- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gelukkig wel!
En was dat ondanks, of dankzij hij zo vaak en zo veel ging drinken met zijn maten ?![]()

Wat heb je met hem gedaan? Beetje rattengif in het eten?

Ik drink misschien 2 á 3x per jaar bij speciale gelegenheden (lekker uit eten bijv.) wat glaasjes goede wijn. Voor de rest heb ik de schurft aan alcohol, dit heeft dan niks te maken met een religie maar meer ook met mijn ervaring in mijn familie + dat ik er hierdoor zelf niet goed tegen kan.
In mijn ogen is alcohol 1 van de zwaarste harddrugs die er is en vind ik persoonlijk dat ze strenger mogen zijn tegen jongeren die zich echt ladderzat zuipen in het weekend en die al beginnen op jonge leeftijd. (Ik kan er over mee praten...en kreeg gemakkelijk drank mee toen ik 12/13 was). Overigens denk ik echt dat alcohol ook veel schade toebrengt aan je lichaam, laatst zag ik nog een documentaire over alcoholstudies. Toen werden er ook foto's gemaakt van de hersenen van een 14 jarige* die al een tijdje paar biertjes dronk in het weekend en een 14 jarige* die nooit dronk. Je zag heel duidelijk (schrikbarend) verschil.
Ik denk wel dat als je volledig voor dbb gaat dat alcohol geen vriend is, maar goed af en toe zou vast geen kwaad kunnen. Ach ja..alles met mate he?
* ong. rond die leeftijd.

Ik hoorde dat ze alleen wou trouwen met echte mannen![]()

aha, daar ben jij er vast 1 van. Want echte mannen maken zulke opmerkingen of niet dan![]()

Ik voel me...gevleid
maar helaas...ik val niet op jongens met een shoefetisch![]()
![]()

Ik voel me...gevleid
maar helaas...ik val niet op jongens met een shoefetisch![]()
![]()

Oké jammer.
Maar ik ben alweer afgeknapt, want ik val niet op meisjes die fetisj niet kunnen schrijven![]()
Oké jammer.
Maar ik ben alweer afgeknapt, want ik val niet op meisjes die fetisj niet kunnen schrijven![]()
Dat is net zoiets als zeggen: "Ik neem ontslag!!", vlak nadat je door je baas de deur gewezen bent.