XXL Nutrition

alcohol vrij leven?

• Topic Starter Topic Starter
shoefetisj is iets te groot uitgedrukt.
maar ik vind het wel belangrijk om leuke schoenen te hebben.
Wil niet op afgetrapte gympies lopen.

Want? Dat heb je nodig om te compenseren voor iets? Weetje hoe veel karakter afgetrapte schoenen hebben.

Want? Dat heb je nodig om te compenseren voor iets? Weetje hoe veel karakter afgetrapte schoenen hebben.

waarom loop jij constant wijs te doen hier?
Jij vind het belangrijk om een internet status te hebben, en ik vind het belangrijk om netjes en verzorgd door het leven te gaan;)

waarom loop jij constant wijs te doen hier?
Jij vind het belangrijk om een internet status te hebben, en ik vind het belangrijk om netjes en verzorgd door het leven te gaan;)

Het verschil is dat ik draag wat ik zelf wil. Dat ik niet verzorgd door het leven ga is een beetje kort door de bocht, ik maak me alleen niet zo druk. Je handtekening geeft ook wel een duidelijk beeld over jou inclusief je Dragon Ball Z plaatje. Kom op man word volwassen. Maak je niet zo snel druk over dingen en een meid houd evenveel van je of je nou wel of niet nieuwe sneakers hebt ;)

Onverzorgd is weer een heel ander onderwerp dat heeft niks te maken met oude sneakers ;) Durf te leven en niet een perfect wiggertje te zijn.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Maar on topic maar weer.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Dat is een moeilijke hoor, moet ik maar een nachtje over slapen :scratch:

Mooi portret ben jij!
Hij heeft er gewoon zelf voor gekozen, je begrijpt dat ik natuurlijk wel over een grote overtuigingskracht beschik :D

ik zie nu dit voor me.

225px-we_can_do_it.jpg

Het verschil is dat ik draag wat ik zelf wil. Dat ik niet verzorgd door het leven ga is een beetje kort door de bocht, ik maak me alleen niet zo druk. Je handtekening geeft ook wel een duidelijk beeld over jou inclusief je Dragon Ball Z plaatje. Kom op man word volwassen. Maak je niet zo snel druk over dingen en een meid houd evenveel van je of je nou wel of niet nieuwe sneakers hebt ;)

Onverzorgd is weer een heel ander onderwerp dat heeft niks te maken met oude sneakers ;) Durf te leven en niet een perfect wiggertje te zijn.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Maar on topic maar weer.

Kijk jij snapt het niet, tuurlijk je mag dragen wat je wilt. Daar geef ik je groot gelijk in, en daar gaat het ook helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om gave sneakers te hebben.. so be it. En ik doe het voor niemand anders dan voor mezelf;) En wat heeft mijn signature ermee te maken? omdat ik graag hiphop luister ben ik een wigger? Beetje kort door de bocht of niet?

En dude, dit is internet... als ik daar een DBZ plaatje wil hebben, dan mag ik dat zelf weten. Het zegt toch niet dat ik nu nog steeds DBZ kijk. Ik keek het vroeger gewoon.. punt uit.
Internet is not serious bussiness man.
En ik durf te wedden dat ik in mijn ontwikkeling al een stuk verder ben dan jij, getuige je afkrakende posts op mensen over internet.
Maar nu zal ik wel fout zitten, want stoer doen over internet is wel gangster!

zo verder met leven zonder alcohol;

Moet kunnen, zo doe ik het ook;)

Kijk jij snapt het niet, tuurlijk je mag dragen wat je wilt. Daar geef ik je groot gelijk in, en daar gaat het ook helemaal niet om. Ik vind het gewoon leuk om gave sneakers te hebben.. so be it. En ik doe het voor niemand anders dan voor mezelf;) En wat heeft mijn signature ermee te maken? omdat ik graag hiphop luister ben ik een wigger? Beetje kort door de bocht of niet?

En dude, dit is internet... als ik daar een DBZ plaatje wil hebben, dan mag ik dat zelf weten. Het zegt toch niet dat ik nu nog steeds DBZ kijk. Ik keek het vroeger gewoon.. punt uit.
Internet is not serious bussiness man.
En ik durf te wedden dat ik in mijn ontwikkeling al een stuk verder ben dan jij, getuige je afkrakende posts op mensen over internet.
Maar nu zal ik wel fout zitten, want stoer doen over internet is wel gangster!

zo verder met leven zonder alcohol;

Moet kunnen, zo doe ik het ook;)

Ik ben in de verste verte geen gangster noch hou ik mij bezig met hip hop. Maar of jij verder bent in je ontwikkeling valt te betwijfelen, waarschijnlijk woon je nog bij mama thuis en doe je nog gewoon netjes je school.

