Fitness Seller

Review Afslank eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sneller afslanken met Afslank Eiwit! Elke shake Afslank Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, vitamines en mineralen, onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt, versterkt je spieren door de hoogwaardige eiwitten en stimuleert de vetverbranding door toegevoegde L-Carnitine!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Chocolate Coconut Bounty.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's ochtends een shake als ontbijt, smiddags een shake ipv een boterham en na de training een shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De levering was binnen 24 uur en ik kreeg er een gratis shakebeker bij.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft mij geholpen om af te vallen, het is niet duur, lekker en makkelijk te gebruiken en om mee te nemen onderweg.

Mijn review:

Ik heb twee maanden lang de afslank eiwitten van Body en Fitshop gebruikt. Voor mij was het een ideale vervanger voor mijn ontbijt en lunch. Het werkte beter dan andere manieren die ik gebruikte om af te vallen, omdat ik door de shakes ook minder trek kreeg.
De shakes werkte net als de gewone Whey perfection voor na de training, alleen deze shakes hebben ook nog eens geholpen om af te vallen.

2210fd52f35ab44c9b402d0874c0b2a5.jpg

Heb het product besteld eergister en sinds gister gebruikt. Merk duidelijk een vol gevoel , bijna alsof je teveel gegeten hebt zelfs. Hoop dat dit werkt , gratis voedingsschema heb ik wel mijn vragen over. Kun je bijvoorbeeld ook niet eens een keer een dagje er van afhaken (zondigen). Een goeie vriend van mij zei altijd als je dat niet doet en je pakt dan een keer iets ongezonds dat het er dan gelijk bij aankomt. Hoop dat het me deze keer wel lukt.
Afslank Eiwit is zeker een goede keus. Het is een goede keus voor afslanken. Deze is lekker en vol van smaak. Het doet zeker wat het beloofd :) Een voedingsschema is natuurlijk altijd persoonlijk. Wij zijn uit gegaan van de gemiddelde man. Voor iedereen is het anders, maar voor veel mensen is dit voldoende. Let wel op: Het is een richtlijn/basis om een een gezonde en fitte leefstijl te creëren. Je kan natuurlijk altijd ene dagje zondigen, echter hangt het er vanaf wat je dan eet. Als je bijv. 5000 kcal gaat eten die dag, zal dat zeker niet helpen om goed af te vallen. Af en toe is daarom een cheatmeal veel verstandiger :) Veel succes!

Ralf

Mijn vriendin is er ook pas mee begonnen. Neemt het als ontbijt met 40 gram ultra fine oats. Ze is helemaal enthousiast!! Door de vele keuze in smaak zit ze in het 'welke smaak moet ik dan kiezen' dilemma ;)

Mijn vriendin is er ook pas mee begonnen. Neemt het als ontbijt met 40 gram ultra fine oats. Ze is helemaal enthousiast!! Door de vele keuze in smaak zit ze in het 'welke smaak moet ik dan kiezen' dilemma ;)
Een heel mooi ontbijt. Extra oats is natuurlijk goed voor het begin van de dag. De Afslank Eiwit is een goede keus. We hebben de Variety Box met daarin 12 sachets in een verschillende smaak. Zo kan je heel voordelig bepalen wat jouw favoriete smaak is:)[/FONT]

Ik ben benieuwd wat je van onze Afslank Eiwit vindt. :) Laat je het ons weten?

Is het ook mogelijk om deze shake te combineren met een maaltijd ipv een maaltijd te vervangen? dus bij tijdens het ontbijt ( yoghurt met muesli + afslank eiwit ) en na het trainen kwark + afslank eiwit ??

Is het ook mogelijk om deze shake te combineren met een maaltijd ipv een maaltijd te vervangen? dus bij tijdens het ontbijt ( yoghurt met muesli + afslank eiwit ) en na het trainen kwark + afslank eiwit ??
Ja zeker, dat is mogelijk. Geen enkel probleem. Je kan de Afslank Eiwit extra erbij nemen. Zodat je een langer voller gevoel hebt!:)

Ralf

Ik heb nu een potje besteld. Alleen, wanneer kan ik het beste een shake nemen?

Ik doe nu zo'n 4/5 keer per week aan kracht training (1-1,5 uur) gevolgd door een cardio sessie van minstens een half uur.

