AndroidHealthClinic

Alcohol - spiergroei

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm, ik drink best veel, 1 of 2 keer per maand goed feest (multigroove 2 feb had ik 9/10 liter bier op..).. maar echt helemaal naar de klote zoals jij beschrijft ben ik nooit.. weet niet of jij zoals Kale zegt er dan maar een paar pillen en wat speed bij gooit om het tot 8sogges uit te houden maar dat neem ik dan nog net niet:P

Ow en met oud en nieuw was ik zo lam dat ik me knieschijf had gebroken en de dag erna pas achter kwam (weer nuchter) omdat ik niet meer kon lopen toen ik wilde opstaan???.. vraag me niet hoe die was gebroken, want dat weet ik niet meer.. mr was behoorlijk dronken dus;)

Maar zoals ik hier lees heeft het voor de meesten weinig invloed op prestaties, en dat is wat ik wilde weten! Wat ik wel zal doen ik wat minder vaak en wat minder veel drinken nu ik beter weet wat er exact gebeurt.

prima tot 8 uur vol te houden puur en alleen op drank ;)

• Topic Starter Topic Starter
Knieschijf gebroken en toch nog kunnen bewegen, zelfs compleet strontzat lijkt me dat sterk ???

het schijfje is letterlijk in 2/3 en 1/3 gebroken, maar had geluk gehad dat mijn pezen boven en onder nog vast zaten aan het grootste deel, zodoende heb ik maar 4 weekjes in gips gemoeten en kon ik direct weer belasten daarna (zit al bijna weer op mijn oude niveau met squatten en deadliften). heb daarom ook bijna geen pijn gehad o.i.d. alleen beetje last..

Ik krijg dorst van dit topic :D

maar echt een zware kater heb ik eigenlijk nooit... , zolang ik tenminste lang genoeg kan uitslapen, door de week op stap gaan tot 3-4 uur en dan om 8u terug gaan werken is toch niet alles...

sterke verhalen me dunkt, ik denk dat, moest je elke vooruitgang zo specifiek mogelijk bijhouden, en je gaat eens doorzakken, dat je wel wat verschil merkt, als je je vooruitgang bekijkt op wekelijkse/maandelijkse basis, dat het niet veel verschil geeft, denk ik toch, wat niet wegneemt dat ik al meer of 3 jaar van dat goudkleurig gerstenat afgebleven ben :D

Geld dit ook met het gebruik van alcohol met creatine?
want ik gebruik creatine maar is het dan ook niet erg dat ik op een zaterdag avond ff goed doorzak?
want de rest van de week houd ik me goed aan voeding en rust en zowiezo geen alcohol door de weeks.....

dat word voor mij een vertaler opzoeken denk ik:P mijn engels is niet tiptop;)

Nice bump.

Constant trainen, op je eten letten en eigenlijk leven om te trainen is een stress situatie voor je lichaam. (= meer cortisol). Af en toe eens doorzakken en eens goe in de gin vliegen kan eens deugd doen.
Gewoon de dag nadien zorgen dat je goed eet (hoog in eiwitten), hydraterende sportdrank drinken en een tab multivitaminen extra nemen.

Verder kon ik volgende vinden:
Alcohol induceert het enzym CYP2e1 uit de CYP-p450-iso-enzymen in de lever. Door veel alcohol te drinken bouw je een tolerantie op, omdat je meer van dat enzym hebt. Je breekt dus sneller alcohol af dan iemand die nooit alcohol drinkt.
Pyrazool (in watermeloenpitten) staat erom bekend het enzym dat alcohol afbreekt te induceren. Wil je dat alcohol sneller wordt afgebroken? Zuip veel of eet geweldig veel watermeloenen :-)

dus als ik het begrijp gewoon goed eten voor dat je weg gaat en als je terug komt van het doorzakken gewoon nog ff wat eten en water drinken??

Creatine is illegaal. Hoe kan je nog bij de mariniers zitten als je crea gebruikt??

stiekem mag alles

sinds kort is alcohol ook verbannen voor mensen die bij defensie werken:sad:

ik geloof dat gebruik van bier in afganistan gstraft wordt door de locals d.m.v stenigen!

Nou ik wens je succes! 8 weken naar de klote gaan!! maar beter ga je niet naar korps commando troepen maar naar de marinierss!!:cool:

mariniers zijn mietjes :D leuke promotiefilmpjes maar het echte werk zit bij het KorpsCommando's ;)

Beetje jammer dat zon aankomende pleun dat zegt haha!
nee elk onderdeel van defensie heeft iets speciaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven