AndroidHealthClinic

Review Afslank eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sneller afslanken met Afslank Eiwit! Elke shake Afslank Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, vitamines en mineralen, onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt, versterkt je spieren door de hoogwaardige eiwitten en stimuleert de vetverbranding door toegevoegde L-Carnitine!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Chocolate Coconut Bounty.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's ochtends een shake als ontbijt, smiddags een shake ipv een boterham en na de training een shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De levering was binnen 24 uur en ik kreeg er een gratis shakebeker bij.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft mij geholpen om af te vallen, het is niet duur, lekker en makkelijk te gebruiken en om mee te nemen onderweg.

Mijn review:

Ik heb twee maanden lang de afslank eiwitten van Body en Fitshop gebruikt. Voor mij was het een ideale vervanger voor mijn ontbijt en lunch. Het werkte beter dan andere manieren die ik gebruikte om af te vallen, omdat ik door de shakes ook minder trek kreeg.
De shakes werkte net als de gewone Whey perfection voor na de training, alleen deze shakes hebben ook nog eens geholpen om af te vallen.

2210fd52f35ab44c9b402d0874c0b2a5.jpg

je kan juist beter tussendoortjes nemen, door om de paar uur te eten hou je je stofwisseling op gang...
beter meer kleine maaltijden dan paar hele grote

Je kunt eventueel ook een Gratis Afslankplan krijgen bij de Afslank Eiwit! Hier vind je onder andere ook verantwoorde tussendoortjes:D Dit plan kun je aanvragen op de site op de pagina van de Afslank Eiwit.

Let op! Binnenkort zal de naam van de Afslank Eiwit veranderen in Smart Protein!

Is het normaal dat deze shake zo dik is?

Je kunt eventueel ook een Gratis Afslankplan krijgen bij de Afslank Eiwit! Hier vind je onder andere ook verantwoorde tussendoortjes:D Dit plan kun je aanvragen op de site op de pagina van de Afslank Eiwit.

Let op! Binnenkort zal de naam van de Afslank Eiwit veranderen in Smart Protein!

Is er een reden voor de naam verandering? Veranderd er iets aan t product?

Is er een reden voor de naam verandering? Veranderd er iets aan t product?
De reden is dat wij internationaal willen gaan in de toekomst. Afslank Eiwit is Nederlands, Smart Protein is voor alle markten. Doordat wij ook bezig zijn met nieuwe etiketten, labels, verpakkingen etc. Hebben we besloten alvast de naam te veranderen. De prijs, kwaliteit, structuur etc blijft 100% hetzelfde :)

Ralf

That's a 'smart' choice Ralf to go international ;)

Heb deze ook sinds kort, ben van plan om nog eens 5 tot 10 kg af te vallen (ben al 10 kg afgevallen) voordat ik ga bulken. Ben afgelopen week al 1 kg kwijt nadat ik een maand lang bleef hangen qua gewicht. Dus totzover tevreden.
Smaak (banaan) is ook wel goed, maar wel iets minder lekker als de Whey Perfection (Banaan), lost ook iets minder goed op en is wat dikker. Maar alsnog prima weg te drinken als ontbijt en voor het slapen gaan.

Er zijn op dit moment maar weinig 1000gr potten, geld voor alle smaken dat ze pas over een paar weken er weer zijn?

Komt er dan ook een 4000 gram emmer?
Er komt dan géén vier kilo verpakking:rolleyes:
Heb deze ook sinds kort, ben van plan om nog eens 5 tot 10 kg af te vallen (ben al 10 kg afgevallen) voordat ik ga bulken. Ben afgelopen week al 1 kg kwijt nadat ik een maand lang bleef hangen qua gewicht. Dus totzover tevreden.
Smaak (banaan) is ook wel goed, maar wel iets minder lekker als de Whey Perfection (Banaan), lost ook iets minder goed op en is wat dikker. Maar alsnog prima weg te drinken als ontbijt en voor het slapen gaan.
Bedankt voor het kopen van de Afslank Eiwit. Deze gaat je zeker bevallen. Het is belangrijk als je 10kg wilt afvallen, je voldoende varieert, sport en de sleutel van succes: niet meer eten dan je nodig hebt. Dan val je af. De vergelijking Whey en Afslank is altijd lastig. Afslank Eiwit is een compleet andere formule met een ander doel. Waardoor de ervaring anders is, maar het gaat tenslote om het doel. Heb je ons Slank Plan al gedownload? Daarin staan veel handige tips trucks, maaltijden etc :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Er zijn op dit moment maar weinig 1000gr potten, geld voor alle smaken dat ze pas over een paar weken er weer zijn?
Dat klopt inderdaad. Zowel de 750 grams, 1000 grams als 2000grams verpakkingen komen vandaag, volgende week en de week erop weer volledig voorradig :)

Ralf

Wanneer komt de choco caramel weer :(

Ikzelf krijg ook vaak de vraag waarom deze dikker is en dus 'beter' is voor afvallen. Om het simpel te houden is dat niet persee beter, maar de vezels en caseine in deze shake zorgen voor vertraagde en verlengde afgifte van aminozuren in het bloed. De vezels en caseine geven dus een langer verzadigd/voller gevoel dan normale eiwitten. Dit helpt tegen trek/honger. In combinatie met de snelle eiwitten is dit dus een veelzijdig shake tijdens een dieet.

Is dit ook handig als je echt dikker bent geen body builder maar echt dik ?

Ik heb ze ook geruime tijd (maanden...) gebruikt. Smaak top, zoals alle eiwitten van B&F. Vooral het gevoel voldaan te zijn / niet te snel terug honger kon ik zeer appreciëren.

Terug
Naar boven