AndroidHealthClinic

Alcohol en spieropbouw

ja die combo ken ik
halve fles wodka
1/5e uit een fles dropshot in 1 keer naar binnen klokken
en als afsluiter nog een of ander vaag amstel biertje naar binnen klokken
en daarna nog 10km naar huis proberen te fietsen

resultaat?
voorwiel krom
spatbord kapot
paar blauwe plekken
hoop kots
boze ouders

lol, herkenbaar...! in mijn linker knie zaten ook 2 gaatjes na afgelopen zaterdag :rolleyes:

kotsen is er gelukkig zelden bij, de keren dat zo was kwam meer door apfelkorn (of rauw eten zoals koude gehaktballe, koude foe yon hai)

alcohol kan een prima manier zijn om je stofwisseling weer op te jagen.
of je er ook spiermassa van behoud denk ik niet ;)

maar als je alleen wil afvallen en niets om spiermassa geeft kan het geen kwaad door de weeks strict te eten en je zaterdags vol te laten lopen.

of dit ook geld voor bier kan ik niet zeggen.
ik zou dan gewoon voor sterke drank gaan

lol, herkenbaar...! in mijn linker knie zaten ook 2 gaatjes na afgelopen zaterdag :rolleyes:

kotsen is er gelukkig zelden bij, de keren dat zo was kwam meer door apfelkorn (of rauw eten zoals koude gehaktballe, koude foe yon hai)
khad boerenkool gegeten, haha

Hebben jullie ook dat je de dag na het zuipe er veel droger bij staat,
je verliest wel wat massa(vocht) maar dus denk ook vocht uit je huid.

Tip:
Veel, heel veel water drinken d'r voor/na dan bijna nooit een kater.

Hebben jullie ook dat je de dag na het zuipe er veel droger bij staat,
je verliest wel wat massa(vocht) maar dus denk ook vocht uit je huid.

Tip:
Veel, heel veel water drinken d'r voor/na dan bijna nooit een kater.

Het gewichtsverlies dat ik heb is van het verloren, maar voor ik te bed ga vreet ik me vol en drink nog goed wat water. Minder last van een kater meestal :D

alcohol kan een prima manier zijn om je stofwisseling weer op te jagen.
of je er ook spiermassa van behoud denk ik niet ;)

maar als je alleen wil afvallen en niets om spiermassa geeft kan het geen kwaad door de weeks strict te eten en je zaterdags vol te laten lopen.

of dit ook geld voor bier kan ik niet zeggen.
ik zou dan gewoon voor sterke drank gaan

Zoals gezegd gainen er ook mensen die ook genoeg zuipen. Wat minder hard, maar het is onzin dat je door je 's weekends je vol te laten lopen niet kunt gainen. Dat is persoon afhankelijk.

Drink zelf regelmatig. Ga eigenlijk nooit helemaal door tot het naadje. Meestal 2xper week stuk of 5 glaasjes. Ga nog steeds goed vooruit, maar geloof ook wel dat ik misschien harder zou gaan zonder alcohol.
Eens in de 2/3 maanden keertje doorzakken lijkt mij geen probleem :)

Vind mezelf er altijd bagger uitzien de dag nadat ik weg ben geweest :D Aders die je normaal zag zijn bij mij dan verdwenen. Op het moment dat ik alcohol drink ben ik wel vasculairder ja.

hoe zit het met blowen? Negatief voor massa opbouwen of niet?

als je maar niet té veel drinkt zit het wel goed toch:D

gewoon bier zal niet zo heel veel kwaad kunnen.
Maar ik denk dat het vooral de donkere bieren zijn waar het kwaad inzit
maar deze zijn dan weer overheerlijk.
dus kiezen is verliezen
en ik kies voor ne goeie donkere Grimbergen

gewoon bier zal niet zo heel veel kwaad kunnen.
Maar ik denk dat het vooral de donkere bieren zijn waar het kwaad inzit
maar deze zijn dan weer overheerlijk.
dus kiezen is verliezen
en ik kies voor ne goeie donkere Grimbergen
Wat maakt het verschil tussen een gewoon potje bier en een donkere ten opzichte van spieropbouw? Waarom zit daar meer kwaad in?

Ik begrijp dat een donkere meer alcohol bevat, maar geef mij 3 donkere biertjes en ik lig onder de tafel. Terwijl ik van een 'gewoon' biertje er met gemak 15 achterover tik.

Alcohol is en bloedverdunner wat dus een betere pomp betekent

:D

Ik train daarom ook altijd met een Freddy-tank op mijn rug. En ik moet flink doorzuigen aan het rietje, want als ik bij mijn zwakke chinups aankom moet de tank minstens 3/4 leeg zijn.

Alcohol is puur vergif :D.. feit! Alcohol is wel een lekkere drug en degene die het hardste roepen hoeveel ze wel niet zuipen liggen meestal ook het eerst onder de tafel... Ikzelf doe het rustig aan voorlopig.

ja die combo ken ik
halve fles wodka
1/5e uit een fles dropshot in 1 keer naar binnen klokken
en als afsluiter nog een of ander vaag amstel biertje naar binnen klokken
en daarna nog 10km naar huis proberen te fietsen

resultaat?
voorwiel krom
spatbord kapot
paar blauwe plekken
hoop kots
boze ouders

Amstel malt? :D

Ach het is kerst en daar hoort onder het uit eten ook bier bij en veel ook. Met deze dagen hoef je niet zo nauw te kijken vind ik. Lekker eten en af en toe een biertje :D

Alcohol is leuk en aardig, maar als je deze 'sport' serieus neemt, doe je er heel goed aan om het links te laten liggen.

Terug
Naar boven