Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Nee hoor, ik heb je foto gezien.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hebben jullie dat soms niet dat als je uitgaat , dat het je opvalt dat mooie vrouwen vaak verkeren met zo een lelijk of nerdachtig iemand!
Ik ken echt een prachtig meisje en vroeg haar is zonder dat haar vriend erbij was natuurlijk van waarom ze eigenlijk op hem was gevallen dat ze toch een veel mooier iemand kon krijgen?
En ze antwoordde van zie: ik heb nu iemand die ik kan vertrouwen en die niet enkel met zichzelf bezig is, heb geen knap iemand van doen die enkel denkt dat hij alle vrouwen kan krijgen enz....
Vrouwen hé dus makkers ni te neig de macho uithangen hé bij het uitgaan ;-) hehe.
Wat vinden jullie is het jullie ook al opgevallen of.... geef maar jullie mening....
Voor sommigen onder jullie... voel je nu niet aangevallen ofzo hé![]()

)geef er een kus op mss veranderd ie in een prinsTopic kan ik tonen als je wilt, maar plaatje werkt niet meer (is in een kikker veranderd)

tongzoen mss?
Je ziet wel knappe meiden met lelijke gasten maar geen knappe gasten met lelijke meiden. That's nature baby, learn to love it!
Ik dacht dat nerds sociaal zwak waren en helemaal niet uitgingen, itt tot de voorbeelden hier.
Tegenwoordig noemen ze al iemand met een bril al een 'nerd'. Dat ik een bril draag is louter toeval!![]()

vroeg of laat dumpen die wijven die nerd toch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
O'RLY ?