Ik dacht eraan om het na een training een shake te nemen, en voor de rest weet ik het nog niet.
Kunnen jullie mij daarmee helpen?

groetjes

Sowieso na het trainen en verder gewoon een lekkere shake maken ergens op de dag als extra eetmoment :)

Dankzij deze review heb ik het product 'Afslank Eiwit' smaak 'vanille' aangeschaft!
Het was even wennen om van een eetbaar ontbijt (crackers) naar een drinkontbijt te gaan, maar het is gelukt.

Al had ik wel een vraagje:
Ik heb hierbij ook verschillende superfoods aangeschaft. Dit omdat ik erg slecht eet/at en dit patroon wil doorbreken.
Zo vul ik mijn ontbijtshake (afslank eiwit vanille) aan met kokosrasp en lijnzaad, is dit verstandig?

Daarnaast lunch ik met magere yoghurt aangevuld met (dit verschilt) goji bessen, lijnzaad, chia zaad en pure cacao nibs. Dit wil ik ook door gaan voeren als aanvulling op de avondmaaltijd. Dus minder aardappels en vlees eten en mijn honger hiermee stillen.
Ik ben hier net mee begonnen dus ik zal nu nog geen resultaat zien. Maar zal dit meewerken aan gewichtsverlies?

Ik hoor het graag!

Ik ga er wel vanuit dat dit je zal helpen Kim. Bestel deze altijd voor de moeder van een vriendin van me en zij vind hem heerlijk en het helpt haar met afvallen. Dit doordat ze er een voel gevoel van krijgt.

Wat betreft Superfoods, lijkt me dat je dit gewoon kunt doen. Gooi nu zelf sinds een maandje de zadenmix door me kwark en wil niet meer zonder. Buiten dat het een verzadigd gevoel geeft is het gewoon heel erg gezond :)

Voor me ontbijt neem ik de afslankeiwit..
Hoe zit het met na de training?

Is die daar ook geschikt voor?
Of beter dan me whey perfection nemen die ik ook heb?

Ik heb een vraag, binnenkort wil ik gaan afvallen en ik kwam op dit product. Stel dat ik naast gezonder eten wil gaan hardlopen 's avonds rond half 8/8 uur, wat is dan het beste tijdstip om deze shake te nemen? Of maakt dat niet uit wanneer op de dag dat is? Natuurlijk met als doel om zo veel mogelijk vet te verbranden :)

Hoi !

IK gebruik nu ongeveer een week , anderhalf week 24h burn pillen. En ik ben er erg tevreden mee.. ik woog 69 70 kilo , ik blif steeds hangen op dat punt en nu doe ik 3 keer in de week fitnis : bovenlichaam + spinning , onderlichaam +spinning en full body + spinning en ik gebruik de pillen. IK ben nu 64,5 en wil nog verder naar beneden. Als de pillen op zijn , wil ik misschien gaan beginnen met de afslank shakes , maar wanneer moet ik die nemen ? Ik heb het liever niet als tussendoortje , want daar ben ik mee aan het stoppen. De enige tussendoortjes zijn fruit voor mij en op zaterdag is mijn soort sas dag , want dan mag ik snoepen s'avonds van mezelf.. en hebben jullie nog enige tips qua voeding ?

Hoi !

IK gebruik nu ongeveer een week , anderhalf week 24h burn pillen. En ik ben er erg tevreden mee.. ik woog 69 70 kilo , ik blif steeds hangen op dat punt en nu doe ik 3 keer in de week fitnis : bovenlichaam + spinning , onderlichaam +spinning en full body + spinning en ik gebruik de pillen. IK ben nu 64,5 en wil nog verder naar beneden. Als de pillen op zijn , wil ik misschien gaan beginnen met de afslank shakes , maar wanneer moet ik die nemen ? Ik heb het liever niet als tussendoortje , want daar ben ik mee aan het stoppen. De enige tussendoortjes zijn fruit voor mij en op zaterdag is mijn soort sas dag , want dan mag ik snoepen s'avonds van mezelf.. en hebben jullie nog enige tips qua voeding ?

je kan juist beter tussendoortjes nemen, door om de paar uur te eten hou je je stofwisseling op gang...
beter meer kleine maaltijden dan paar hele grote

Heb het vandaag gekocht ga het uitproberen.

Terug
Naar boven