Pebbles9
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 26%
Vanaf Oktober 2010 zijn mijn vriend en ik gaan trainen en dat doen we 3x per week (ma wo vr). Destijds deed ik nog niet veel aan mijn voedingspatroon, maar aangezien we in Mei strak op vakantie willen verschijnen let ik nu ook op mijn voeding.
Mijn probleem ligt vooral op de buik, billen en benen zones. Ik heb van mezelf al flinke schouders en dat is door de krachttraining al flink erger geworden en vind het qua grootte wel goed zo.. (ik wil er ook niet bijlopen als een manvrouw ;-))..
Hebben jullie nog tips voor verminderen van vet, maar dat ik toch strakker in mijn vel kom te zitten zonder eruit te zien als een bodybuilder ;-)
Mijn voedingsschema is nu:
9.30 uur
1x beker Brinta of 1x volkorenboterham met kipfilet
12.00 uur
4x volkorenbrood met 30+ kaas en halva Jam
14.00 uur
1x appel of banaan
16.00 uur
1x kop cup a soup (kip, groente of champignons)
18.30 uur
Gewone maaltijd (mijn moeder probeert wel rekening te houden wat betreft vetten)
20.00 uur
1x biogarde (soms met beschuitje) en fruit
Verder loop ik voor mijn werk de hele dag, want werk in een winkel. Daarnaast drink ik veel thee, water, vruchtensap en héél soms een glas cola light (bij behoefte aan iets zoets). Hebben jullie nog tips voor tussendoortjes zodat het niet te eentonig wordt??
Tijdens de training doe ik:
20 min crosstrainer
20 min fietsen/20 min roeien
1 uur kracht (benen, armen, schouders)
20 min crosstrainer
20 min fietsen
Mijn probleem ligt vooral op de buik, billen en benen zones. Ik heb van mezelf al flinke schouders en dat is door de krachttraining al flink erger geworden en vind het qua grootte wel goed zo.. (ik wil er ook niet bijlopen als een manvrouw ;-))..
Hebben jullie nog tips voor verminderen van vet, maar dat ik toch strakker in mijn vel kom te zitten zonder eruit te zien als een bodybuilder ;-)
Mijn voedingsschema is nu:
9.30 uur
1x beker Brinta of 1x volkorenboterham met kipfilet
12.00 uur
4x volkorenbrood met 30+ kaas en halva Jam
14.00 uur
1x appel of banaan
16.00 uur
1x kop cup a soup (kip, groente of champignons)
18.30 uur
Gewone maaltijd (mijn moeder probeert wel rekening te houden wat betreft vetten)
20.00 uur
1x biogarde (soms met beschuitje) en fruit
Verder loop ik voor mijn werk de hele dag, want werk in een winkel. Daarnaast drink ik veel thee, water, vruchtensap en héél soms een glas cola light (bij behoefte aan iets zoets). Hebben jullie nog tips voor tussendoortjes zodat het niet te eentonig wordt??
Tijdens de training doe ik:
20 min crosstrainer
20 min fietsen/20 min roeien
1 uur kracht (benen, armen, schouders)
20 min crosstrainer
20 min fietsen

hihi Ik lust eigenlijk alleen witvis (kabbeljauw etc) dus tonijn is geen handig ingredient..
)