschikking over de linksback Stefan Marinkovic, die zeer hoog wordt aangeschreven en ook naar Arsenal kon.

zo hoort het ook - een linkspoot op links en vice versa
dan kan je altijd openen naar beide kanten - ik ben erg benieuwd wat het nieuwe seizoen voor jullie gaat brengen - voordeel van de boer - hij kent al die jonge gasten , beter kan het niet

PSV krijgt een strafschop in de 93 minuut tegen Excelsior. Ongelooflijk.

In dit topic zijn jaloerse insecten geweest. Hetzal een tijdje duren voordat ze zelf een finale spelen.

PSV krijgt een strafschop in de 93 minuut tegen Excelsior. Ongelooflijk.

ik dacht effe - hee ajax kan inlopen , maar die wedstrijd vanmiddag hebben jullie nog niet gewonnen - allebei de strfschoppen was één grote farce - schandalig optreden van die scheids - goedmakertje voor zijn eerste fout

Terug
Naar boven