Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wie weet...
absoluut niets mis mee! je moet toch trots zijn op degene waar je naast loopt (A) haha 
Ik speel pokémon op mijn nds. Wel niet op publieke plaatsen, voel ik me erg gay dan.bij ons op school zit een nerd die heeft ook echt zon kop als een nerd en zon brilletje erbij en gaat hij in de pauzes met een game boy spelen.(kerel is 18 )
![]()
Ik speel pokémon op mijn nds. Wel niet op publieke plaatsen, voel ik me erg gay dan.
hm tja... ik ben niet zo van de computerspelletjeszo nutteloze bezigheid :|
![]()

ik speel tekken , gta , dragonball Z op me psp maar niet op sgool.

Ik speel pokémon op mijn nds. Wel niet op publieke plaatsen, voel ik me erg gay dan.
ik heb gehoord dat mannen voor vluggertjes liever knappe mannen kiezen maar voor vaste relatie iets minder en meer belang hechten aan status. Enerzijds voor het geld en anderzijds omdat de kans dat de man minder zou bedriegen groter is.
(door ervaring leert men
)ehh mannen? of bedoel je vrouwen..of?
Als ik een relatie wil beginnen met iemand kijk ik uiteraard ook naar de status ja...
ze zeggen:"een knappe vent heb je nooit voor jou alleen"
maar ach, andersom zou het dan toch ook gelden? en een vrouw kan een man uiteraard ook bedriegen.
maar zowiezo...je begint toch geen relatie met iemand die je al niet voor 100% vertrouwt(door ervaring leert men
)

dude.... ik speel Final Fantasy deel 10 EN deel 10-2 op mn PS2.
Ik ben zo een uur of wat zoet met het verslaan van allerlei enorm suffe fantasiebeesten om één of andere stomme prinses te redden...
En upgraden dat doe ik ook vaak. Upgraden is de meest suffe nerdy bezigheid die er bestaat. Je weet wel, 4 uur lang gamen en monsters verslaan zodat je je hoofdkarakter een Attack van +12 krijgt (ipv +11) en zodat zijn wapen met een suffe naam (Holy Sword of Flaming Spirits en dat soort onzin) ge-upgrade wordt tot zoiets als de Unholy Sword of Flaming Spirits
ach ja, lekker ****ing boeiend.![]()

dude.... ik speel Final Fantasy deel 10 EN deel 10-2 op mn PS2.
Ik ben zo een uur of wat zoet met het verslaan van allerlei enorm suffe fantasiebeesten om één of andere stomme prinses te redden...
En upgraden dat doe ik ook vaak. Upgraden is de meest suffe nerdy bezigheid die er bestaat. Je weet wel, 4 uur lang gamen en monsters verslaan zodat je je hoofdkarakter een Attack van +12 krijgt (ipv +11) en zodat zijn wapen met een suffe naam (Holy Sword of Flaming Spirits en dat soort onzin) ge-upgrade wordt tot zoiets als de Unholy Sword of Flaming Spirits
ach ja, lekker ****ing boeiend.![]()