De 1 vreet wel eens bij de mac en ik drink wel eens een biertje. Moet kunnen vind ik.

Vergeet niet af en toe nog te genieten in het leven..
Als jij het in het weekend net zo gezellig heb zonder alcohol als met alcohol dan weet ik totaal geen reden om door te gaan met drinken..
Maar als jij zonder alcohol een dooie vogel ben in de kroeg en irriteert aan iedereen die dronken is, zou ik lekker blijven drinken en genieten.

Ik ben in de verste verte geen gangster noch hou ik mij bezig met hip hop. Maar of jij verder bent in je ontwikkeling valt te betwijfelen, waarschijnlijk woon je nog bij mama thuis en doe je nog gewoon netjes je school.

Ik doe gewoon netjes school ja, is daar iets mis mee?
Studeren moet ook gebeuren..

Ik vind die stereotyperingen van jou gewoon belachelijk. Omdat ik hiphop luister en een DBZ plaatje heb ben ik onvolwassen.
Ga mensen niet beoordelen over internet, leer me in het echt kennen.. en baseer daarop pas je mening.

De 1 vreet wel eens bij de mac en ik drink wel eens een biertje. Moet kunnen vind ik.

Maar drink je dat gewoon thuis op de bank of tijdens uitgaan of gelegenheid?

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Vergeet niet af en toe nog te genieten in het leven..
Als jij het in het weekend net zo gezellig heb zonder alcohol als met alcohol dan weet ik totaal geen reden om door te gaan met drinken..
Maar als jij zonder alcohol een dooie vogel ben in de kroeg en irriteert aan iedereen die dronken is, zou ik lekker blijven drinken en genieten.

Ja dat heb ik dus ik irriteer me dood aan dronken mensen en vrouwen die dronken zijn of aangeschoten vind ik al helemaal een afknapper.

Eerder dronk ik nog wel eens een biertje in de avond. Nu alleen nog op zaterdag met uitgaan. Meestal niet meer dan 5. Ik heb niet echt het idee dat het spierafbraak bij me veroorzaakt.

Het zal ook geen kilo's zijn en wss niet eens merkbaar, maar op een lange termijn scheelt het wss best wel veel. Maarja iedereen moet doen waar hij zei goed bij voelt.

ik drink eigenlijk nooit. heb er ook geen behoefte aan.

Het zal ook geen kilo's zijn en wss niet eens merkbaar, maar op een lange termijn scheelt het wss best wel veel. Maarja iedereen moet doen waar hij zei goed bij voelt.

Het ligt denk ik ook aan de leeftijd. Ik train vanaf mijn 14e 4 a 5x per week. Altijd strikt op voeding gelet. Dan ga je uit, iedereen drinkt en feest en dan vind ik dat je jezelf ook wel een pleziertje mag gunnen en af en toe wat drankjes mee kunt pakken.

Ja en dan heb je ook van die mensen die je raar aankijken zo van wtf jij drinkt niet! Of ook een epic opmerking mijn vader zei altijd dat je van alcohol groot en sterk word.

inderdaad, als ik uitga en zeg dat ik geen alcohol drinken kijken mensen echt van; wtf.. hoe kan je dan plezier maken:rolleyes:

vind het aardig kansloos als je drank nodig hebt om lol te maken of om los te komen.

Lol wat een enorme berg irrelevante bullshit in dit topic tussen 2 mensen. Take it outside girls. Ik wil geen alcoholvrij leven, ik vind drank lekker en heb geen professionele ambities. Ik train omdat ik het leuk vind en een klein beetje minder vooruitgang kan ik wel mee leven. Keuzes moet je niet dwangmatig op bodybuilding/krachttraining afstellen als je geen échte carriere nastreeft imo. Ieder zijn ding, of dat nou sneakers is of uit huis wonen. ;)

inderdaad, als ik uitga en zeg dat ik geen alcohol drinken kijken mensen echt van; wtf.. hoe kan je dan plezier maken:rolleyes:

vind het aardig kansloos als je drank nodig hebt om lol te maken of om los te komen.

Inderdaad vind de mensen ook kansloos die zo geweldig doen over bier en ik heb het nodig en zo. Maar zeg nou eerlijk je vrienden gaan allemaal naar huis, kloten thuis een beetje met hun meisje vallen halverwege in slaap. Jij doet de sterren van de hemel en word de volgende ochtend wakker zonder kater.

Inderdaad vind de mensen ook kansloos die zo geweldig doen over bier en ik heb het nodig en zo. Maar zeg nou eerlijk je vrienden gaan allemaal naar huis, kloten thuis een beetje met hun meisje vallen halverwege in slaap. Jij doet de sterren van de hemel en word de volgende ochtend wakker zonder kater.

++

zij voelen zich de volgende dag helemaal verrot.. ik gelukkig niet :D

Terug
Naar boven