AndroidHealthClinic

Al opgevallen tijdens het uitgaan, mooie vrouwen vallen op nerds :)

Dit topic is te erg geworden!

dark aeons kun je verslaan met jojimbo ;) ff wat geld neer gooien en kaar! heb hem helemaal 100% uitgespeeld chocobo racing heeft me wel een controller gekost
en op de thunderplains ok bijna dat je die donderflitsen 100x ofzo moet ontwijken..

Not cool enough!!!
Zanmato is voor naabs!
ohja, die donderflitsen, te erg gewoon!

@lauw: dat werkt enkel voor de eerste 4 aeons, omdat zij enkel 1 character per keer kunnen doden (tenzij ze een overdrive hebben, maar daarvoor heb je je aeons voor)
Dark bahamut, jojimo, anima....daar gaat ge veel problemen mee hebben en zonder de celestial wepons/break damage limit etc kunt je ze niet verslaan naar mijn weten.

Maar wie weet wat voor veranderingen er nu zijn gebeurd. In de eerste jaar zei iedereen dat je break hp limit nodig hebt om de gevechten tegen dark aeons te vergemakkelijken. 2 jaar later was Break hp limit eigenlijk slecht. Gaf veel meer nadelen dan voordelen. Nu 5-6 jaar later...? ? ?
Moet je maar gamefaqs.com checken. Genoeg duidelijke info om alles uit een spel te halen.
Maar dan ben je 500+ uren bezig en dat is niet voor iedereen weggelegd (enkel voor "ex-nerds" als ik :o)

Ja, is mij zeker opgevallen.

Goed voorbeeld is iemand die vlakbij mij hier in de buurt woont. Jongen met typische "nerd look": acné, brilletje met ronde glazen, amper model in z'n haar, absoluut niet mode bewust, ecto etc. etc. maar wel een relatie hebben met een bloedmooie meid! Wat die jongen wel mee heeft is z'n vlotte babbel. Hij speelt zo op mensen in dat iedereen 'm wel mag en hij heeft daarom wel een best groot sociaal netwerk.

Misschien doen die meiden het er expres om. Met een "nerd" nemen om andere jongens, die denken dat ze veel "meer" zijn dan die nerd, jaloers te maken.

lijkt me niet, dat vink wel heel veel moeite om iemand jaloers te maken...nken met een lelijke kerel om de rest jaloers te maken...dat gaat denk ik zelfs een meid te ver:D

dit zijn zeker mooie wijfen maar die weinig geld verdienen of iets dergelijks ? het lijkt mij dat vrouwen die prima voor zich zelf kunnen zorgen eerder voor een knappe/lekkere gespierde gezond man kiezen dan voor een ****ing nerd.

dit zijn zeker mooie wijfen maar die weinig geld verdienen of iets dergelijks ? het lijkt mij dat vrouwen die prima voor zich zelf kunnen zorgen eerder voor een knappe/lekkere gespierde gezond man kiezen dan voor een ****ing nerd.

???

Bodybuilders zijn lelijk, en mannetjes met een knappe babyfaceje zijn dun.

???

Bodybuilders zijn lelijk, en mannetjes met een knappe babyfaceje zijn dun.

er zullen ook wel mannen zijn die gewoon breed zijn ( en dus niet uber vasculair en huge ofzo) EN die een knappe kop hebben EN een dikke baan zoals advocaat of iets dergelijks.................... dan heb je dus iemand MET status, iemand die je KAN beschermen en iemand die er GOED uitziet.....

als je har dan ook nog het vertrouwen geeft dat je voor haar kinderen zult zorgen op zowel een financiele manier als op een vertrouwenswaardige manier ( **** YOU Darwin) dan is het kassa..........

mijn kop is niet lelijk maar mijn lichaam wel. dus...

Ik speel pokémon op mijn nds. Wel niet op publieke plaatsen, voel ik me erg gay dan.

Doe ik ook gewoon:o.
Hier gaan de mooie wyfen ok met de gasten die het meesten te zeggen hebben in een groep die zich veel meenen maja ook wel paar nerds die mooi wyfun hebben.

Hij heeft het over de afschuwelijke gevolgen van de alpha male mentality binnen een mannen groep, maar dat nerds af en toe ook geile wijven hebben oid???

Ik ben ook de alpha, maar dan de erkende.:o Maar dan wel de alpha van de "nerds". Telt dat ook?:p

Terug
Naar boven