XXL Nutrition

Aleksey Lesukov - 19 jaar

Als dit mooi is....net een liliputter. Wel respect voor de gedane arbeid natuurlijk.

iemand zal eens een kilotje teveel massa hebben , dan zijn de foto's natuurlijk meteen fake.word in elke topic wel 1 keer gezegd.accepteer gewoon dat er mensen zijn die beter zijn in de sport als jou.:D;)

....accepteer jij maar dat je mijn post beter moet lezen, voordat je iets zegt dat ik moet gaan accepteren terwijl ik daar beter bewust van ben DAN JOU.

Genetic freak!!

Beestachtig lichaam, zou ik onmiddelijk voor tekenen, maar dan wel op mijn lengte. Als er nog rek zit in zijn fysiek kan hij een grote worden. Ben erg benieuwd, kerel moet naar de USA gaan en bij een toptrainer en begeleider onder gebracht worden.

Genetic freak!!

Beestachtig lichaam, zou ik onmiddelijk voor tekenen, maar dan wel op mijn lengte. Als er nog rek zit in zijn fysiek kan hij een grote worden. Ben erg benieuwd, kerel moet naar de USA gaan en bij een toptrainer en begeleider onder gebracht worden.

Je weet natuurlijk nooit hoe die gast traint, hoe lang hij al bezig is etc. etc.
Maar even van uit gaan dat hij alles op een goede wijze gedaan krijgt, kunnen we beter die trainer van hem naar de Lage Landen halen i.p.v. hem naar de VS sturen. Die trainer kan wel eens een topper zijn .... :loopband:

ja wat tuurlijk? wil je zeggen dat ik hier zo maar uit mijn nek loop te lullen ofzo. Ik zeg ook toch erbij dat ik het niet zeker weet.

/edit hier kijk maar eens (het was een vermoeden)

Bodybuilding

best wel tof filmpje,goede (natural??) fysiek die man voor die tijd,hoe zou de voeding geweest zijnnen hoe zou hij trainen...kzou het wel allemaal eens willen zien...

kga nog fameus mogen trainen :janken:

Genetic freak!!

milos heeft op zijn forum gezegd dat hij welkom is in fullerton.

maar als je ziet welke progressie hij al gemaakt heeft kan hij beter bij zijn huidige coach blijven :D

Ziet 'r super uit, alleen vraag ik me af om iemand van die leeftijd (me included) al over z'n toekomstige gezondheid kan beslissen.

Ziet 'r super uit, alleen vraag ik me af om iemand van die leeftijd (me included) al over z'n toekomstige gezondheid kan beslissen.

Inderdaad, hij is gewoon te jong om zo'n beslissende keuze te maken. Maar zo is het ook met alle pro's....

ja wat tuurlijk? wil je zeggen dat ik hier zo maar uit mijn nek loop te lullen ofzo. Ik zeg ook toch erbij dat ik het niet zeker weet.

/edit hier kijk maar eens (het was een vermoeden)

Bodybuilding

wow met het verkeerde been uit bed gestapt ventje ? :eek: Heb je soms wat verkeerd gegeten ofzo ? Btw over die link... Alles wat een journalist zegt is waar ? hahaha dan geloof je vast nog in de kerstman ! :D

wow met het verkeerde been uit bed gestapt ventje ? :eek: Heb je soms wat verkeerd gegeten ofzo ? Btw over die link... Alles wat een journalist zegt is waar ? hahaha dan geloof je vast nog in de kerstman ! :D

leren lezen en begrijpen is ook een vak zeg :rolleyes:

als hij zo klein blijft weet ik nou nog net zo neit of je nog veel van hem gaat horen, al zou hij er super bijstaan elke match, als voorbeeld doel ik hiermee ook op david henry... Die heb ik menig olympia er waanzinnig bij zien stsaan maar gewoon omdat hji zo klein is, kwam hij eigenlijk nooit daar waar hij recht op zou hebben imo.

ik-ben-jaloers-dus-zijn-de-fotos-nep-topic :roflol::roflol:

wat een body en alles goed verdeeld en lengte ach wat maakt dat uit kijk maar naar mr franco columbo...die was ook heel klein dus lengte maakt niet echt veel uit toch en jay is ook de langste niet d8 ik???

Als die maar geen hartfalen krijgt over een paar jaar..

Terug
Naar boven