XXL Nutrition

Aleksey Lesukov - 19 jaar

Het is idd niet lang (1m60 - 1m65) maar wat een fysiek...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gaan we nog van horen de komende jaren denk ik zo...

geef mij dat wijf maar :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja geef mij ze maar eerst :p
Mooie bodybuilder idd, zeer propere fysiek en idd respect met of zonder roids.

Maar dat van die veroudering dacht ik zo dat die roids daar ook veel aan gedaan zullen hebben, en vindt dat wel een beetje jammer ook.

t*ring op deze leeftijd, trouwens op welke leeftijd dan ook, er zo uitzien :D wel dikke fysiek ja..mooi smal middel en beetje klassieke style.

dit gaan de mensen worden die over een aantal jaren op de olympia staan.echt ongelovelijk zoiets

Erg indrukwekkend, zeker voor een leeftijdgenoot...

Erg bruut:eek:

waar staat dat die 160cm is ? ...

Wat een fysiek:eek:, super voor z'n leeftijd.

erg indrukwekkend. Respect voor die gozer :clap: Hij gaat echt gehakt maken van trey. Hij heeft ook veel betere bouw dan trey. Maar even serieus je kan zeggen wat je wilt maar damn hoe vroeg kan je al aan aas zitten hey...fkng hell...Verder dacht ik een keer op ergogenics gelezen te hebben dat die pics waar die 17 op is, allemaal fake zijn....maar ja:dunno:

erg indrukwekkend. Respect voor die gozer :clap: Hij gaat echt gehakt maken van trey. Hij heeft ook veel betere bouw dan trey. Maar even serieus je kan zeggen wat je wilt maar damn hoe vroeg kan je al aan aas zitten hey...fkng hell...Verder dacht ik een keer op ergogenics gelezen te hebben dat die pics waar die 17 op is, allemaal fake zijn....maar ja:dunno:

ow ja ... tuurlijk :rolleyes:

iemand zal eens een kilotje teveel massa hebben , dan zijn de foto's natuurlijk meteen fake.word in elke topic wel 1 keer gezegd.accepteer gewoon dat er mensen zijn die beter zijn in de sport als jou.:D;)

Terug
Naar boven