Fitness Seller

Alcohol, Drugs, Feestleven?

smokey juul

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik vroeg me af wie van het clubje bb'rs hier wel eens drinkt. Goed op stap gaat, in welke regelmaat, of andere ervaringen wilt delen. Ik zelf heb het drinken afgezworen, verdere drugs doe ik ook niet aan. Ik mis alcohol wel vaker eigenlijk. Maargoed je moet er iets voor over hebben, maar hoe slecht is het werkelijk? Hoevaak zondigd men hier? :p

sja ...van 1 avondje in weeks de beest uithangen zal je heus niet doodgaan hoor(tenzij je een overdosis drank en/of snoepjes neemt) mens moet ook n beetje leven:)
als je maar zorgt dat je voor het stappen je minimaal 5 keer gegeten hebt..ik ga nooit naar een club zonder een shake beker whey en een fles water in me achterbak:)

• Topic Starter Topic Starter
Maar sla je dan ook een aantal biertjes zodat je redelijk los komt?

neuh..dat niet...meestal 2 glaasjes goldstrike en 2 smirnoffjes/eristoff blue..en de rest van de avond cola light...ben vaak de lul dat ik moet rijden dus komende 3-5 uurtjes geen alcohol meer:)

enne...los ben ik al..ik klim zo het podium op/loop zo de dansvloer op of wat dan ook:)

Ik drink niet, ik gebruik geen drugs en ik ga zelden of nooit feesten. Ik ben maw een celibataire, saaie mens.

En trouwnes, sj, je hebt in de verkeerde sectie gepost.

Weekend is voor mij weekend, doordweeks ben ik fanatiek met bodybuilding..

Het is sinds 3 weken uit met m'n vriendin, sindsdien kan ik hem weer goed raken. Ach, ik ben afgelopen week weer vooruit gegaan dus wat boeit het.

T hoeveelste ****in topic over dit onderwerp is dit?

Korte samenvatting: doe wat je niet laten kunt.

Zolang de muziek goed is, geeft die me genoeg energie om uit mijn dakkie te gaan. Dan heb ik alcohol niet echt nodig. Een pilsie op zijn tijd is wel lekker. :)

Ik ga nog wel eens wat drinken met mn maten, zo eens in de maand. Maar ik zorg dat ik het niet al te gek laat maak. Genoeg slapen, en zorgen dat je je voeding op peil houdt.

Vroeger vond ik zelf dat ik na een avondje beesten de volgende ochtend gelijk wel een pizza verdiende. En de rest van de dag op broodjes bapao leven enzo. Maar dat is funest..

Alcohol: nee. Bevat veel calorieen die je ook weer moet verbranden. Ik denk dat tot 3 pilsjes op een avond niet echt kwaad kan, maar dat is wel 500 kcal per dag! Als je die niet verbrandt, ben je na een jaar 15 kilo aangekomen. Dus nee, bedankt.
Drugs: nee. Sporten voor je gezondheid en dat dan weer afbreken met drugs? Nee bedankt.
Feesten: nee. Op feesten wordt gerookt. Nee bedankt!
Roken: nee. Bah. Roken is dodelijk. Nee bedankt!

boerenkool zei:
Alcohol: nee. Bevat veel calorieen die je ook weer moet verbranden. Ik denk dat tot 3 pilsjes op een avond niet echt kwaad kan, maar dat is wel 500 kcal per dag! Als je die niet verbrandt, ben je na een jaar 15 kilo aangekomen. Dus nee, bedankt.
Drugs: nee. Sporten voor je gezondheid en dat dan weer afbreken met drugs? Nee bedankt.

nee bedankt!

Ik drink regelmatig een biertje. Vaak maar 1 half litertje op een door de weekse dag, soms eentje meer. Zaterdag ga ik sowieso helemaal los... Goed is het niet nee. :P

inmiddels al 10000 topic over dit onderwerp

ik ben saai , ik drink nooit

boerenkool zei:

:rolleyes: ook geen coïtus? want dan verbrand je meer dan 500 cal :rolleyes:
niet klaarkomen ook? want dan verlies je ook nog es 5 gram vocht ;)

yeah rite dat je zo disciplinair bent

en on topic, ik wou dat ik in nederland of amerika woonde, want daar hebben ze geen bier ;)

smokey juul zei:
Ik vroeg me af wie van het clubje bb'rs hier wel eens drinkt. Goed op stap gaat, in welke regelmaat, of andere ervaringen wilt delen. Ik zelf heb het drinken afgezworen, verdere drugs doe ik ook niet aan. Ik mis alcohol wel vaker eigenlijk. Maargoed je moet er iets voor over hebben, maar hoe slecht is het werkelijk? Hoevaak zondigd men hier? :p
In het topic: "wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?" zitten ze ondertussen aan page 45 zag ik, zegt dat genoeg? :)

Een échte bodybuilder zuipt door wanneer de rest al onder de tafel is. Milk is for babies en van eiwit word je ook allang niet meer groot.

Terug
Naar boven