AndroidHealthClinic

Aleksey Lesukov - 19 jaar

ongeloofelijk.. ben benieuwd welke AAS ie allemaal gebruikt...

Haha jammer toch dat ik nietmeer naar school ga :(

Je bereikt in ieder geval niets met je aanvallende comments hoor :p

Gast, jij bent echt dom. Geen woorden voor. Kukishu zei dat hij zich nog iets kon herinneren op ergogenics, namelijk dat er daar beweert werd dat het fake foto's waren. En dus niet dat hij daar zelf mee aankwam.

:sukkeltje:

Gast, jij bent echt dom. Geen woorden voor. Kukishu zei dat hij zich nog iets kon herinneren op ergogenics, namelijk dat er daar beweert werd dat het fake foto's waren. En dus niet dat hij daar zelf mee aankwam.

die '' ow ja ... tuurlijk '' van mij was ook bedoeld op wat hij las op ergogenics waar iemand dacht dat het fake was. Als jullie mong*len dit te moeilijk vinden om te snappen en jezelf onmiddelijk aangesproken of aangevallen voelen dan is dat jullie probleem ;)

Ga jij nu maar wat verder ''fitnessen'' Mahan :roflol:

we hebben het ook over de ergogenics,maar dan nog ga je niet mekkeren dat de fotos nep zijn want iedereen kan zien dat ze echt zijn.

stelletje haantjes.

Wat een genen..

Mongsky stelt dat hij op die jongere foto's 17 jaar is,
Het topic op het volgende forum stelt dat hij op die foto's 18 jaar is,
Check ook de andere foto's op onderstaande link...

18 years old

mooi fysiek,wel link als je zo jong bent en al oa zwaar id kuur zit!

• Topic Starter Topic Starter
garearek: Ik heb de foto's van zijn officiële eigenste myspace gehaald waar hij zelf zijn foto's upload, en daar heb je een tal van andere, er zijn er wss een stuk of 20 van elke wedstrijd, en die jongste zijn van aan zijn 17 jaar, er zitten er ook tussen van aan zijn 18de en aan 19de jaar.

Die jongen is en blijft bruuut!

Ook al was hij 30, ik teken voor die fysiek (niet de lengte natuurlijk)!

Er zal veel AAS inzitten, maar die armen wil ik ook :eek:

Terug
Naar boven