Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dark aeons kun je verslaan met jojimboff wat geld neer gooien en kaar! heb hem helemaal 100% uitgespeeld chocobo racing heeft me wel een controller gekost
en op de thunderplains ok bijna dat je die donderflitsen 100x ofzo moet ontwijken..
)lol, 1 iemand geeft toe dat ie spelletjes speelt, en iedereen komt los![]()

hehe idd, wie maakt et topic: "wie zijn hier allemaal ex-nerds?"![]()

Ja, is mij zeker opgevallen.
Goed voorbeeld is iemand die vlakbij mij hier in de buurt woont. Jongen met typische "nerd look": acné, brilletje met ronde glazen, amper model in z'n haar, absoluut niet mode bewust, ecto etc. etc. maar wel een relatie hebben met een bloedmooie meid! Wat die jongen wel mee heeft is z'n vlotte babbel. Hij speelt zo op mensen in dat iedereen 'm wel mag en hij heeft daarom wel een best groot sociaal netwerk.
Misschien doen die meiden het er expres om. Met een "nerd" nemen om andere jongens, die denken dat ze veel "meer" zijn dan die nerd, jaloers te maken.

dit zijn zeker mooie wijfen maar die weinig geld verdienen of iets dergelijks ? het lijkt mij dat vrouwen die prima voor zich zelf kunnen zorgen eerder voor een knappe/lekkere gespierde gezond man kiezen dan voor een ****ing nerd.

Bodybuilders zijn lelijk, en mannetjes met een knappe babyfaceje zijn dun.
Ik speel pokémon op mijn nds. Wel niet op publieke plaatsen, voel ik me erg gay dan.
.Doe ik ook gewoon.
Hier gaan de mooie wyfen ok met de gasten die het meesten te zeggen hebben in een groep die zich veel meenen maja ook wel paar nerds die mooi wyfun hebben.
Hij heeft het over de afschuwelijke gevolgen van de alpha male mentality binnen een mannen groep, maar dat nerds af en toe ook geile wijven hebben oidProbeer 'es te typen zonder accent, ik snap er de ballen van.

Hij heeft het over de afschuwelijke gevolgen van de alpha male mentality binnen een mannen groep, maar dat nerds af en toe ook geile wijven hebben oid![]()
Maar dan wel de alpha van de "nerds". Telt dat ook?