Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand zal eens een kilotje teveel massa hebben , dan zijn de foto's natuurlijk meteen fake.word in elke topic wel 1 keer gezegd.accepteer gewoon dat er mensen zijn die beter zijn in de sport als jou.![]()

iemand zal eens een kilotje teveel massa hebben , dan zijn de foto's natuurlijk meteen fake.word in elke topic wel 1 keer gezegd.accepteer gewoon dat er mensen zijn die beter zijn in de sport als jou.![]()
....accepteer jij maar dat je mijn post beter moet lezen, voordat je iets zegt dat ik moet gaan accepteren terwijl ik daar beter bewust van ben DAN JOU.

Genetic freak!!
Beestachtig lichaam, zou ik onmiddelijk voor tekenen, maar dan wel op mijn lengte. Als er nog rek zit in zijn fysiek kan hij een grote worden. Ben erg benieuwd, kerel moet naar de USA gaan en bij een toptrainer en begeleider onder gebracht worden.

ja wat tuurlijk? wil je zeggen dat ik hier zo maar uit mijn nek loop te lullen ofzo. Ik zeg ook toch erbij dat ik het niet zeker weet.
/edit hier kijk maar eens (het was een vermoeden)
Bodybuilding
Genetic freak!!
Beestachtig lichaam, zou ik onmiddelijk voor tekenen, maar dan wel op mijn lengte. Als er nog rek zit in zijn fysiek kan hij een grote worden. Ben erg benieuwd, kerel moet naar de USA gaan en bij een toptrainer en begeleider onder gebracht worden.

Ziet 'r super uit, alleen vraag ik me af om iemand van die leeftijd (me included) al over z'n toekomstige gezondheid kan beslissen.
milos heeft op zijn forum gezegd dat hij welkom is in fullerton.
maar als je ziet welke progressie hij al gemaakt heeft kan hij beter bij zijn huidige coach blijven![]()
ja wat tuurlijk? wil je zeggen dat ik hier zo maar uit mijn nek loop te lullen ofzo. Ik zeg ook toch erbij dat ik het niet zeker weet.
/edit hier kijk maar eens (het was een vermoeden)
Bodybuilding
Heb je soms wat verkeerd gegeten ofzo ? Btw over die link... Alles wat een journalist zegt is waar ? hahaha dan geloof je vast nog in de kerstman ! 
wow met het verkeerde been uit bed gestapt ventje ?Heb je soms wat verkeerd gegeten ofzo ? Btw over die link... Alles wat een journalist zegt is waar ? hahaha dan geloof je vast nog in de kerstman !
![]()

wow met het verkeerde been uit bed gestapt ventje ?Heb je soms wat verkeerd gegeten ofzo ? Btw over die link... Alles wat een journalist zegt is waar ? hahaha dan geloof je vast nog in de kerstman !
![]()