Fitness Seller

Review Afslank eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sneller afslanken met Afslank Eiwit! Elke shake Afslank Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, vitamines en mineralen, onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt, versterkt je spieren door de hoogwaardige eiwitten en stimuleert de vetverbranding door toegevoegde L-Carnitine!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Chocolate Coconut Bounty.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's ochtends een shake als ontbijt, smiddags een shake ipv een boterham en na de training een shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De levering was binnen 24 uur en ik kreeg er een gratis shakebeker bij.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft mij geholpen om af te vallen, het is niet duur, lekker en makkelijk te gebruiken en om mee te nemen onderweg.

Mijn review:

Ik heb twee maanden lang de afslank eiwitten van Body en Fitshop gebruikt. Voor mij was het een ideale vervanger voor mijn ontbijt en lunch. Het werkte beter dan andere manieren die ik gebruikte om af te vallen, omdat ik door de shakes ook minder trek kreeg.
De shakes werkte net als de gewone Whey perfection voor na de training, alleen deze shakes hebben ook nog eens geholpen om af te vallen.

2210fd52f35ab44c9b402d0874c0b2a5.jpg

Heb deze voor mn ma besteld die wilt afvallen. Hoop dat het hiermee lukt want die slimfast producten werkte niet. Zelf gebruik ik normale whey shakes tijdens cut en ga ik gewoon lager in kh. Maar vooral voor vrouwen lijkt mij dit een goed product aangezien die vaak willen afvallen met shakes. Roze stikkertje lokt ook goed voor het vrouwelijk geslacht.

Prima product. Toen ik het dronk voelde ik gelijk al dat het me vulde, en dat is wat we willen natuurlijk. Ik gebruik gewoon een standaard shake-beker, en er bleven zo goed als geen klontjes over. De smaak is ook goed (ik had vanille genomen). Deze shake blijf ik voorlopig wel gebruiken.

Smaak is altijd perfect bij B&F ;)
Ik snoep tegenwoordig smorgens een scoop bij mn vriendin zodat ik snelle en langzame eiwitten binnenkrijg en mn verbranding ook sneller opstart dankzij de carnitine.

Vraagje aan B&F:

Er blijken twee verschillende etiketten te zijn op dit moment. De ingrediëntenlijst wijkt af tussen deze twee etiketten. Kunnen jullie dit even verklaren, en zal dit in de toekomst 1 etiket worden? Ik heb ze niet uitgebreid vergeleken, maar op pot 1 zag ik in elk geval micellar caseïne terwijl dit op de andere pot niet vermeld staat. Beide potten zaten wel in dezelfde order.

Ook ben ik benieuwd of jullie openstaan voor het vervangen van sucralose met stevia.

Er zou 1 etiket moeten zijn. (de standaard als altijd) Ik check dit morgenochtend even. We staan hier zeker voor open. Punt is wel dat we dit ook met de Whey al hebben gedaan en Stevia hier nog geen groot succes is. (was/is voor ons de testcase en voor veel merken denk ik)

Ik had aanvankelijk moeite met de smaak (nutella), maar na de juiste verhoudingen met melk en water te vinden is het goed te doen.
De shake werkt voor mij goed in mijn dieet, enkel miste ik het hongerstillende een beetje.

Misschien doen we hier iets niet goed maar hij word zo dik als pudding waardoor het de beker niet meer uit wil haha

Ik had aanvankelijk moeite met de smaak (nutella), maar na de juiste verhoudingen met melk en water te vinden is het goed te doen.
De shake werkt voor mij goed in mijn dieet, enkel miste ik het hongerstillende een beetje.
Bedankt voor je complimenten. Goed om te horen dat het zo goed gaat :thumbs:
Misschien doen we hier iets niet goed maar hij word zo dik als pudding waardoor het de beker niet meer uit wil haha
Dat kan kloppen hoor. De Afslank Eiwit bevat iets meer dan de helft aan Micellar Casein. Hierdoor is het iets dikker van structuur (eigenschap van Micellar Casein) waardoor het langzamer opneembaar is, waardoor je honger gevoel ook langer geremt wordt. Je zou het gerust ipv 150 ml water 250 van kunnen maken. HIerdoor word de shake minder dik en drink je hem nog gemakkelijker weg :zuip:

Ralf

Vanmorgen een pot wezen halen in de shop in Amersfoort. Smaak vanille. :p
Door omstandigheden bijna 2 á 3 jaar niets aan het lichaam kunnen doen, op hier en daar een keer een voetbalwedstrijd na, dus kan weer van voor af aan beginnen.
We gaan het zien. Momenteel 93,7kg, doel 85kg over 8 weken.
Ik cardio er 3x per week bij (hardlopen *5km) en voetbal 2x per week.
Laat sowiezo ff weten of mijn doel bereikt is :D

