Alainvs
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja naja als je in iedergeval die beweging maakt gaat het echt een stuk makkelijker. Dan heb je een hoop momentum. Ik denk dat die oefening mij ook wel moet lukken maar doe liever de MP.
Idd wat je zegt. Ben nu sinds ik stornglifts doe echt al 5 x net niet achterover gevallen haha. Moet mijn buikspieren flink aanspannen om voorover te blijven. Dus overheadpress is ook geen combo meer met squat. En met deadlift is het ook niet zo'n super combo als je echt overal het uiterste uit wilt halen. Maarja elke volgorde heeft zo zijn consequenties en gevolgen, positief en negatief!
Idd wat je zegt. Ben nu sinds ik stornglifts doe echt al 5 x net niet achterover gevallen haha. Moet mijn buikspieren flink aanspannen om voorover te blijven. Dus overheadpress is ook geen combo meer met squat. En met deadlift is het ook niet zo'n super combo als je echt overal het uiterste uit wilt halen. Maarja elke volgorde heeft zo zijn consequenties en gevolgen, positief en negatief!

.
.
.
. Morgen benen training! Niet te zwaar zoals afgelopen dinsdag. Ik wil eerst weer even 'opwarmen' om blessures te voorkomen.
) warming-up + 2x5x50 (kon meer maar mijn rug vond 't toch niet helemaal lekker).
dropset met EZ-bar: van bar+10Kg afgebouwd
. Er gaan vaak 3-5 trainingen progressief omhoog in gewicht en dan zak ik weer een stuk. Heeft wel geholpen met wat techniek bij sommige oefeningen. Ik zit zo weer op 85 Kg squat merk ik.
.