XXL Nutrition

Al opgevallen tijdens het uitgaan, mooie vrouwen vallen op nerds :)

Heb je em al uitgespeeld ze gaan niet knallen op het eind :mad:

inderdaad! :mad:
man man man, als ik die Tidus was geweest dan had ik het hele spel door liggen batsen met Yuna. En met Lulu. En Auron mag me rimmen. En Wakka mag het filmen voor op youtube.

ff een übernerdy vraag voor de ff10 kenners. Hoe versla ik in godsnaam de dark aeons aan het einde van het spel!? :(

man man man, als ik die Tidus was geweest dan had ik het hele spel door liggen batsen met Yuna. En met Lulu. En Auron mag me rimmen. En Wakka mag het filmen voor op youtube.

ff een übernerdy vraag voor de ff10 kenners. Hoe versla ik in godsnaam de dark aeons aan het einde van het spel!? :(

Je moet ergens zo'n ruimte met een zwaard zoeken, daarmee kan je hem verslaan.

****, dit was mijn 5000ste post, wat een k*tpost:roflol:

Je moet kanker sterk worden met je poppetjes, celestial weapons halen of andere wapens met "break damage limit", kun je meer dan 9999 schade per keer doen.

Godver ik heb ook nog een save game met 400 uur oid, ik voel me triest:o.

dude.... ik speel Final Fantasy deel 10 EN deel 10-2 op mn PS2.
Ik ben zo een uur of wat zoet met het verslaan van allerlei enorm suffe fantasiebeesten om één of andere stomme prinses te redden... :o
En upgraden dat doe ik ook vaak. Upgraden is de meest suffe nerdy bezigheid die er bestaat. Je weet wel, 4 uur lang gamen en monsters verslaan zodat je je hoofdkarakter een Attack van +12 krijgt (ipv +11) en zodat zijn wapen met een suffe naam (Holy Sword of Flaming Spirits en dat soort onzin) ge-upgrade wordt tot zoiets als de Unholy Sword of Flaming Spirits :rolleyes:

ach ja, lekker ****ing boeiend. :)

Final Fantasy 10. 3 keer uitgespeeld, 1x alle sidequest erbij. Total playing time: 500+ uren.

Kan het nog nerdier ?

Godver ik heb ook nog een save game met 400 uur oid, ik voel me triest

:o

Celestial wepon, break damage limit, ...
Jup, jij weet het :thumb:
Penance's ass al gekickt ?

ff een übernerdy vraag voor de ff10 kenners. Hoe versla ik in godsnaam de dark aeons aan het einde van het spel!?

We gaan ondertussen zwaar off-topic, maar de eerste 4 DA kan je al verslaan als je minimum al 2 auto-phoenix down 'insteekt' in je armor. Ook is het handig dat je redelijk veel damage doet, want je kan maximum 99 phoenix downs gebruiken in een gevecht. Ook moet je je eigen aeons opofferen als de DarkAeon een overdrive wilt doen, anders overleef je het niet.

Met eerste 4 bedoel ik valefor, ifrit, shiva en ixion.

Jezus, 3-4 jaar geleden en dan nog kan ik er niet over zwijgen...

Laatst bewerkt:
Na 100 uur had ik geen zin meer om het grid te maxen. Had wel iets van de eerste 4 DA's verslagen.

Heeft iemand weleens die chocobo quest uitgehaald voor dat wapen van Tidus? :D

:eek:

ik kreeg een roidrage omdat ik telkens net zo'n ballon miste, wilde bijna met controllers gaan smijten enzo. Heb die chocobo race sindsdien nooit meer gedaan. Ik had dan ook wel een break damage limit wapen voor Tidus maar die had er ook firestrike op, lekker nutteloos tegen dark ifrit :D

:eek:

ik kreeg een roidrage omdat ik telkens net zo'n ballon miste, wilde bijna met controllers gaan smijten enzo. Heb die chocobo race sindsdien nooit meer gedaan. Ik had dan ook wel een break damage limit wapen voor Tidus maar die had er ook firestrike op, lekker nutteloos tegen dark ifrit :D

Ik kreeg eerder een roidrage voor die 'butterfly' game. Was dacht ik voor een crest of sigil voor lulu's/kimahri's wapen.

Ik kreeg eerder een roidrage voor die 'butterfly' game. Was dacht ik voor een crest of sigil voor lulu's/kimahri's wapen.

Kimahri. Maar die is toch nutteloos op het einde :D (en op het begin eigenlijk ook, tenzij je expres de sphere grid niet gebruikt).

Kimahri. Maar die is toch nutteloos op het einde :D (en op het begin eigenlijk ook, tenzij je expres de sphere grid niet gebruikt).

Ja, maar ik dacht dat als je je alle wapens upgegrade hebt, de aeons ook een break damage limit kregen.
De wapens waren gelinkt met de aeons als ik me niet vergis.
Dat was een reden, ander reden is dat ik m'n games altijd voor 100% uistpeel. Toen dan, nu niet meer.

hahahaha, dat meen je niet.....

het topic gaat van "mooie vrouwen met nerds" naar "hoe kom ik een level hoger"

:D

dark aeons kun je verslaan met jojimbo ;) ff wat geld neer gooien en kaar! heb hem helemaal 100% uitgespeeld chocobo racing heeft me wel een controller gekost
en op de thunderplains ok bijna dat je die donderflitsen 100x ofzo moet ontwijken..

proberen jullie nu mooie vrouwen te versieren of wat ???

ze zijn aan et kijken wie de ergste nerd is, DUS wie de lekkerste dame kan palen... waar et topic over gaat dus ;)

lol, 1 iemand geeft toe dat ie spelletjes speelt, en iedereen komt los :p

bullshit... bodybuilders kunnen gewoon niet dansen :P:P:P:D:D:D:D

skinny mannetjes wat jullie nerdjes vinden kunnen gewoon beter dansen...

ik heb geen problemen met de dames... mwa, dan bennik maar een nerd..

en wat is per defenitie een nerd???

Terug
Naar boven