XXL Nutrition

Al opgevallen tijdens het uitgaan, mooie vrouwen vallen op nerds :)

Het valt mij juist op dat vrouwen vaak rondlopen met ecto's met een IQ van rond de 10

en wat versta je dan onder nerds? :p

haha oke oke...
hm tja...lijkt me nou niet echt aantrekkelijk. misschien dat ie wel ontzettend knap is als ie eenmaal een jaar of 25 is? :p wie weet...
maar toch...geef mij maar een mooi gezichtje,lekker wat spieren en dan oook nog intelligentie :) absoluut niets mis mee! je moet toch trots zijn op degene waar je naast loopt (A) haha :)

hm tja... ik ben niet zo van de computerspelletjes ;) zo nutteloze bezigheid :| :p

ik heb gehoord dat mannen voor vluggertjes liever knappe mannen kiezen maar voor vaste relatie iets minder en meer belang hechten aan status. Enerzijds voor het geld en anderzijds omdat de kans dat de man minder zou bedriegen groter is.

EDIT: bedoelde dus vrouwen voor vluggertjes...
niet dat iemand deze edit ooit nog gaat lezen aangezien we 3 paginas verder zijn maar goed :)

Laatst bewerkt:
Ik speel pokémon op mijn nds. Wel niet op publieke plaatsen, voel ik me erg gay dan.

jaaaa pokemon! Achja dan heb je weer een gespreksonderwerp met kleine neefjes, hoewel ze tegenwoordig 12 jaar zijnde eerder de jumpmuzieksT op gaan :s

ik heb gehoord dat mannen voor vluggertjes liever knappe mannen kiezen maar voor vaste relatie iets minder en meer belang hechten aan status. Enerzijds voor het geld en anderzijds omdat de kans dat de man minder zou bedriegen groter is.

ehh mannen? of bedoel je vrouwen..of?
Als ik een relatie wil beginnen met iemand kijk ik uiteraard ook naar de status ja...

ze zeggen:"een knappe vent heb je nooit voor jou alleen"
maar ach, andersom zou het dan toch ook gelden? en een vrouw kan een man uiteraard ook bedriegen.
maar zowiezo...je begint toch geen relatie met iemand die je al niet voor 100% vertrouwt :cool: (door ervaring leert men ;) )

ehh mannen? of bedoel je vrouwen..of?
Als ik een relatie wil beginnen met iemand kijk ik uiteraard ook naar de status ja...

ze zeggen:"een knappe vent heb je nooit voor jou alleen"
maar ach, andersom zou het dan toch ook gelden? en een vrouw kan een man uiteraard ook bedriegen.
maar zowiezo...je begint toch geen relatie met iemand die je al niet voor 100% vertrouwt :cool: (door ervaring leert men ;) )

iemand die je al jaren vertrouwd kan ook zo in een keer niet meer te vertrouwen zijn dus daar kun je niks over zeggen.

Klopt helaas. zul je mij ook niet over horen... :)

Ik vertrouw iedereen, daarom maakt iedereen daar ook misbruik van.

Ik speel pokémon op mijn nds. Wel niet op publieke plaatsen, voel ik me erg gay dan.

dude.... ik speel Final Fantasy deel 10 EN deel 10-2 op mn PS2.
Ik ben zo een uur of wat zoet met het verslaan van allerlei enorm suffe fantasiebeesten om één of andere stomme prinses te redden... :o
En upgraden dat doe ik ook vaak. Upgraden is de meest suffe nerdy bezigheid die er bestaat. Je weet wel, 4 uur lang gamen en monsters verslaan zodat je je hoofdkarakter een Attack van +12 krijgt (ipv +11) en zodat zijn wapen met een suffe naam (Holy Sword of Flaming Spirits en dat soort onzin) ge-upgrade wordt tot zoiets als de Unholy Sword of Flaming Spirits :rolleyes:

ach ja, lekker ****ing boeiend. :)

Ik ben zo een uur of wat zoet met het verslaan van allerlei enorm suffe fantasiebeesten om één of andere stomme prinses te redden... :o
En upgraden dat doe ik ook vaak. Upgraden is de meest suffe nerdy bezigheid die er bestaat. Je weet wel, 4 uur lang gamen en monsters verslaan zodat je je hoofdkarakter een Attack van +12 krijgt (ipv +11) en zodat zijn wapen met een suffe naam (Holy Sword of Flaming Spirits en dat soort onzin) ge-upgrade wordt tot zoiets als de Unholy Sword of Flaming Spirits :rolleyes:

Heb je em al uitgespeeld ze gaan niet knallen op het eind :mad:

Is dat niet FF12. Wat een k*tspel was dat zeg.

Is dat niet FF12. Wat een k*tspel was dat zeg.

idd heb de moeite nie eens gedaan om hem uit te spelen heb 10 maar weer uit de kast getrokken zit tenminste een boeiend verhaal in en een mooie sidequest :)

Terug
Naar boven