Vanmorgen een pot wezen halen in de shop in Amersfoort. Smaak vanille. :p
Door omstandigheden bijna 2 á 3 jaar niets aan het lichaam kunnen doen, op hier en daar een keer een voetbalwedstrijd na, dus kan weer van voor af aan beginnen.
We gaan het zien. Momenteel 93,7kg, doel 85kg over 8 weken.
Ik cardio er 3x per week bij (hardlopen *5km) en voetbal 2x per week.
Laat sowiezo ff weten of mijn doel bereikt is :D
Ik heb er vertrouwen in. Gedisciplineerd bezig en iets meer op je voeding letten gaat je zeker een aantal stappen in de goede richting helpen. Succes :thumbs: Afslank eiwit

Ralf

Een van mijn vrouwelijke clienten is er ZEER tevreden over. Houdt haar vol, is al 5kg kwijt in 3 weken door slechts haar carbintake iets te minderen en 3 maaltijdjes tussendoor te vervangen voor een afslankeiwit shake.

Super product :)

Hoe is de eiwitverdeling bij afslankeiwit als ik dat mag weten? :)
Lijkt mij meer caseine dan whey, maar zou graag weten hoeveel :p

Een van mijn vrouwelijke clienten is er ZEER tevreden over. Houdt haar vol, is al 5kg kwijt in 3 weken door slechts haar carbintake iets te minderen en 3 maaltijdjes tussendoor te vervangen voor een afslankeiwit shake.

Dankje, goed om te horen. De Afslank Eiwit gebruik je op deze manier precies voor het juiste doel. Overdag lekker genieten van vast voedsel en de tussendoortjes mooi vervangen door een heerlijke Afslank shake. Ik weet zeker dat het resultaat alleen nog maar beter gaat worden:) :1e:
Hoe is de eiwitverdeling bij afslankeiwit als ik dat mag weten? :)
Lijkt mij meer caseine dan whey, maar zou graag weten hoeveel :p
Uiteraard, volgens mij had je me al een PM gestuurd, dus altijd goed :)

Ralf

kan je ook gewoon de 'vaste' maaltijden tussendoor vervangen door deze shake en ook nog deze shake nemen na het trainen? of is het alleen handig om het te vervangen voor de tussendoortjes dus die snacks? (tussen ontbijt - lunch, lunch-avond, avond-nacht)
vandaag in de sportschool zei iemand mij om whey perfection te nemen maar dit is meer interessanter (gezien de review)

kan je ook gewoon de 'vaste' maaltijden tussendoor vervangen door deze shake en ook nog deze shake nemen na het trainen? of is het alleen handig om het te vervangen voor de tussendoortjes dus die snacks? (tussen ontbijt - lunch, lunch-avond, avond-nacht)
vandaag in de sportschool zei iemand mij om whey perfection te nemen maar dit is meer interessanter (gezien de review)
Je kan er eigenlijk elke maaltijd mee vervangen, echter raad ik dit altijd af. Dit omdat je die bouwstenen ook nodig hebt en ook niet té laag moet zitten. Ik adviseer altijd om tussendoortjes te vervangen door een shake. Hierdoor onderdruk je jouw hongergevoel en heb je toch weinig kcal binnen. Als je daarnaast netjes, verantwoord en goed eet. Zit je helemaal goed met de Afslank Eiwit en komt de rest (jouw resultaat) vanzelf. Op de pagina van de Afslank Eiwit vind je ook een voedingsschema :)

Ralf

Zie net dat je een gratis voedingsschema krijgt bij Afslank Eiwit :D

Wordt dit samen met de sporter samengesteld? Klinkt wel super namelijk!

Zie net dat je een gratis voedingsschema krijgt bij Afslank Eiwit :D

Wordt dit samen met de sporter samengesteld? Klinkt wel super namelijk!

Het complete Afslankplan (gratis) is samengesteld door onze PRO dietiste/voedingsdeskundige. Echt persoonlijk kan niet dat kost gewoon teveel tijd (we hebben 1000en klanten voor de Afslank Eiwit dat zou overuren worden:D) maar zeker een zeer goede leidraad hoe mensen moeten eten. Dat is nog wel eens het probleem. Dat extra advies is service van ons!:)

Afslank Eiwit is er nu ook in de handige en voordelige 750 grams verpakkingen.

750 gram (26 shakes) NU 14.50

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In de smaken:
Banana Milkshake
Chocolate Milkshake
Vanilla Milkshake
Strawberry Milkshake

(de andere smaken volgen ook binnenkort)

Heb het product besteld eergister en sinds gister gebruikt. Merk duidelijk een vol gevoel , bijna alsof je teveel gegeten hebt zelfs. Hoop dat dit werkt , gratis voedingsschema heb ik wel mijn vragen over. Kun je bijvoorbeeld ook niet eens een keer een dagje er van afhaken (zondigen). Een goeie vriend van mij zei altijd als je dat niet doet en je pakt dan een keer iets ongezonds dat het er dan gelijk bij aankomt. Hoop dat het me deze keer wel lukt.

Terug
Naar boven